Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb; de schoonheid die bij jezelf begint..

2cb; de schoonheid die bij jezelf begint..

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag was de dag dat ik het verstandig vond om mijn 2cb pilletjes uit te gaan proberen in de noorderplantsoen. Het was lekker weer, de mensen zagen er vrolijk uit, ik was vrolijk en de vogels floten er lekker op los. Daar zat ik op een bankje mezelf af te vragen: of het wel zo verstandig is om hier de pillen uit dat zakje te halen, op een plek waar veel mensen genoten van onze heilige zon; die zich vaker verstopt dan manifesteert.
Ik pak een fles; gevuld met water en sloeg 3 pilletjes 2cb achter over.
Ondertussen vermaakte ik mezelf: met een interessant boek wat over; antropologie ging.
Even later sloeg de vermoeidheid er lichtelijk in. Ook werden mijn zintuigen erg aangescherpt. Hierdoor ontstond een lichte paranoia.
Ik besloot om afstand te nemen van deze drukke plek en zocht een mooi stukje natuur op, waar ik lekker kon liggen met mijn boek.
Mijn zoektocht was geslaagd en belandde op een stuk gras; waar meerdere mensen aan het lezen waren. Ik pakte mijn boek op en ging verder met lezen.
Toen begonnen de letters zich anders te gedragen. Yes dacht ik! Het werkt nu eindelijk.
Ik wou even wat andere objecten in mijn vizier hebben, die mooi reageren op mijn hallucinaties. Ik zag een boom, waarvan de schors zich heel anders gedroeg.
Dit leek erg grappig. Ik deed mijn ogen dicht, omdat ik opzoek was naar interessante cov's.
Dit was het geval. Ik zag beelden die me een klein beetje aan mijn DMT trip deed denken.
Maar dit stelde niks voor in tegenstelling tot mijn DMT trip.
Door de vermoeidheid wou ik proberen te slapen, maar dat vond ik erg zonde van deze trip, dus stortte ik mezelf maar op mijn gedachtegang. Dit was erg interessant.
Ik dacht aan mijn “doelen” die ik voor de trip met mezelf had afgesproken.
Hier wou ik ook aan voldoen. Dus ik ging mensen opzoeken.
Ik stond op en besefte dat de tijd veel trager ging. Hieruit kon ik opmaken dat ik nu echt als een toeschouwer te werk kon gaan. Want de snelheid waarmee de humaniteit zich voortzet; was heftig uit balans. Uit dit perspectief kon weer wijsheden uit halen.
Ik keek toe hoe 2 kinderen met elkaar aan het lachen en praten waren, een jongen zijn best deed om een meisje te imponeren, een opa die in besef was van zijn laatste jaartjes en daardoor nog wou genieten van de schoonheid die deze wereld heeft.
Dankzij hem ging ik heel erg letten op de schoonheid wat in de mensen zit.
Eerst ging ik bij mezelf opzoek. Ik wist nu heel zeker dat de manier van profileren enorm veel invloed heeft op wat je terug ontvangt. Hier ging ik op oefenen.
Ik begon recht op te lopen, toverde een glimlach op mijn gezicht en profileerde mezelf als een jongen die zichtbaar genoot van het leven. Dit werd beloond door de mensen die ik tegemoet kwam. Ik merkte dat ik werd gezien. Hierdoor ging ik me concentreren op de manier waarop ik naar mensen kijk. Het valt me op dat de vrouwen niet meer arrogant naar mij keken, maar juist vrolijk en de kleine huisvaders niet omlaag keken als ik ze aankeek, maar ook gewoon vrolijk terug keken en soms ook wel gewoon gedag zeiden.
Ik was aangekomen bij een bankje die op een pad stond waar veel hardlopers, fietsers en wandelaars voorbij kwamen. Aan de overkant was een sloot zichtbaar vol met eenden en spelende kinderen. Daar zat ik met een filosofische boek in mijn handen wat over mensen gaat. Dat kon ik op dat moment erg goed gebruiken, want dat is iets waar mijn interesses heel erg liggen. Ik voelde me nog steeds best moe, geil, heel erg gefocust op mijn zintuigen en gedachtegang. Het begon al wat minder te worden. De interesse in tijd kwam ook naar voren.
Ik keek en besefte dat ik al bijna tegen de 4 uur aan zat.
Toen ging ik fietsen en de supermarkt in om eten te kopen.
Het was een geslaagde trip waar ik weer wat wijzer uit ben geworden. Nou hierbij mijn 1ste report :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt positief man, volhouden die gedachtegang! :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt goed, ik ga me er één dezer dagen ook eens aan wagen, hoe veel had je precies genomen?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah, een report van de kut =)

Ga je je nu ook houden aan de lessen van deze trip? Zal je voortaan vaker met een glimlach rondlopen? =)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, het beloond zeker.
Daar was ik veel eerder achter gekomen hoor..
Maar nu was het gewoon tijd om me daar volledig op te richten.

Ik had 3 pilletjes genomen en geen idee van hoeveel er in zat.
Klinkt dom, maar mijn maag zat aardig vol.
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter zei:
Ja, het beloond zeker.
Daar was ik veel eerder achter gekomen hoor..
Maar nu het gewoon tijd om me daar volledig op te richten.

Ik had 3 pilletjes genomen en geen idee van hoeveel er in zat.
Klinkt dom, maar mijn maag zat aardig vol.
Klik om te vergroten...

Hoe zagen de jouwne eruit?
ik weet dat er bij xtc veel namaak is en je niet aan het uiterlijk kunt afleiden hoeveel mdma erin zit, maar bij 2cb is dit heel anders het heeft vrij weinig nut om ze na te maken, ik ken 3 verschillende, en ik weet van allemaal hoeveel erin zit
dus als je het wilt weten?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit waren 3 hele kleine pilletjes.
Met een rozig uiterlijk.
Meer kan ik er niet van maken.
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi. Zet dit nu eens af tegen je (ver-)oordeel topic over meisjes/vrouwen, en je mening daarover in t algemeen. Met de insteek/les van deze ervaring bereik je stukken meer, en VOEL jij je hoogstwaarschijnlijk ook beter. Maak de les eigen en de SPW zal wel iets voor je zijn.....en t maakt je een stuk aantrekkelijker voor de andere seks......ziedaar een win-win situatie.....
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter zei:
Ik wist nu heel zeker dat de manier van profileren enorm veel invloed heeft op wat je terug ontvangt.
Klik om te vergroten...

Keep that in mind .
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ja 2cb is inderdaad altijd vrij klein, ik denk dat je 12 mg's heb gehad, wat dus zou neerkomen op 36mg

wat je beschreef in je report heb ik ook altijd wel een beetje, als ik bijvoorbeeld met een groepje mensen zitten, en we hebben het over iemand, zie ik altijd precies zijn gedachtelijnen voor me, heel apart maar wel mooi, en als je dat ook naar jezelf kan richten, dus als het ware jezelf analyseren, kun je met 2cb er vooruitgang boeken in het dagelijkse leven, wat ik duidelijk heb gekregen is een beter begrip voor iemands anders manier van denken, vooral omdat ik voelde wat hun drijfveer is in bepaalde situaties, en waarom ze dus bepaalde beslissingen maken

het fijnste vind ik nog wel als je steeds dieper in jezelf gaat met 2cb, soort van meditatie, maar op zown manier die je nog nooit hebt meegemaakt, ik ga altijd lekker rustig liggen sluit mijn ogen, en concentreer me nergens op, alleen op het gevoel
ik heb vaak als ik me op een bepaalde gedachte concentreer, dan krijg ik hem niet te pakken, dan voel ik met net een paard waar een ruiter opzit, die aan een tak een wortel heeft die voor het neus van het paard hangt, hoe hard je ook rent je krijg hem toch niet te pakken
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi geschreven report, maar ik zie geen verband tussen jou denken en 2C-B.. al dat denken enzo lijkt gewoon alsof je stoned bent ofzo. Ik heb na dit report gelezen te hebben nog geen flauw idee wat 2CB met je doet, anders dan veel nadenken ofzo..

Van een meisje dat ik ken hoorde ik dat je allemaal hallucinaties enzo ervan krijgt..ik lees hier niks over in jou report?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
De hallucinaties vond ik erg meevallen.
Ze waren mooi en manipuleerbaar.
Je kon meegaan met de hallucinaties of niet.
Uiteraard zit dat denken al in mij.
Nu was het gewoon perfect om mijn gedachtens om te zetten in mijn handelen en dit uit te kunnen oefenen in deze speel plaats.
Hallucinaties van lsd; zijn echt veel complexer en mooier.
2cb laat gewoon schoonheid zien :)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed report. Ik ben zeker ook zoiets dergelijks van plan. Mensen bekijken dan. Het liefst zou ik dan een paar mensen een tijdje achtervolgen ofzo of afluisteren. Dat lijkt me echt heel grappig als ik trip. :tearsofjoy:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lette gewoon erg goed op de signalen die ik uitlokte en weer terug ontving.
Dit was erg geslaagd.
Nu ga ik me verdiepen in het inleven van meerdere perspectieven :sunglasses:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed je neuroleptica blijven nemen hé jKut
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Loop jij, met al je gefilosofeer, niet de dingen mis waar het echt om gaat in het leven? Mijn neefje is acht en heeft nu al pijnlijk duidelijk mee gekregen dat je eigen uitstraling bepaalt hoe anderen je tegemoet treden. Misschien iets om over na te denken? Overtroefd door een acht jarige? :P
Als jij vind dat meisjes dik en lelijk zijn, zullen ze in jou universum ook nooit mooi worden. Dan projecteer je namelijk jou eigen uitstraling op hen, en kijk je feitelijk naar jezelf. De visie van jou over de mensheid an sich, verteld veel meer over jou dan over de mensheid, waar je een mening over hebt. Wie goed doet, goed ontmoet. Dat heet Karma. Behandel de mensen zoals je zelf behandeld wil worden, en je zult zien dat er ineens veel meer mooie mensen rondlopen.

Verder vond ik het een prima report alleen mag je best wel eens een keertje de enter toets gebruiken hoor, die is niet eng en bijt niet. Dat leest wat fijner voor de mensen.

X
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
nice report :grin:

die pilletjes zijn rond de 10mg toch?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Loop jij, met al je gefilosofeer, niet de dingen mis waar het echt om gaat in het leven? Mijn neefje is acht en heeft nu al pijnlijk duidelijk mee gekregen dat je eigen uitstraling bepaalt hoe anderen je tegemoet treden. Misschien iets om over na te denken? Overtroefd door een acht jarige? :P
Klik om te vergroten...

Volgens mij zijn er een paar dingen onduidelijk.
Het is idd harstikke logisch dat als ik boos kijk, mensen hier op reageren. Zelfde geld voor wanneer ik heel erg blij kijk of wanneer ik verliefdheid uitstraalt. Dan kom je zelfverzekerd over en vinden mensen het leuk om een gesprek met je aan te knopen of naar je te lachen. Wat ik heb gedaan is elke handeling/emotie enz. uit te proberen en op te merken wat voor verschil dit geeft. Ik probeer mezelf "lagen" aan te leren die je "ik" bedekken. Dit is vooral handig voor solicitatie gesprekken of om vrouwen mee te versieren. Dit versta ik niet onder jezelf beter voordoen dan je bent, maar als een inleiding die je in stapjes aanvoert naar je ik. Want je moet dingen opbouwen, de overgang naar jou doelen zo perfect mogelijk laten te verlopen. Alleen zo verkom je suspicie. Dat jou neefje al op zijn achtste levensjaar zo bezig is met zich zelf en de toekomst; vind ik gewoon weg zielig. Hij hoort hutten te bouwen, te voetballen, leuke dingen te doen met zijn vriendjes en zich druk maken over de opdrachten die hij van school moet uitvoeren.


Als jij vind dat meisjes dik en lelijk zijn, zullen ze in jou universum ook nooit mooi worden. Dan projecteer je namelijk jou eigen uitstraling op hen, en kijk je feitelijk naar jezelf. De visie van jou over de mensheid an sich, verteld veel meer over jou dan over de mensheid, waar je een mening over hebt. Wie goed doet, goed ontmoet. Dat heet Karma. Behandel de mensen zoals je zelf behandeld wil worden, en je zult zien dat er ineens veel meer mooie mensen rondlopen.
Klik om te vergroten...

In karma en al dat gelul; geloof ik niet zo in. Ik geloof in een realistischer beeld die allemaal heel logisch is op de manier waarop we met elkaar omgaan. Dat ik meisjes lelijk en dik vind; gaat over een kleine groep dames waar dat ook letterlijk het geval is. Tokkies noem ik deze. Met een arrogante bek frikandellen naar binnen werken, terwijl hun heupen over de broek hangen. Ze lijken eigenlijk best wel op die foto's die jij weleens hebt geplaatst hier. Beledigend is dat he? Ja, jij bent zwaar irritand met zulke provocerende posts die ik niet kan negeren, maar wel wat ik voortaan ga doen. Uitstraling zegt idd erg veel over jezelf. Lees mijn eerste post maar eens door.

Verder vond ik het een prima report alleen mag je best wel eens een keertje de enter toets gebruiken hoor, die is niet eng en bijt niet. Dat leest wat fijner voor de mensen.

X
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Mwa, als je eenmaal in het verhaal zit; dan leest het imo wel lekker weg.
Maar je kan het idd overzichtelijker maken door de enter toets te gebruiken.
Dat heb ik niet gedaan. Schijnbaar heb je het toch gelezen, dus vond je het niet zo irritand OF wou je het 1 en ander opmerken, zodat je een reden had om je vingers vuil te maken aan je onnodige provocerende posts?
:wave:
Klik om te vergroten...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik probeer mezelf "lagen" aan te leren die je "ik" bedekken. Dit is vooral handig voor solicitatie gesprekken of om vrouwen mee te versieren. Dit versta ik niet onder jezelf beter voordoen dan je bent, maar als een inleiding die je in stapjes aanvoert naar je ik.
Klik om te vergroten...

Maar vrouwen versieren, doe je dat alleen voor de sex of..?
Want als je meer wilt, een relatie waar je diep verbonden met de ander is het toch wel een vereiste om die lagen niet voor te houden. En als je haar dan versiert met al die lagen voor je eigen 'ik' dan kan zij nog wel eens bedrogen uitkomen.

Vind je het niet fijn om gewoon jezelf te zijn zonder die lagen?

Verder wel goed report, klinkt als een mooi inzicht. Wist niet dat je dat al kon hebben van 2cb, zelf heb ik nooit echt inzichten van de 2c* die ik tot nu toe geprobeerd heb.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mwa, je hebt lekkere vrouwen en vrouwen die voor de liefde zijn geschikt.
Lekkere vrouwen versier je, liefde kom je tegen.
Zo gaat dat althans bij mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."