Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[2CB 16,5mg] De openbaring

[2CB 16,5mg] De openbaring

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
*pinkt traantje mee...*

:)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Substantie: 2cb
Hoeveelheid: 16,5mg
Methode van inname: Snuiven
Datum: 11 mei 2009

het gaat waarschijnlijk niet het allerbeste en meest gelikte tripreport worden omdat ik nog steeds lichtelijk verward ben van het goedje. But i'll give it my best shot

Deze geweldige avond begon voor mij rond half 9, zoals vaker had ik het tripje niet geheel uitgedacht en gepland, maar goed. Ik kwam net uit groningen waar ik mijn waar gehaald had. Ik brak bij een vriend thuis een capsule open gevuld met 33mg 2cb en deelde het netjes op in 2 lijntje. Ik had nog maar net de lijn naar binnengewerkt en het sloeg ook al in. Ik voelde me eerst wazig in mijn hoofd worden en mijn neus brande als de tyfus. Ik ging weer in de kamer zitten, op de vloer nog wel, waar ik op m'n gemak het behang ging bestuderen. Ik was weer helemaal vergeten wat trippen was. Ik zag allemaal gekke patronen en het leek wel of er discolampen op het plafond schenen. De hallucinaties waren weer goed pittig. Nadat ik over de begin fase heen was kon ik weer een beetje normaal praten en ging ik gesprekken voeren met de rest. Ondertussen was ik in m'n hoofd bezig mijn verstand en gevoel op 1 lijn proberen te krijgen. Nadat ik zo goed als uit getript was werd ik moe en ben ik naar huis gelopen. Onderweg naar huis kreeg ik allemaal diepe inzichten en zag hoe mooi alles er uit zag. Daarna ben ik thuis in tranen uitgebarst van geluk, iets wat ik misschien ook wel nodig had. Ik heb me de laatste tijd zo melanchonisch gevoeld en allerlei dingen over het hoofd gezien en weg gestopt. Alles was me nu opeens zo helder en ik voelde de liefde en het geluk weer. Geluk en liefde zit hem toch echt in de kleine dagelijkse dingentjes. Ik ging buiten staan loeren naar de sterren en een appel eten en concentreerde me op hoe heerlijk die appel eigenlijk smaakte. Eenmaal weer binnen heb ik het geweldige nummer Louis Armstrong - What a Wonderful World aangezet en hier en daar nog een traan van geluk weggepinkt.

Maar een man die mag niet huilen...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha geweldig!! :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk!

Het is misschien maar een kort trip report, maar dat gevoel dat je gisteren overmande zegt genoeg! :mrgreen:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thx voor de positieve comments :grin:

Het is niet echt een volwaardig tripreport geworden, maar ik vond het zo geweldig gisteravond dat ik het even van me af wou schrijven.

Ben ook totaal niet brak vandaag was om 8 uur weer van bed..! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."