Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMcKennai - geweldige ervaring!

McKennai - geweldige ervaring!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteravond besloot ik, samen met twee anderen, maar weer eens te te trippen. Had me er helaas die dag niet op voorbereid, dus behoorlijk gegeten. Gelukkig was er MAO-remmer voorhanden om hiervoor te compenseren.

Na de niet eens zo erg slecht smakende paddestoelen, en de extreem goor smakende te hebben ingenomen, besloten we om door de stad te gaan lopen.
Vreemd genoeg wekte dit totaal geen paranoia op bij mij, dat was dus al zeer fijn, vooral omdat dit ook de eerste keer was dat ik 's avonds tripte.

In de stad had ik weinig hallucinaties, patronen in de stoeptegels, veel minder details in de omgeving en het lichtspectrum rond lichtgevende objecten (bijv. fietslampen).

Brain high was iets hoger, kon niet meer uit mijn woorden komen of fatsoenlijk nadenken. Al met al was het een behoorlijk lichte trip.

Dit veranderde echter compleet toen we eenmaal aan de rand van de stad waren, en in een park gingen liggen.
Visualisaties waren nog steeds niet bijzonder, hoewel ik denk dat dit bij licht zeker niet het geval zou zijn geweest!
Brain high was wel fijn, ik speelde een spelletje met mijzelf om een gedachte af te maken (ik verloor :grin: ) en we praatten wat over van alles en nog wat.

Het geweldige moment kwam echter toen we stopten met praten. Opeens schoot mijn denksnelheid omhoog, alsof ik een IQ van 180 had. Sterker nog, degene naast mij had muziek opstaan, en ondanks het snelle tempo hiervan kon ik moeiteloos in het ritme van de muziek denken.

Liep even weg van de rest om rutiger na te kunnen denken, maar in plaats daarvan schoot mijn IQ van 180 opeens omhoog naar 9000!!!

Alles verbond zich met alles. De snelheid van mijn gedachten ging over in een waas, sneller dan ik het in mijn hoofd kon formuleren. Ik was in staat om een willekeurig onderwerp te kiezen en dit compleet te analyseren.

Had gelukkig wat papier en een pen meegebracht, dus begon als een gek te schrijven. Werd echter steeds bozer op mijzelf omdat ik mezelf niet bij kon houden, en al tien stappen verder in mijn denken was. Toen legde ik het maar uit aan iemand anders, op het snelste tempo wat mijn tong aankon, was nog altijd niet snel genoeg, maar beter, omdat die ander mij ook aanvulde.

Alle schrijvers die ik ooit had gelezen, wat er best veel zijn, en wat ze probeerden te zeggen, werd me opeens volledig duidelijk. En ook al duurde het IQ van 9000 maar ca. 15 minuten oid. ik kon toch een gigantisch filosofisch probleem (van taal, inhoud, substantie en waarheid in dit geval) ontzettend ver uitwerken.

Mooiste was dat ik de ervaring en het begrip erin niet vergeten ben, zoals dat normaal gaat met geweldige ideeën onder invloed :stoned:

Op de terugweg met zijn drieën nog een zeer diep (echt waar!) filosofisch gesprek gevoerd over van alles en nog wat. En zelf heb ik thuis nog even 8 kantjes volgeschreven.

Ik heb nu wel gigantisch koppijn, maar dat is dan ook het enige....
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooi beschreven, en heel herkenbaar
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha herkenbaar dat praten veel te langzaam gaat voor je gedachten, schrijven werkt idd ook niet echt, koop anders is een memorecorder? Lijkt me wel wat voor jou!

Hylke zei:
Liep even weg van de rest om rutiger na te kunnen denken, maar in plaats daarvan schoot mijn IQ van 180 opeens omhoog naar 9000!!!
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook hier erg herkenbaar. Soms word je zo opeens gegrepen en zit je op zo'n hoog/ander niveau wat gewoon echt niet uit te leggen is. Heerlijk spul die paddo's :hearteyes:
Heb sowieso erg goede ervaringen met de 'goudkopjes' (mckennai, golden teachers).

Trip on! :wave:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over ninethousaaaaand! :mrgreen: Taal is inderdaad een probleem met die mindfuck, als je het zo kan noemen. Ik wil gewoon een soort copypaste maken van mijn gedachten, dat zou alles toch een stuk gemakkelijker maken :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hylke zei:
Liep even weg van de rest om rutiger na te kunnen denken, maar in plaats daarvan schoot mijn IQ van 180 opeens omhoog naar 9000!!!
Klik om te vergroten...

Vet :grin: Jou moeten we hebben voor dat andere topic over testen onder invloed :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehe, ik vond McKennaii ook heeeeeeeel fijne om te nemen!! Leuk report!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."