#1
Hi DF’ers. Ik gebruik al meer als een jaar af en aan GHB. 1 keer paar maanden non stop met afkick 1 dag als gevolg. Daarna een paar maanden clean geweest en wat onderzoek gedan. Had seroquel liggen en weet dat dat een dopamine blokker is. Gebruikte elke week een kwart liter maar seroquel werkt goed tegen de dopamine rebound en het slapen. Zo kon ik mijn gebruik beter reguleren. Wel had ik heel wisselende kwaliteit G. Laatst ben ik weer een paar maanden gestopt maar toch weer begonnen. Ik gebruik het nu vooral functioneel vanwege complexe ptss”s. Had eerst baclofen maar na een tijd begon mijn gezicht te hangen, kreeg ik rimpels etc. en werd ik er depri van. GHB activeert mij meer, ik ben er gelukkiger door en met vallen en opstaan kan ik er nu goed mee omgaan. Binnenkort start mijn behandeling schema en trauma therapie eindelijk na 3,5 jaar doorverwezen te zijn en hoop ik dat mijn spanning dusdanig minder wordt dat ik het niet meer hoef te gebruiken. Ik slik verder ook geen medicatie meer en mijn GHB gebruik zit ong op 16ml per dag. Behalve in het weekend💪🏼🙏🏼 Ben ook regelmatig gestopt en teruggevallen maar dit was vaak in periodes waar veel gebeurde. Tijd in een depressie gezeten maar uiteindelijk weer ghb gaan gebruiken om daar uit te komen omdat ik echt suïcidaal werd. Zijn er meer mensen hier die deze ervaring delen en er na problematisch gebruik functioneel mee om kunnen gaan? Ook in combinatie met PTSS en depressie? Op internet staat er weinig over die combinatie terwijl van baclofen bekend is dat het daar ook in kan bijdragen, wel in hoge doseringen. Voor mij te hoge daarom liever GHB.