#1
Ik heb een vraag, ik ga morgen GHB testen die ik gekregen heb van wat vrienden, we willen dit rond 4 uur innemen en daarna om 8 uur uiteten gaan en wat biertjes drinken. Kan dit kwaad. Of toch de G even bewaren voor een ander weekend?
GHB en alcohol combineren wordt zeer afgeraden, omdat ze samen mogelijk voor ademhalingsproblemen zorgen. Ik lees dat dit al met kleine hoeveelheiden GHB kan gebeuren.
GHB wordt vrij snel door het lichaam afgebroken. Na 8 uren is het in het bloed niet meer aan te tonen. Maar bij jou zit er dus maar 4 uren tussen.
Ik zou het afraden om te combineren, maar er zitten hier echte GHB experts en die hebben er misschien een andere mening over.
Het is al uitgewerkt, maar zit inderdaad nog wel in je bloed voor een aantal uren. Het lijkt mij persoonlijk dus nog steeds gevaarlijk, want het zit in je bloed.dus als de ghb al zeker 1/2 uur is uitgewerkt is het niet verstandig. Om over te gaan op drank? Puur omdat de stof nog wel in je lichaam zit
Bedankt voor de snelle reactie!! Ik wacht even afHet is al uitgewerkt, maar zit inderdaad nog wel in je bloed voor een aantal uren. Het lijkt mij persoonlijk dus nog steeds gevaarlijk, want het zit in je bloed.
Maar iemand met wat meer verstand ervan dan ik moet maar even zeggen of het dan ook echt nog kwaad kan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."