Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGifsla Opium

Gifsla Opium

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
ik heb zonet Opium van gifsla (lactuca virosa) geprobeert. Ik heb de stappen gevolgd van dit topic : http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=17400

Ik heb de gifsla opium verstreken op een oude alluminiumen soeplepel en hieronder een vuurtje gehouden van een gewone bic-aansteker, en hierbij heb ik met een strootje de vrijgekomen rook opgezogen.

De effecten kwamen pas na 2-3 minuten, dus ik dacht in het begin dat het niets werd. Maar dan streek een soort dromerige roes over me. Het voelt echt zalig relaxed. Het is zo'n beetje te vergelijken met een gelukzalige slaap. Het effect is uniek en ik had het nog nooit echt gekend bij een andere drug, ik had hiervoor dan ook nog nooit een opiaat gedaan.

Ik vind het echt het proberen wel waard afgezien van het relatief vele werk dat er bij te pas komt.

:wave:
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt vet, maar ik zou je toch aanraden in het vervolg niet met een rietje te inhaleren, die hebben namelijk nog wel eens de neiging te smelten/kwalijke dampen los te laten. Beter kun je een kokertje maken van zilverpapier oid.
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had ik overlaatsts ook gedaan, en mijn broer ook (meerdere keren)
Hij heeft zijn laatse 'portie' nog altijd niet opgerookt, de vorige keer was het mislukt.

Ik heb het ook gemaakt (op uiterst primitive wijze) en de substantie was zeer plakkerig en rook sterk naar drop, ik heb het over mijn tanden gewreven en onder mijn tong laten smelten.
Nooit meer doe ik zoiets want de smaak bleef hangen in mijn keel voor een goede 10 minute en dan ernaa voelde ik het drijven in mijn maag wat een zeer raar gevoel was, de smaak was erger als vlees die overtijd was.
Niets gevoeld, denk ik toch want ik kan me niks meer herinneren
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#4
tripkop zei:
Klinkt vet, maar ik zou je toch aanraden in het vervolg niet met een rietje te inhaleren, die hebben namelijk nog wel eens de neiging te smelten/kwalijke dampen los te laten. Beter kun je een kokertje maken van zilverpapier oid.
Klik om te vergroten...
Mijn rietje begon inderdaad te smelten. :grin:
n
nvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Svstoned zei:
Had ik overlaatsts ook gedaan, en mijn broer ook (meerdere keren)
Hij heeft zijn laatse 'portie' nog altijd niet opgerookt, de vorige keer was het mislukt.

Ik heb het ook gemaakt (op uiterst primitive wijze) en de substantie was zeer plakkerig en rook sterk naar drop, ik heb het over mijn tanden gewreven en onder mijn tong laten smelten.
Nooit meer doe ik zoiets want de smaak bleef hangen in mijn keel voor een goede 10 minute en dan ernaa voelde ik het drijven in mijn maag wat een zeer raar gevoel was, de smaak was erger als vlees die overtijd was.
Niets gevoeld, denk ik toch want ik kan me niks meer herinneren
Klik om te vergroten...


Ja maar het is niet gewonnen uit de virosa plant, maar een andere van dezelfde lactuca familie, geen melkdistel en geen paardebloem maar ook iets anders die er op lijkt. Hetgeen wij de eerste keer plukten en die jij consumeerde Svstoned, was (denk ik) een melkdistel.
Ik ben aan het wachten om het op te roken tot ik een paar dagen clean ben van de weed zodat ik zeker weet als ik iets voel.
Als ik nu namelijk hash rook, voel ik er nagenoeg niets van ! echt niets, en als ik dan een paar maanden gestopt was met de weed en diezelfde hash rookte begon ik te spinnen in mijn hoofd.
Gifsla is geen opiaat, net zoals hash (dat denk ik toch ergens gelezen te hebben)....dus eerst wil ik heel clean zijn voor ik het lactuca extract probeer.

-peace
n
nvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk eindelijk de lactuca virosa gevonden te hebben

Of is dit nu nog niet de goede ?



-peace
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk niet dat het gifsla is. Misschien een variant in de familie.



Dit is echter wel gifsla.
n
nvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn foto is de lactuca serrolia, dit is ook 1 van de goede
virosa, serrolia en canadensia

Ik ben het melksap aan het aftappen en heb al een redelijk bolletje latex :grin:
Heb een paar kompasslas (lactuca serrolia) plantjes uitgetrokken en verpot op me balkon en het lukt goed!
Ik ga dit een paar dagen doen todat ik veel meer heb om te smoken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."