Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's, XTC & Lachgas (en uiteraard wiet en hasj)

Paddo's, XTC & Lachgas (en uiteraard wiet en hasj)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar natuurlijk niet allemaal in een keer.

Ik rook wiet sinds m'n veertiende, maar op mn zeventiende kwam ik pas met een andere drug in aanraking, namelijk paddo's, een klein jaar geleden.

Trip 1 - Paddo's met een vriend erbij, en twee tripsitsters

Ik ging met een vriend en twee tripsitsters in een caravan zitten die zeer afgelegen ligt. We deelden samen een bakje Colombiaanse paddo's, welke ik niet bepaald lekker vond.

Na een half uur - drie kwartier kregen we in de gaten dat we ontzettend raar aan het doen waren. Aangezien we pas een beetje wiet hadden gerookt, begrepen we dat dit door de paddo's kwam. We waren beiden nog nooit met andere drugs als wiet en hasj in aanraking gekomen, dus we vonden het nogal spannend.
Plots werd ik bevangen door een ontzettend lamheid, en besefte ik dat ik moest stoppen met vreemd rondspringen, en even moest gaan zitten. Ik keek naar de nep-houten muren van het caravannetje, en de houtnerven begonnen als een gek door elkaar te bewegen. Ik vertelde dit aan mijn tripgenoot, en toen hij dit zag besloten we dat we op ontdekkingstocht moesten gaan. We hebben de hele caravan bekeken, en hebben super veel vette dingen gezien, veel kan ik me hier echter niet van herinneren.
De dames zaten ondertussen te zuipen en wiet te roken, en onze idiote handelingen te bekijken. We werden plots heel moe(onze trips leken synchroon te lopen) en we besloten een wandeling te maken naar de andere kant van de caravan om eens lekker op bed te gaan liggen(de caravan was 3 bij 5 meter...). De dames waren inmiddels ook flink de weg kwijt en kwamen bij ons liggen. Al kussend met een van de meiden kreeg ik ontzettend mooie visuals, en ik vertelde het meisje dat ze er ontzettend mooi uitzag. "Je hebt je ogen dicht" zei ze, en gelijk had ze. Ik beleefde met gesloten ogen een ontzettend gave reis door landschappen met geweldige kleuren; metallic paarse bomen, gouden paden, en een ivoren trap met azuurblauwe tegeltjes erin verwerkt. Allemaal ontzéttend mooi, en ik voelde me geheel gelukkig, er was niks wat scheelde.
Het kan best dat ik zo uren gelegen had, toen het meisje mij vroeg of ik sliep. Ik zei haar van niet, en ik ging haar mijn trip beschrijven. Vreemd genoeg veranderde ze regelmatig in het andere meisje, hier besteedde ik verder geen aandacht aan.
Plots waren we weer ietsje nuchterder(m'n tripgenoot had in de matrix gezeten, ook hij had zeer genoten), en we besloten naar buiten te gaan. Wat was dát een goed idee! Het was duister buiten, het was waarschijnlijk een uur of 2. We keken naar boven, en we hadden het idee dat er een koepel over ons heen gespannen was, dit was zeer gaaf om waar te nemen. We gingen naar de wolken kijken, en telkens als de ander iets riep, zagen we dat in de wolken(kijk! een boot! Wehhh een kalf! Wehhhhhh een kasteel!), maar ik betwijfel of er toen überhaupt wolken waren, en of we die hadden kunnen zien.
Toen we weer naar binnen gingen, kreeg ik een gevoel alsof ik God was, ik voelde me compleet opzwellen en was bang dat de caravan kapot zou breken door mijn groei.
Hierna ebde alles een beetje weg, we zaten nog wat te kijken naar de houtnerven, en miljoenen beestjes die over het plafond leken te lopen.
Dit was een geweldige ervaring, ik bestempel deze avond nog altijd als de mooiste die ik ooit heb gehad.

Trip 2, XTC en lachgas, met 8 man

Deze trip is van 2 maanden geleden en vond plaats in dezelfde caravan. Ik had tussen deze trips al eens lachgas gedaan, en dat gingen we nu ook doen, omdat we net nog gegeten hadden.
We waren aan het begin van de avond met 5 man; 2 jongens, 3 meisjes. Toen de meisjes out waren van het lachgas passte de vriend me snel een haf blauw kruisje.
Na een half uur voelde ik wat opkomen, en ik fluisterde naar de vriend; "Volgens mij voel ik al wat..." de meisjes hoorden dit helaas, en werden vrij lijp op ons, waar we ons kapot om hebben gelachen. De vriend passte de meisjes ook ieder een halve, en pakte zelf ook nog een halve. We zaten al vrij lekker te spacen en ik had een lulkick van hier tot Tokio, toen een vriend binnenkwam. Deze was nog geheel nuchter, en vond ons ontzettende freaks. We passte hem dus maar gauw een halve, en ik kreeg de andere helft.
Ik begon nou al aardig strak te staan, en er waren periodes van een paar minuten dat ik me kapot zweette en de hele caravan daverde door mijn getril.
Toen het weer een beetje wegebde, pakte ik er nog een hele bij. Ik begon een beetje te hallucineren, en iedereen had opeens een bril op.
Toen het weer iets weggeëbd was, pakte ik nóg een hele. Plotseling begon iedereen zeer depressieve onderwerpen aan te snijden, zoals de dood van de vaders van twee van mijn medetrippers, de dood van een opa, en het misbruik door een vriendje.
Toen de laatste 2 medetrippers binnen kwamen hadden ze dus zo iets van "What the fuck?!" want iedereen was aan het huilen. We hebben hen toen ook gauw een paar billies gevoerd, en zelf pakte ik er ook nog een. De meisjes begonnen daarna met elkaar te zoenen, wat nog best wel gaaf was om te zien.
Daarna begon ik als een freak te hallucineren, en had echt zéér heftige visuals. Als ik naar de gezichten van mijn medetrippers keek verschenen er sneden in, liepen er cijfers overheen en hadden ze een bril op. Vervolgens ging ik nóg harder hallucineren, en alles wat ik zag was nu vervormd door hallucinaties. Ik werd hier ontzettend bang van, want ik had niet verwacht dat ik zou gaan hallucineren, en ik dacht dus dat er iets mis met me was.
De anderen hadden het dus wel een beetje gehad met mij, want ik zat continue "Wehh!" te schreeuwen en angstig naar hun gezichten te kijken( ze vervormden soms in demonen).
Op het gegeven moment heb ik zo'n halfuur naar een gordijn zitten kijken, wat me rustiger maakte, omdat ik hier hele mooie visuals op zag.
Langzaam maar zeker werd ik weer nuchter, en ik pakte met m'n spacende hoofd nog een blauw kruisje bij. Het was dan ook pas half 4 's nachts(ik had zo'n 3 uur gehallucineerd als een gek), en we waren niet van plan om te gaan slapen. De periode hierna kan ik me niks van herinneren, een vriendin was echter nogal boos op me omdat ik haar verteld had dat ze op afgerukte babyhoofden leek.
Rond een uur of 6 was ik weer bij, maar helaas was de sfeer niet zo goed door mijn enorm vage gedrag. Ik besloot me daarom een lachgasballon te pakken, waar ik flink in ademde.
Ik ging volledig out en maakte een soort droom mee waarin ik ontwaakte, waaruit ik vervolgens weer uit ontwaakte. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt op lachgas, en was zeer onder de indruk.
Ik besloot met een tripgenoot nog een ballon te pakken, ik ging weer out en beleefde een intense droom waarin ik met een groot piratenschip vaarde. Ik kwam opeens in een soort kamer terecht, waar ik me uit kon wegdraaien, en toen belandde ik 'buiten de map', zoals dat in computerspelletjes wordt genoemd. Deze ruimte was volledig wit, en ik had het idee dat ik niet bestond. Opeens merkte ik dat ik in de caravan zat en ik had het idee dat ik erheen geteleporteerd was. Ik keek mijn tripgenoot aan en zag aan hem dat hij een gelijkwaardige ervaring had opgedaan, hij mompelde ook iets over een witte kamer.
Ontzettend onder de indruk van dit gebeuren besloten we om nog een ballon te nemen. Ik kwam weer in een droom terecht waaruit ik ontwaakte, en ik zat weer in de caravan. Plotseling ontwaakte ik hieruit en kwam ik in de witte ruimte terecht. Ik was ervan overtuigd dat ik niet meer bestond, toen ik opeens merkte dat ik een bank onder m'n kont had. Alles was echter nog steeds wit, maar ik zag wel een tripgenoot naast me zitten. Vertwijfeld of hij wel echt was, tikte ik hem aan met een vinger. "Wat moet je?" was zijn antwoord. Ik draaide me om en zag een marmeren plaat. Terwijl ik deze streelde mompelde ik "En nou wil ik wel weer eens bijkomen..." Dit gebeurde gelukkig, zij het met een omweg. Ik kwam namelijk eerst in soort gigantisch kasteel terecht, wat even later in de caravan veranderde. De marmeren plaat bleek een kartonnen doos te zijn, en de jongen naast me keek me aan alsof ik gek was geworden. Hierna was het afgelopen en naar huis.
Dit was zonder twijfel het heftigste wat ik ooit had meegemaakt, ik denk niet dat ik nog ooit xtc met lachgas combineer. Wel pak ik woensdag weer xtc, hier heb ik ontzettende zin in!
Verder vond ik het een stuk minder leuk dan de paddo-trip, omdat ik er zo ontzettend vreemd van werd.

Hopelijk was het een beetje te lezen, tevens hoop ik dat jullie het me vergeven dat ik 2 tripreports in een post heb verwerkt. Na een heleboel tripreports hier gelezen te hebben, moest ik mijn ervaringen ook delen.

Reacties graag!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je nou gewoon 1 of 1,5 pil had gepakt en het daarbij had gelaten had je waarschijnlijk de mooiste avond van je leven gehad. Nog mooier dan de paddo's. Door je gretige geslik heb je voor een deel de avond voor jezelf en voor de anderen verneukt. Om nog maar te zwijgen van de schade die je hebt aangericht aan je hersens Zonde!

Doe gewoon een beetje rustig aan met dat spul en geniet van de heerlijke uitwerking ervan. Zoals je het nu doet is niet echt handig, vind je ook niet? :)
W
WzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik geef je hartstikke gelijk, komende woensdag ga ik er ook écht niet zo veel eten. Maar die dingen aten zich als snoepjes, we hebben met 8 man 24 pilletjes opgegeten!
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet erg slim.
Ik heb mijn eerste keer ook 4 pillen naar binnen gewerkt, hier ben ik echt niet blij mee want als ik nu XTC probeer dan heb ik het idee dat ik niks voel van 1 pil.
Heel jammer vandaar dat ik nu geen xtc neem voor 3/4 maanden om te kijken of ik volgende keer genoeg heb aan 1 pillie
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon idd een tijdje niks pakken, en dan bedoel ik niet een weekje.

Ik zelf pak zowieso maximaal 1 keer in de 3 maanden en in de praktijk n stuk minder (2 keer per jaar lijkt er meer op), de magie gaat er anders erg snel vanaf. Je gaat je vervelen, het voelt niet meer zo speciaal. Veel erger dan dat is dat je in 'real life' nuchtere staat ook een stuk depressiever wordt als je regelmatig X gebruikt.

Enne, wzy, expirimenteren met drugs is leuk, maar doe het rustig aan voor je grenzen vind die je niet wilt vinden, of je vrienden je te irritant gaan vinden en je buiten t groepje ligt. Niks irritanters dan iemand die de avond voor iedereen verpest omdat ie zichzelf niet in de hand heeft. Als je werkelijk meend dat je op xtc 'vreemder' was als op paddo's, dan had je waarschijnlijk heel slechte paddo's, of je moet echt van XTC afblijven :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."