Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIncidenteel GHB gebruik

Incidenteel GHB gebruik

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank voor jouw bericht, daar ben ik me 'inmiddels' ook van bewust. Dit zal ik ook niet nogmaals zo doen. Mijn vraag richt zich natuurlijk of je in korte tijd een afhankelijkheid kunt opbouwen.

Voor deze keer was het drie maanden geleden. En daarvoor weer 7 maanden geleden.
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lieve Forummers,

Wellicht een domme vraag (als die bestaan). Afgelopen 72 uur heb ik GHB gebruikt. Daarvoor was dit drie maanden geleden.

Het gaat ongeveer om 40-50 milliliter verspreid dus over een eenmalige dosis van 3 ML op donderdag (met zes biertjes)

Toen vrijdag een aantal dosissen van ongeveer bij elkaar 20 ML (steeds verdeeld in 3ml per keer, inclusief iets van 13-15 biertjes). Slecht I know.

Zaterdag nog eens ongeveer 20 ML verdeeld in doses van 3ML (inclusief twaalf biertjes, verspreid over de gehele dag, de GHB pas vanaf 1500 genomen)

Vandaag voel ik me licht gespannen. Wat misselijkheid en buikpijn. Ook slecht gegeten de afgelopen dagen.

Moet ik mij zorgen maken om een lichamelijke dan wel geestelijke afhankelijkheid of is dit gewoon "een kater". Heb verder geen overduidelijke kater gevoelens behalve misselijkheid, maar dat heb ik heel vaak.

Ter toevoeging om te kunnen slapen gisteravond een 5 mg oxazepam genomen en een 15 mg mirtezapine (gebruik ik vaak als inslaper).

Vandaag 1 x 5 mg oxazepam tegen de onrust genomen.

Alvast bedankt *send love*
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@SaintVitus
Ik kan je in ieder geval vertellen dat het echt levensgevaarlijk is om GHB met alcohol te combineren en al helemaal met die hoeveelheden.

Ik zou vooral opgelucht zijn dat je geen complicaties hebt gekregen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een 3 daagse bing doe ik ook.
Ga er nou niet bij bij drinken 🤷‍♂️
En een bing van 3 dagen is lang.
Oxa en mirtezapine zijn ook niet de medicijnen om het op te vangen.
Zorg dan iig voor Diazepam en Baclofen als je zo ver gaat.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe gaat het inmiddels met je? Nog klachten ergens van?
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Hoe gaat het inmiddels met je? Nog klachten ergens van?
Klik om te vergroten...

Dank voor je bericht. Lichte hartkloppingen, kan ook een reactie zijn op de oxazepam? Heb ik daar wel vaker van gehad.

Wat lichte maagpijn (kan ook door het roken komen). Wel maag bescherming genomen aangezien ik enigszins een zwakke maag heb op dit soort dagen).

Totaal niet aan GHB gedacht of zelfs maar het idee gehad dat ik dat zou willen. Ik vind alleen de onrust irritant en wil graag goed slapen vannacht.

Vanmorgen om 09.00 de laatste 5 mg oxazepam genomen en net een paar biertjes gedronken om de spanning wat weg te nemen. Kan dit kwaad?
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Een 3 daagse bing doe ik ook.
Ga er nou niet bij bij drinken 🤷‍♂️
En een bing van 3 dagen is lang.
Oxa en mirtezapine zijn ook de medicijnen om het op te vangen.
Zorg dan iig voor Diazepam en Baclofen als je zo ver gaat.
Klik om te vergroten...
Nee dat klopt! Ben wel gewend om veel te drinken, op sommige momenten, dus dat zorgt meestal niet voor die angst en spanning. Normaal drink ik doordeweeks ook niet, het is en blijft een gekke tijd nu.

Zo lekker een halve mirtezapine erin en dan proberen een goede nacht te maken.

Dank voor de adviezen. Morgen zal het vast beter zijn.

Ik krijg overigens naar 50 mg oxazepam per 3 maanden van de huisarts, vanwege het verslavingsgevaar. Daar kom ik eigenlijk altijd goed mee uit.

Ik heb gewoon bingegedrag waarna ik maanden weer niks gebruik of drink.

Misschien maar eens voorlopig laten staan dan kom ik ook niet de verleiding.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."