Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - Het hervinden van mijn eigen kracht.

DMT - Het hervinden van mijn eigen kracht.

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
Hey Dumpy,

Een prachtig report wat je daar hebt geschreven man! Toppie!

En wordt het misschien niet eens tijd om een paar maanden afstand te nemen met het openen van deuren? Wedden dat je dan enorm veel gaat nadenken en echt iets gaat doen met je inzichten? Tijd zorgde erbij mij voor dat de inzichten zich goed in mij gingen nestelen en ik het prima kan verwoorden met mijn huidige staat van mijn vocabulaire. Zo ging dat in ieder geval bij mij. Daarom gebruik ik een drug en wacht ik totdat ik helemaal niet meer bezig ben met datgene wat ik van mijn ervaring heb geoogst, zodat er weer genoeg tijd is om een inzicht helemaal te analyseren, exploreren, het opdelen in lagen en dit weer toevoegen aan wat je werkelijk kan gebruiken. Inzichten neem ik altijd mee in mijn momenten van zelfreflectie, waaruit gedragsverandering kan ontstaan :)
Klik om te vergroten...

Klopt ja, ik merk ook dat na deze grote sessie (sante maria, zweethut, ayahuasca, paddo's) ik ook even niet meer toe ben aan ayahuasca. Normaal kreeg ik na 2 weken alweer zin om Ayahuasca te drinken maar er zijn nu nog veels te veel processen bezig van de vorige ceremonie. Pas als ik deze weer geïntegreerd heb ga ik weer ayahuasca drinken denk ik...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dumpy zei:
Klopt ja, ik merk ook dat na deze grote sessie (sante maria, zweethut, ayahuasca, paddo's) ik ook even niet meer toe ben aan ayahuasca. Normaal kreeg ik na 2 weken alweer zin om Ayahuasca te drinken maar er zijn nu nog veels te veel processen bezig van de vorige ceremonie. Pas als ik deze weer geïntegreerd heb ga ik weer ayahuasca drinken denk ik...
Klik om te vergroten...


jeeej dan wil ik ook weer mee met u :)

(kijkt met puppy ogen)

rustig aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."