Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van de maand Februari 2009

Tripreport van de maand Februari 2009

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
K lees het nu net pas, en snap nu wat je bedoelt. Echt wtf, Mega dronke post. :beer:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gefeliciteerd beiden! Ik zet het in het archief en pas de titels aan van jullie reports!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia; draaien als een schroef- The Mystic.

Verhaal van een bierdrinker- Drain Bamage.

DMT - De verplettering en reflectie van de Griekse Godin- Atropa.

LSD – Hoe simpel leuk kan zijn- Dig_this_vibe.

Meer dan een schitterend ervaring.- Napoli.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
DMT, the fenix- loadrunner.

LSD in the fog, with a ray of sunlight- DrippTone.

2c-I- >[tripper]<.

2c-E - Heftig- Technofanaat.

Lysergic Synthesis - Goa met LSD & lachgas [250 ug]- Angramar Temenos.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet zeggen het is toch best lastig kiezen zo tussen al die goeie verhalen. Mijn stem gaat in ieder geval uit naar het salvia report van The Mystic. Erg leuk omschreven en knap dat hij het zo heeft kunnen verwoorden. Ik kan na een salvia trip niks nog zo duidelijk herinneren, laat staan verwoorden.

Als mensen vinden dat ik mezelf niet mag nomineren, dan zal ik em dr tussen uit halen en een ander report ipv doen. Volledig terecht, maar vond toch wel dat mijn reportje mooi genoeg was. Maar dat komt ook om ik het gevoel en de ervaring erbij heb. Dus misschien heb ik geen neutrale blik hier op. Ik hoor het wel. :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vlot gefixt DrippTone :sunglasses:
Geen zorgen over die nominatie joh (ik maak me meer zorgen om een zekere bierdrinker). Ik stemde op het vreemde verhaal van The Mystic, welke stof tot nadenken geeft. Overigens zou ik graag meer verslagen van Atropa's hand willen zien verschijnen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik heb het verhaal van een bierdrinker genomineerd, niet omdat het een echte trip is, maar omdat het gewoon een leuke insteek is vind ik. En ik heb nog niet eerder echt een verhaal gelezen die alleen over het gebruik van alcohol ging. Dus vandaar. Aan de andere kant zijn er echte trip reports die beter geschreven zijn, maar wel 1 in het dozijn. En ik vond het leuk om te lezen.

Jah dat ik dat vlot heb gefixed, ik heb nu toch ff geen leven dus kan het mooi doen, en ik doe het met plezier. Voordeel was ook dat ik de helft van alle trip reports van februari al had gelezen. Als ik maart weer moet doen zeg het maar. En als dr weer een nieuwe vrijwilliger wil, dan vind ik dat ook meer dan prima. Moet zeggen dat die nominatie best lastig is hoor. Je moet op veel vlakken gaan vergelijken, en dan tot een neutraal en professioneel antwoord komen. En toch laat je je soms wel een beetje meeslepen door je eigen mening. Omdat het ene verhaal lekkerder weg leest dan de ander.

En inderdaad, dat trip report van the mystic vind ik ook de beste. Maar er zouden inderdaad meer verhalen van Atropa mogen verschijnen, altijd leuk om te lezen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heheh ik had het wellicht wat scheef neergezet, maar ik bedoelde niet dat ik me zorgen maakte om de nominatie van drain bamages verslag, maar om drain bamage zelf, vooral vanwege z'n laatste bericht in zijn topic :wink:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone, jij moet winnen! Zit er eigenlijk een leuke prijs aan verbonden, of alleen een eervolle vermelding?!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja precies zei:
DrippTone, jij moet winnen! Zit er eigenlijk een leuke prijs aan verbonden, of alleen een eervolle vermelding?!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Alleen een plekje in het Tripreport van de maand archief.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gestemd op Dig_this_vibe
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een gedeelde eerste plaats, en terecht. Beide goeie reports naar mijn mening. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."