#1
LSD : De connectie tussen licht en donker.
mijn ouders waren gaan slapen. Ik zat alleen beneden. Ik besloot mijn LSD zegeltje te nemen.
Ik leg 't in mijn mond , en direct een soort deo-smaak in mijn mond (zoals ik het noem)
een uurjte erna begon ik me al lacherig te voelen. Ik keek naar American dad. Het was echt hilarisch ! Ik kon mijn lach niet inhouden. Toen besloot ik rustig op mijn bed te gaan liggen.
ik heb 2 lichtjes van mijn radiospeler die branden. Ik verdiepte mij op die lichtjes. En draaide mij uiteindelijk om waardoor de lichtjes meeschoten alsof je met je fototoestel begint te schudden en dan een foto neemt. ineens was het donker. Ik vroeg me af waar de lichtjes gebleven waren. ik draaide me terug naar de kant van de lichtjes. ineens begon ik te voelen dat er een connectie was verbroken tussen het licht en het donker.
ik kon niet in slaapvallen , dus ik moest die gaan oplossen. Maar ik wist niet hoe eraan te beginnen. dus ik begon met mijn armen in het wildeweg te zwaaien proberend de lichtjes te vangen en hen te vragen wat het probleem was , dit deed ik ongeveer zo'n 5 uur. uiteindelijk kwam ik tot het besef dat ik door dat probleem niet in slaap zou kunnen vallen. Ineens word het licht in de kamer. Ik kijk naar mijn gordijnen. het was alsof de partroontjes van de stof door elkaar begonnen te lopen. dit zag ik 1 uur ofzo. toen ben ik opgestaan. ik was moe. maar kon niet slapen.
Een hele rare trip naar mijn zeggen. meer diepe gedachten dan mijn andere trips.
greetz. Endor
mijn ouders waren gaan slapen. Ik zat alleen beneden. Ik besloot mijn LSD zegeltje te nemen.
Ik leg 't in mijn mond , en direct een soort deo-smaak in mijn mond (zoals ik het noem)
een uurjte erna begon ik me al lacherig te voelen. Ik keek naar American dad. Het was echt hilarisch ! Ik kon mijn lach niet inhouden. Toen besloot ik rustig op mijn bed te gaan liggen.
ik heb 2 lichtjes van mijn radiospeler die branden. Ik verdiepte mij op die lichtjes. En draaide mij uiteindelijk om waardoor de lichtjes meeschoten alsof je met je fototoestel begint te schudden en dan een foto neemt. ineens was het donker. Ik vroeg me af waar de lichtjes gebleven waren. ik draaide me terug naar de kant van de lichtjes. ineens begon ik te voelen dat er een connectie was verbroken tussen het licht en het donker.
ik kon niet in slaapvallen , dus ik moest die gaan oplossen. Maar ik wist niet hoe eraan te beginnen. dus ik begon met mijn armen in het wildeweg te zwaaien proberend de lichtjes te vangen en hen te vragen wat het probleem was , dit deed ik ongeveer zo'n 5 uur. uiteindelijk kwam ik tot het besef dat ik door dat probleem niet in slaap zou kunnen vallen. Ineens word het licht in de kamer. Ik kijk naar mijn gordijnen. het was alsof de partroontjes van de stof door elkaar begonnen te lopen. dit zag ik 1 uur ofzo. toen ben ik opgestaan. ik was moe. maar kon niet slapen.
Een hele rare trip naar mijn zeggen. meer diepe gedachten dan mijn andere trips.
greetz. Endor