Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeschiedenis van mij Paddo Trip's

Geschiedenis van mij Paddo Trip's

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SpacevioolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Spacers! :stoned: :wave:

Ik kwam toevalig langs dit forum toen ik keertje verveeld was op school en zat te denken om weer eens langs de smart shop te gaan en een portie bedorfe zwammen te halen liefst (golden teachers) :mrgreen:

De eerste keer dat ik in aanraking kwam met paddo;s was door een klasgenoot van mij die ons groepje vrienden elke keer er aan herinderen om eens een keer paddo's te proberen, De meest mensen waren niet echt geintreseerd omdat veel mensen Paddo;s als hard drugs zagen en dat kon echt niet.
Af en toe blowen kende we nu wel (lekker experimenteren, met van die verlepte tuin wiet :P) , maar dat begon ons lang zamer hand te vervelen.

Dus ik natuurlijk weer harstike benieuwd hoe het nou zou zijn om eens een keer te halicuneren heb uit schierigheid toch maar met 3 andere klasgenoten besloten dat we in de vakantie in een weekend paddo's zouden nemen (goeie keuse :rolleyes: )
De avond was begonnen en mijn klasgenoot stelde voor van allebij (toen nog gedroogde) Hawiaanse en Mexicaanse te eten (ongv 3 zwammen van elk).
Niemand van ons had ervaring met Padd's dus we hadden ook geen idee wat we konden verwachten, dus iedereen harstike senuwachtig (denk dat meer mensen dat wel hadden bij hun eerste keer :tearsofjoy: ) Ongeveer na 40 minuten begon ik wat te voelen, dat warme,gelukkige, waanzinige, en beetje zweverige gevoel. Op dat punt stonden we midden in het centrum van het dorp het was totaal verlaten (aanrader, ga buiten staan met paddo's :grin:) In heb begin van de space kan ik me goed herinderen dat mijn klas genoten zijden dat ik een enorme big smile op me bek had staan bijna krankzinnig. De eerste 2 uur hebben we door gebracht naast een weg, kijkend naar een kapote lantaren paal die maar bleef aan gaan als je er tegen aan trapte. Hierdoor waren we zeer gefacineerd. Typisch paddo momentje zou ik zeggen :P
(Tip: Of herindering--> Had je tijdens een paddo trip ook altijd wel iets waar je super aan gehecht raakte zoals een leeg pakje sigarreten :tearsofjoy: of je peuk focking vaag aanvoelt)
je kan je ineens we kapot lachen om een boom of een verkeersbord :wink: .)
Uiteindlijk besloten we maar om door het dorp te gaan lopen, Onderweg was er ergens een verbouwing aan een straat bezig maar doordat er overal zand lag ga het ons de indruk dat we uit het niets op het strand waren beland XD. Na ons avontuur liepen we door een straat heen waar een cafe zit, Maar omdat dit cafe een rose lightbord buiten heeft hangen leek het net of we op de wallen waren beland. We geloofde ons ogen niet, het leek net of de wereld was verandert in een grootte speeltuin.
Even later zaten we ergens naast een kinderboerdeij bij een vogelkooi, Ik en een klas genoot stonde te kijken (dacht mijn klas genoot ) naar een hele zeldzame sneeuw uil in de boom tegen over ons XD. Even laten bleek het om een witte plastic zak te gaan.
Toen ik even wou gaan zitten keek ik ineens recht in de ogen van een van mijn klasgenoten die vervlogns mij vervolgns bleef aanstaren. ik schrok hier van omdat ik mezelf kon zien door zijn ogen :openmouth: en alles was nog beter geworden het leek net 4D om me heen verandere alles ook in een soort ruiterig beeld, net alsof je met sommige computer programmas een bepaalde steil aan een beeld wil geven.

Ik hoop dat dit een beetje een beeld geeft van een zwaar spacende avond . Ben erg blij dat ik Paddo's toen dr tijd heb ontdekt erg leuke dingen aan beleefd en Ik hoop dat ik nog es een space verhaal mag schrijven :wink:.

Aju :wave:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO de 1000e tripreport op het forum! :rockband:

klinkt als een leuke avond, maar had je het voor de eerste keer niet beter thuis of in een rustigere omgeving kunnen doen?
S
SpacevioolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Riel zei:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO de 1000e tripreport op het forum! :rockband:

klinkt als een leuke avond, maar had je het voor de eerste keer niet beter thuis of in een rustigere omgeving kunnen doen?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee het klonk als een goed idee (konden nergens binnen zitten ) en wisten wij veel dat je dat better binne kan doen :tearsofjoy:
Maar vind nogsteeds leuker om buiten te space dan binne, binne lijkt alles net net ietsje minder op te vallen.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gefeli met de 1000ste report

Jammer dat je zo verrot schrijft en te veel smileys gebruikt imo
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spaceviool zei:
kijkend naar een kapote lantaren paal die maar bleef aan gaan als je er tegen aan trapte. Hierdoor waren we zeer gefacineerd. Typisch paddo momentje zou ik zeggen :P
Klik om te vergroten...

Yup, ook wel eens meegemaakt op de paddo's, we kwamen uit bij een superdonker stuk ergens en opeens ging ik leunen tegen een paal, niet eens wetend dat het een lantaarnpaal was. Die sprong toen aan dus ik schrok me kapot en ging weer bij de paal weg, dus ging de lamp weer uit. Toen uren vol fascinatie ermee zitten spelen :P

Spaceviool zei:
je kan je ineens we kapot lachen om een boom of een verkeersbord :wink: .)
Klik om te vergroten...

Ja ik reed een keer van een feestje naar huis als bob, en een van de bijrijders had paddo's gehad. Toen reden we de autoweg af, en dan staat er zoon bordje met een auto en een streep erdoor. Toen zei die vriend heel gevat "ohh het is hier verboden voor auto's" :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."