Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afbouwen

Ghb afbouwen

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mino bouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal

Ik ben sinds 3 weken weer 24/7 verslaafd aan de ghb. Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met afbouwen van 4ml per2 uur.

Nu zit ik op 1.8 ml per 2uur en heb nog alleen genoeg ghb voor vandaag.

Ik wil aan het eind van de dag op 1.4 zitten en dan met een borrel er helemaal mee stoppen.

Ik ben 30 jaar oud en weeg 91 kilo. Dit moet geen probleem worden lijkt me toch. Soms slaap ik snachts ook 3 of 4 uur door. Ik word niet elke 2 uur stipt wakker.

Hoor graag van jullie
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mino bouw zei:
Ik heb wel last van zweten. Zit nu op 1 ml. De laatste g bewaar ik voor als t echt niet goed gaat
. Zal er vandaag wel goed last van hebben.
Klik om te vergroten...
Hoe is dit nog afgelopen??
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
mino bouw zei:
Hallo allemaal

Ik ben sinds 3 weken weer 24/7 verslaafd aan de ghb. Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met afbouwen van 4ml per2 uur.

Nu zit ik op 1.8 ml per 2uur en heb nog alleen genoeg ghb voor vandaag.

Ik wil aan het eind van de dag op 1.4 zitten en dan met een borrel er helemaal mee stoppen.

Ik ben 30 jaar oud en weeg 91 kilo. Dit moet geen probleem worden lijkt me toch. Soms slaap ik snachts ook 3 of 4 uur door. Ik word niet elke 2 uur stipt wakker.

Hoor graag van jullie
Klik om te vergroten...
Hoe voel je je verder? Merk je iets van de afkick?

Ik zou altijd in overleg met een arts gaan afbouwen. Breng iig iemand op de hoogte zodat als er wat misgaat je niet alleen staat.
m
mino bouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb wel last van zweten. Zit nu op 1 ml. De laatste g bewaar ik voor als t echt niet goed gaat
. Zal er vandaag wel goed last van hebben.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee schakel een arts in je kan zo met spoed worden opgenomen in een kliniek waar ze je gewoon elke 2 uur een dosis g geven neem niet dit soort risico's been there done that
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#6
verrekijker zei:
Hoe is dit nog afgelopen??
Klik om te vergroten...
ben ik eerlijk gezegt ook benieuwd naar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."