Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste XTC ervaring.

Mijn eerste XTC ervaring.

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Milan076Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum, en om te beginnen zal ik als eerste post mijn eerste XTC ervaring delen met jullie!


Nou daar gaan we:

Ik was al van plan om een keertje XTC te gaan gebruiken, dus ik had een dealer opgespoort en bij hem 4 XTC pilletjes gehaalt van 1,50 per stuk, de pil was wit en er stond een dollarteken op en een breekstreepje. Ik zou eigenlijk samen met een vriend XTC gaan proberen maar die had pas de volgende dag tijd, vond ik erg jammer want ik was erg nieuwsgierig, eigenlijk TE nieuwsgierig dat ik die avond in me eentje 1 XTC pil nam, het pilletje prikt een beetje op je tong en smaakt niet erg lekker, dus snel weg gespoelt, ik was erg zenuwachtig en dacht dat ik bad zou gaan, een halfuur na iname ging in achter me computer vandaan en ging ik even TV kijken, naar Jensen wel te verstaan :P, bijna op het einde van de uitzending begon ik ineens een raar warm en beetje prikkent gevoel in me nek te voelen, ik voelde me ineens kip lekker en had heel erg veel zin om te roken, dus ik ging naar me kamer een shaggie draaien en zette de kop telefoon op met een lekker liedje, het was zo mooi allemaal, alles was prachtig en warm en ik was liefdevol tegen iedereen op MSN, had ook heel veel zin in zoenen met een meisje. Na anderhalf uur leek het wel of de effecten die ik had 2 x zo lekker waren, ik had een mega rook kick, en zin in zoete drankjes, en zoenen natuurlijk.. Na ongeveer 4 uur was het lekkere effect weer verdwenen, begon ineens barstende kopijn te krijgen en ik was heel erg moe, dus nam ik een paracetamol en ging op bed liggen, maar gek genoeg kon ik niet slapen ookal was ik helemaal uitgeput en barste van de kopijn, ik draaide 20 x om in mijn bed maar kon maar niet slapen, ach op geef moment viel ik wel in slaap.

Dit was een korte omschrijving van mijn XTC ervaring, hoop dat het makkelijk doorleesbaar was en leuk was om te lezen, het is immers wel me eerste post!


Oja, de volgende dag was ineens me nog volle pakkie shag van gisteravond, half leeg :wink:.
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mega shaq rook kick had ik ook op de eerste keer samen met vriend in 1 avond 1 pakje leeg gerookt ofzo haha :hearteyes:

En nice report! :wave:
M
Milan076Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel voor de reacties, volgende maand ga ik trouwens weer XTC nemen, hoop dat ik dan weer hetzelfde lekkere effect ga meemaken!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom in de wonderbaarlijke roze wolk van liefde die XTC heet :P
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
vast wel :wink:

alleen probeer ipv thuis eens uit te gaan, dan beleef je nog eens wat:wink:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een perfecte omschrijving van dat heerlijke gevoel :hearteyes:

Maar bedenk je wel goed dat je na de effecten van de xtc nog zo'n 4 tot 6 uur niet echt kan slapen...

En met meer mensen is 't veel leuker :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi report...je had het dus lekker :)

met een groeptje is idd leuker :)
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#8
thuis xtc nemen is ook chill :hearteyes:
als alles gewoon beetje rustig is, heb je een heeeeeel ander gevoel dan met uitgaan. tenminste dat is mijn beleving.

met thuis heb ik:
chill,rookkick,liefde :flushed:

met uitgaan heb ik:
chill,rookkick, de laatst aantal pillen heb ik geen expliciete zin in meiden om te zoenen of iets dergelijks. wel heb ik een grote drang na om alleen maar te dansen op house/trance/elektro dat soort ongein :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."