Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD : de connectie tussen licht en donker

LSD : de connectie tussen licht en donker

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD : De connectie tussen licht en donker.
mijn ouders waren gaan slapen. Ik zat alleen beneden. Ik besloot mijn LSD zegeltje te nemen.
Ik leg 't in mijn mond , en direct een soort deo-smaak in mijn mond (zoals ik het noem)
een uurjte erna begon ik me al lacherig te voelen. Ik keek naar American dad. Het was echt hilarisch ! Ik kon mijn lach niet inhouden. Toen besloot ik rustig op mijn bed te gaan liggen.
ik heb 2 lichtjes van mijn radiospeler die branden. Ik verdiepte mij op die lichtjes. En draaide mij uiteindelijk om waardoor de lichtjes meeschoten alsof je met je fototoestel begint te schudden en dan een foto neemt. ineens was het donker. Ik vroeg me af waar de lichtjes gebleven waren. ik draaide me terug naar de kant van de lichtjes. ineens begon ik te voelen dat er een connectie was verbroken tussen het licht en het donker.
ik kon niet in slaapvallen , dus ik moest die gaan oplossen. Maar ik wist niet hoe eraan te beginnen. dus ik begon met mijn armen in het wildeweg te zwaaien proberend de lichtjes te vangen en hen te vragen wat het probleem was , dit deed ik ongeveer zo'n 5 uur. uiteindelijk kwam ik tot het besef dat ik door dat probleem niet in slaap zou kunnen vallen. Ineens word het licht in de kamer. Ik kijk naar mijn gordijnen. het was alsof de partroontjes van de stof door elkaar begonnen te lopen. dit zag ik 1 uur ofzo. toen ben ik opgestaan. ik was moe. maar kon niet slapen.
Een hele rare trip naar mijn zeggen. meer diepe gedachten dan mijn andere trips.

greetz. Endor
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi eerste reportje :)

Die deosmaak wijst erop dat het waarschijnlijk om DOB ofzo gaat, LSD is smaakloos. Ik heb ook eens een hoffman gehad die bitter proefde, en daar had ik toen een erg rare trip van die uiteindelijk een bad trip is geworden.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Report had wel wat langer gemogen. ik was er echt even voor gaan zitten, want reports van solo-trips komen niet zo vaak langs, was het na 15 regels al voorbij. :P
Ik was benieuwd wat je allemaal ging beleven, dus als het report b.v. 4 keer langer was geweest was ik ook zeker door blijven lezen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
chrzz zei:
Mooi eerste reportje :)

Die deosmaak wijst erop dat het waarschijnlijk om DOB ofzo gaat, LSD is smaakloos. Ik heb ook eens een hoffman gehad die bitter proefde, en daar had ik toen een erg rare trip van die uiteindelijk een bad trip is geworden.
Klik om te vergroten...

de mijne was een hoffman milenium
ik heb het al vaker gehad dat mijn tripjes naar deo ofzo smaakte
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt ik ook, geen onzin geloven over DOB, het ligt waarschijnlijk gewoon aan de inkt ofzo
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
kapitein-x zei:
Report had wel wat langer gemogen. ik was er echt even voor gaan zitten, want reports van solo-trips komen niet zo vaak langs, was het na 15 regels al voorbij. :P
Ik was benieuwd wat je allemaal ging beleven, dus als het report b.v. 4 keer langer was geweest was ik ook zeker door blijven lezen.
Klik om te vergroten...
volgende dinsdag trip ik weer , waarschijnlijk alleen. ik zal dan ook een reportje maken.
bedankt voor de info.

greetz. Endor
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
chrzz zei:
Mooi eerste reportje :)

Die deosmaak wijst erop dat het waarschijnlijk om DOB ofzo gaat, LSD is smaakloos. Ik heb ook eens een hoffman gehad die bitter proefde, en daar had ik toen een erg rare trip van die uiteindelijk een bad trip is geworden.
Klik om te vergroten...

Inkt heeft ook een smaak :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."