Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaiian woodrose seeds (LSA)

Hawaiian woodrose seeds (LSA)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoeveelheid8 zaadjes
waar thuis
met wie alleen

Zo hier komt mijn eerste trip report.


Na veel discussie's te hebben gelezen of lsa nou wel werkt of niet wilde ik dat weleens zelf ervaren. Ik heb zelf veel ervaring met paddo's en beetje met lsd. Ik had een pakje a 7 euro "seeds of the gods" Om de zaadjes zaten soms een klein geel vliesje, deze eraf gehaald met een mesje, en de zaadjes in 2en gesneden en deze gechrushed in een mortier/vijzel todat de binnenkant van de zaadjes een soort poeder was geworden en de bruine omhulses van de zaadjes kleine stukjes. Kraanwater gekookt en in een half glas gevuld en ff een minuut of 5 laten afkoelen, zodat het nog heet is maar niet kookt. Als je net je vinger erin kan houden zonder pijn is het goed :grin: . Het vermalen goedje bij het water gedaan en zo'n 1,5 uur gewacht en tijdens dat half uur heb ik 2 x ff geroerd met een theelepel.Het water word een beetje groening/blauw na een tijdje. Over de dag had ik had ik aleen sochtend en smiddags een saucijzenbroodje waarvan de laatste rond 15:00 uur. Rond 20:00 uur het goedje ingenomen. Voordat ik het opdronk nog ff goed geroerd zodat de stukjes verspreid zijn over het water en in 1 teug naar binnegewerkt.

Na een kwartiertje werd ik een beetje misselijk en ben ik ff gaan liggen, dit hield ongeveer een half uurtje aan waarna de misselijkheid oversloeg in een sterke euphorie, niet zo sterk als bij paddo's of lsd, maar het kwam zeker in de buurt. Ik twijfelde of ik nu aan het "trippen" was of niet. Ik leek bij bewust zijn maar gelijktijdig toch wel onhandig met motoriek en voorwerpen (lees een blow draaien/roken:grin:) dit nam alleen maar meer en meer toe todat ik compleet het gevoel had te trippen. Kenmerkend aan de trip vond ik wel dat je toch met één been een klein beetje in de realiteit blijft staan(hierdoor was de trip meer controleerbaar naar mijn idee)Tijdens de piek(zo'n 1,5/2 uur na inname) kreeg ik net zoals bij paddo's en lsd veel inzichten zij het iets minder diep.Tijdens de trip heb ik zo'n 3 skunk dampies en wat hash door de pijp gerookt...wat de gevoelens van euphorie erg verterkte. :stoned:

Ik heb erg genoten van ozric tentacles en een van mn goa mixen , en vooral van de band Alcest. :hearteyes: Rond 12 uur toen het effect duidelijk minder werd heb ik een biertje gedronken. (Wat ik niet echt zal aanraden, bij mij smaakte het biertje echt als vergif(de smaak van het bier was weg en de alcohol was heel zuiver te onderscheiden, waarvan ik trouwens denk dat het 't meest overschatte gif is wat je kan consumeren.) Rond 1 uur was ik weer helemaal op de wereld... en moest ik tot 3 x toe naar de wc door heftige diaree.

Al met al vond ik het veel sterker/beter spul dan ik verwacht had na al de negatieve reacties op fora's. Als je onder trippen hallucineren verstaat is dit inderdaad niet je ding(al was mijn beeld duidelijk anders als "normaal") Als je je bewustzijn wilt uitdagen en in alle openheid wilt experimenteren is dit zeker iets wat je niet moet overslaan..Ik vind het zeker een aanrader om n keer gedaan te hebben. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt best leuk, maar ik had er toch eigenlijk meer van verwacht.
Ik heb weleens verhalen gehoord van mensen die toch wel degelijk hallucinaties voorgeschoteld kregen, maar mensen kunnen natuurlijk ook overdrijven!

Ik ga dit nog wel eens proberen denk ik!
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 't wel is geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat ik 't niet lang genoeg hebben laten koken ofzo. Verder is die misselijkheid, die hier echt bij schijnt te horen, iets wat mij een beetje afhoudt om het nog is te proberen.

Maar interessant dat jij dus wel degelijk hebt getript.
Tja, en alcohol en psychedelica is niet zo'n toffe combo. Alhoewel dit ook weer per persoon verschilt natuurlijk.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er eigenlijk ongeveer dezelfde ervaring mee, alleen bleef het lichamelijk erg onplezierig, liggen of relaxt zitten was heerlijk, maar zodra ik opstond of begon te lopen was de bodyload hels.

Verder kwam er een hoop quasi-filosofische onzin uit, en waren er bijna geen hallucinaties, alleen toen we 's nachts op de trampoline naar de sterren lagen te kijken leken alle sterren waar ik net niet naar keek groter te worden, en een soort van troebelig te golven.

Ben wel blij dat ik toch geen bier had gedronken, zoals jij het beschrijft :P
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het doet moet je gewoon niet teveel gebruiken want er zijn ook best wel veel mensen die opgenomen zijn in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ze hiervan doodgingen enzo
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een heerlijke band is Alcest toch he :hearteyes:
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik vergeten was te melden is dat ik erg moeite had met het inslaap komen erna, in tegenstelling tot wat je er meestal over leest.

Zijn er meerdere die dit opgemerkt hebben?
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#8
kapitein-x zei:
Ik heb 't wel is geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat ik 't niet lang genoeg hebben laten koken ofzo.
Klik om te vergroten...
btw: Je moet de zaden niet koken, hierdoor gaat de werkzame stof verloren.Ook geen kokend water, heet water moet je gebruiken.

En inderdaad, alcest is zeker een aanrader om (o.a.) op te trippen ! :mrgreen:

Wat ik vergeten was te melden is dat ik erg moeite had met het inslaap komen erna, in tegenstelling tot wat je er meestal over leest.

Zijn er meerdere die dit opgemerkt hebben?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."