#1
hoeveelheid8 zaadjes
waar thuis
met wie alleen
Zo hier komt mijn eerste trip report.
Na veel discussie's te hebben gelezen of lsa nou wel werkt of niet wilde ik dat weleens zelf ervaren. Ik heb zelf veel ervaring met paddo's en beetje met lsd. Ik had een pakje a 7 euro "seeds of the gods" Om de zaadjes zaten soms een klein geel vliesje, deze eraf gehaald met een mesje, en de zaadjes in 2en gesneden en deze gechrushed in een mortier/vijzel todat de binnenkant van de zaadjes een soort poeder was geworden en de bruine omhulses van de zaadjes kleine stukjes. Kraanwater gekookt en in een half glas gevuld en ff een minuut of 5 laten afkoelen, zodat het nog heet is maar niet kookt. Als je net je vinger erin kan houden zonder pijn is het goed
. Het vermalen goedje bij het water gedaan en zo'n 1,5 uur gewacht en tijdens dat half uur heb ik 2 x ff geroerd met een theelepel.Het water word een beetje groening/blauw na een tijdje. Over de dag had ik had ik aleen sochtend en smiddags een saucijzenbroodje waarvan de laatste rond 15:00 uur. Rond 20:00 uur het goedje ingenomen. Voordat ik het opdronk nog ff goed geroerd zodat de stukjes verspreid zijn over het water en in 1 teug naar binnegewerkt.
Na een kwartiertje werd ik een beetje misselijk en ben ik ff gaan liggen, dit hield ongeveer een half uurtje aan waarna de misselijkheid oversloeg in een sterke euphorie, niet zo sterk als bij paddo's of lsd, maar het kwam zeker in de buurt. Ik twijfelde of ik nu aan het "trippen" was of niet. Ik leek bij bewust zijn maar gelijktijdig toch wel onhandig met motoriek en voorwerpen (lees een blow draaien/roken
) dit nam alleen maar meer en meer toe todat ik compleet het gevoel had te trippen. Kenmerkend aan de trip vond ik wel dat je toch met één been een klein beetje in de realiteit blijft staan(hierdoor was de trip meer controleerbaar naar mijn idee)Tijdens de piek(zo'n 1,5/2 uur na inname) kreeg ik net zoals bij paddo's en lsd veel inzichten zij het iets minder diep.Tijdens de trip heb ik zo'n 3 skunk dampies en wat hash door de pijp gerookt...wat de gevoelens van euphorie erg verterkte.
Ik heb erg genoten van ozric tentacles en een van mn goa mixen , en vooral van de band Alcest.
Rond 12 uur toen het effect duidelijk minder werd heb ik een biertje gedronken. (Wat ik niet echt zal aanraden, bij mij smaakte het biertje echt als vergif(de smaak van het bier was weg en de alcohol was heel zuiver te onderscheiden, waarvan ik trouwens denk dat het 't meest overschatte gif is wat je kan consumeren.) Rond 1 uur was ik weer helemaal op de wereld... en moest ik tot 3 x toe naar de wc door heftige diaree.
Al met al vond ik het veel sterker/beter spul dan ik verwacht had na al de negatieve reacties op fora's. Als je onder trippen hallucineren verstaat is dit inderdaad niet je ding(al was mijn beeld duidelijk anders als "normaal") Als je je bewustzijn wilt uitdagen en in alle openheid wilt experimenteren is dit zeker iets wat je niet moet overslaan..Ik vind het zeker een aanrader om n keer gedaan te hebben.![:grin:]()
waar thuis
met wie alleen
Zo hier komt mijn eerste trip report.
Na veel discussie's te hebben gelezen of lsa nou wel werkt of niet wilde ik dat weleens zelf ervaren. Ik heb zelf veel ervaring met paddo's en beetje met lsd. Ik had een pakje a 7 euro "seeds of the gods" Om de zaadjes zaten soms een klein geel vliesje, deze eraf gehaald met een mesje, en de zaadjes in 2en gesneden en deze gechrushed in een mortier/vijzel todat de binnenkant van de zaadjes een soort poeder was geworden en de bruine omhulses van de zaadjes kleine stukjes. Kraanwater gekookt en in een half glas gevuld en ff een minuut of 5 laten afkoelen, zodat het nog heet is maar niet kookt. Als je net je vinger erin kan houden zonder pijn is het goed
Na een kwartiertje werd ik een beetje misselijk en ben ik ff gaan liggen, dit hield ongeveer een half uurtje aan waarna de misselijkheid oversloeg in een sterke euphorie, niet zo sterk als bij paddo's of lsd, maar het kwam zeker in de buurt. Ik twijfelde of ik nu aan het "trippen" was of niet. Ik leek bij bewust zijn maar gelijktijdig toch wel onhandig met motoriek en voorwerpen (lees een blow draaien/roken
Ik heb erg genoten van ozric tentacles en een van mn goa mixen , en vooral van de band Alcest.
Al met al vond ik het veel sterker/beter spul dan ik verwacht had na al de negatieve reacties op fora's. Als je onder trippen hallucineren verstaat is dit inderdaad niet je ding(al was mijn beeld duidelijk anders als "normaal") Als je je bewustzijn wilt uitdagen en in alle openheid wilt experimenteren is dit zeker iets wat je niet moet overslaan..Ik vind het zeker een aanrader om n keer gedaan te hebben.