Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervanger ghb

Vervanger ghb

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BeerghLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purplext zei:
Je zou Phenibut kunnen proberen. Het effect is (veel) subtieler dan G, maar het werkt veel langer en op hogere dosis kan ik het wel waarderen.

Het is heel persoonsgebonden welke dosis je moet nemen, ik vind het lekker vanaf de 2 gram.
Klik om te vergroten...
bedankt, maar vind dit effect helaas (veel) te subtiel :(
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik eerlijk ben komt niet echt iets dichtbij GHB behalve BDO en GBL wat omgezet wordt in GHB in je lichaam
Alcohol en phenibut lijken dan nog het meeste op GHB maar dat zoek je wss ook niet,

Mijn tip is gewoon naar een technofeest gaan en beetje rondvragen of iemand een nummertje voor je heeft.

nu ff vraagje aan jou hoelang wacht je met redosen in de club en hoeveel redose je? ik was gister voor de eerste keer openbaar aan de G en had rond de 1.7-2 gram per ~2 uur gedaan maar het kon wel een tandje hoger maar nog te risky voor buiten
B
BeerghLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpeedPiet zei:
Als ik eerlijk ben komt niet echt iets dichtbij GHB behalve BDO en GBL wat omgezet wordt in GHB in je lichaam
Alcohol en phenibut lijken dan nog het meeste op GHB maar dat zoek je wss ook niet,

Mijn tip is gewoon naar een technofeest gaan en beetje rondvragen of iemand een nummertje voor je heeft.

nu ff vraagje aan jou hoelang wacht je met redosen in de club en hoeveel redose je? ik was gister voor de eerste keer openbaar aan de G en had rond de 1.7-2 gram per ~2 uur gedaan maar het kon wel een tandje hoger maar nog te risky voor buiten
Klik om te vergroten...
Ben bang inderdaad dat ik toch op een of andere manier weer echt aan G zal moeten komen.

op je vraag: Ben een grote jongen en begin dan ook doorgaans iets hoger dan de meesten. Van die startdosering ( die voor iedereen zal verschillen) neem ik dan na zo'n 1,5 uur nog eens 80% en in het geval van een derde dosering na 1,5 uur weer iets minder, say 70-75 procent. Verder dan dat ga ik eigenlijk nooit.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beergh zei:
Ben bang inderdaad dat ik toch op een of andere manier weer echt aan G zal moeten komen.

op je vraag: Ben een grote jongen en begin dan ook doorgaans iets hoger dan de meesten. Van die startdosering ( die voor iedereen zal verschillen) neem ik dan na zo'n 1,5 uur nog eens 80% en in het geval van een derde dosering na 1,5 uur weer iets minder, say 70-75 procent. Verder dan dat ga ik eigenlijk nooit.
Klik om te vergroten...
Ah top thanks voor het antwoord

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."