Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer XTC

Mijn eerste keer XTC

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PACMANTRIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste keer XTC



ik heb mijn eerste keer xtc eigenlijk zeer onvoorbereid gedaan ik was onervaren en wist niet wat ik deed , ik heb gewoon 3 pilletjes gekocht op een grote fuif en heb die gelijk ingenomen wat ik niet had moeten doen het waren dubbel playboy’s en ik wist gewoon niet wat ik deed
halfuurtje nadat ik ze had ingenomen voelde ik ze inslaan alles ging sneller ik kreeg sterke gevoelens met alles wat ik deed ik had het geluk dat een goede vriend er de ganse tijd bij me was zodat ik niet kon slecht gaan ik had het gevoel iedereen te knuffelen ook al vonden sommige mensen dat minder leuk
je wordt gefocused met alles wat je doet en in mijn geval als je lief er is om je goed te laten voelen is het gevoel wat je hebt geweldig te tijd vloog voorbij en langzaam aan verdwenen de effecten en toen ik in men bed lag waren ze weg.
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#2
dankzei die goede vriend he :wink:
was blij om je te helpen hoor :tongueout:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar wel een bijzondere ervaring ofzo gehad?"?
P
PACMANTRIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychopsychedelic zei:
maar wel een bijzondere ervaring ofzo gehad?"?
Klik om te vergroten...
Ja hoor best wel ,, nu ga ik er wel niet meer zo onverantwoordelijk mee om
ik heb hier veel uit geleerd geloof me
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tripreport? :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."