Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl trippend een tripreport schrijven

Al trippend een tripreport schrijven

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al trippend een tripreport schrijven

Ik wil eerst en vooral zeggen dat mijn verstand en verantwoordelijk nadenken ergens nog ver weg ligt te verkommeren op een groen grasveldje naast een kerk, ik ben bij deze niet verantwoordelijk voor het ranting wat na deze mededeling kan komen. Einde mededeling.

Het begon eigenlijk een week geleden al, tijdens een enorm intens maar prachtig weekend met vrienden bij de sjamaan. Enorm veel processen kwamen in gang, waarvan ik nog steeds niet weet welke nou nog bezig zijn en welke afgelopen. Maar toen vonden we het toch een leuk idee om met een grote groep naar Ruigoord te gaan, wat voor ons bijna-allemaal een ruigoord-ontmaagding was, en voor sommigen zelfs een goa ontmaagding!

Ik wist dat er drugs gingen zijn, en veel zelfs, maar ik hoopte dat mijn hoofd eventueel nog verstandig ging doen en het bij cola ging houden. Maar natuurlijk kon het dat weer niet, je kent dat wel denk ik... Of niet? Dus voor ik het wist zaten er lsd en 4fluoramfetamines in mijn hoofd, en ik moet je zeggen dat dit een beste sprong is van plantenceremonies naar zulk een chemische plateaus.

Maar ik kan je zeggen, dat zelfs dié dingen je lessen kunnen brengen waarvan je ze nooit had kunnen dromen.

Al sinds ik jong ben klampte ik mij gevoelsmatig aan mensen vast in de hoop dat ZIJ mij beter konden laten voelen. Natuurlijk wist ik dat dat niet kon, of heel kort, maar toch bleef ik me vastklampen, met vleeshaken, in mensen die tegen beter weten in mij een helpende hand aanboden.

Maar deze nacht ben ik door alle lagen van waanzin heen geweest, van hier tot de zon en terug, drie keer rondjes gedraaid rond de derde maan van venus en dan nog even de regendans gedaan voor de kerk van Ruigoord in afwachting tot het ochtendgebed. Maar ik heb het –zelf- gedaan, alleen. Voor de eerste keer heb ik hier zelf voor gekozen én heb ik mijn eigen verantwoordelijkheid gedragen voor mijn eigen geluk in plaats van het laten af te hangen van anderen. Ik heb waanzin doorstaan op mijn eigen benen!

Ik ben trots op mezelf, en dat wilde ik even kwijt! Hoi wereld. Ik ben er weer. Deze keer zonder vleeshaken!
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wow je bent de laatste weken wel hardcore bezig he cheryl!
merkte je nog enige synergie tussen de Ayahuasca, Peyote en de LSD / amfetamines?

fijn om te horen dat je mooie lessen hebt gekregen! toeval bestaat niet :wink:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom terug dan :) Jij schrijft ook mooi!

Maar, wat is waanzin ?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
RSW:

waan·zin de; m 1 krankzinnigheid 2 grote onzin

Koffiegeit: Tja, het vond elkaar niet lief die planten en die chemische spullen maar het was wel een goede les en het allemaal waard. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En ik had het je nog gezegd dat LSD niet zo'n goed idee was een week na ayahuasca omdat het er zo heftig inkickt!

Wat was dat nou dat spreekwoord iets met luisteren en voelen? Oh wie niet horen wil moet maar voelen. Suffie :hearteyes:

En ja, je krabbelt dan aan het randje van de waanzin, realiteit is verder weg dan ooit en je wordt overdonderd met gevoelens waarvan je niet precies weet of het nou leuke zijn of niet leuke. Besef gaat zo diep dat je af en toe wenst dat er een uit knop op de LSD zit.

Ja het kan allemaal best heftig zijn.... :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kwam in ieder geval positief over op ruigoord, 't was leuk je te meeten. M'n eigen tripreport volgt nog.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
En ik had het je nog gezegd dat LSD niet zo'n goed idee was een week na ayahuasca omdat het er zo heftig inkickt!
Klik om te vergroten...

Heb je dat gezegd? Nouja, dat wist ik zelf ook wel, maar het is alleen maar positief uitgepakt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."