Hola!
Ik vind het elke keer toch wel leuk om een tripreportje te schrijven dus ook dit keer zal ik dat doen
Afgelopen zondag was het zover, mijn +/- 4e paddo/truffel trip. Ik vind het relatief hetzelfde omdat er dezelfde stoffen in zitten. Truffels zijn in mijn opinie ietsje milder dan paddo's.
Dit was mijn eerste trip die ik vroeg zou starten (13.00u). Ook was dit de eerste keer dat ik met 2 vriendinnen getript had i.p.v. met vrienden.
Ik 15g Psilocybe Atlantis
Vriendin1 15g Psilocybe Atlantis
Vriendin2 10g Psilocybe Atlantis (Dit was haar eerste keer dus ze begon rustig)
Nog geen half uur nadat we er thee van hadden getrokken begon een nare misselijkheid die ik nog nooit eerder heb gehad aan het begin van een trip. De gedachte niet uitkotsen want dan heb je niks meer aan je trip stoorde me heel erg in het begin. Gelukkig ging dit door alle positieve prikkels (muziek, sfeer, lachen, gezelligheid) snel weg. Ongeveer een kleine 3 kwartier tot een uur werd de trip al erg sterk. Mijn laatste truffeltrip was ook 10g en daar voelde ik eigenlijk vrij weinig van.
Ik pakte een kussen van een tuinstoel en ging in de zon op het gras liggen genieten van de wolken. Uit de huiskamer knalde Aphex Twin, Jefferson Airplane en Pink Floyd uit de speakers en dit was zeker een hele goede combo. Toen mijn idee werd opgemerkt duurde het niet lang voor we als n gezellige hoop op het gras lagen te lachen over allemaal dingen en hoe mooi de wereld wel niet was. In de wolken werden patronen gezien en het was een perfect moment om een joint te draaien! Helaas zijn mijn inside-out rol kunsten niet heel goed tijdens het trippen maar de joint was te roken en smaakte erg lekker dus ik had er niet heel veel spijt van.
Het was een veel warmere dag dan we hadden verwacht dus toen de j uit was besloten we naar binnen te gaan. Ik vind het tijdens het trippen zo een raar gevoel om van buiten naar binnen te gaan en andersom, het is net alsof het een andere wereld is.
Toen ik eenmaal binnen was vielen opeens alle roze dingen in de huiskamer mij super erg op. Roze schriften, deken, bloemen, kussens werden allemaal op de bank gelegd onder een mooi roze schilderij.
Alle kleuren + het schilderij
Ik ging op de bank liggen en heb nog nooit zo lang naar een schilderij gekeken. Het was roze met witte strepen en op de witte strepen leken bomen met rozenblaadjes te zijn geschilderd. De rozenblaajdes bewogen op de muziek en danste voor me. Ik vind het elke keer zo opmerkelijk hoe erg je trip op de muziek mee gaat want alles bewoog en kleurde ook mee met de muziek. Ik heb +/- een uur op de bank gelegen en medegedeeld hoe vet ik dat schilderij wel niet vond.
Later de trip kwamen we op het idee om sigaretten te gaan halen. Onderweg naar de Hoogvliet (wat echt 5 minuten is maar een uur leek te duren) hebben we erg gelachen over van alles en nogwat. Gelukkig hadden we allemaal een zonnebril mee omdat we echt elke boom mooi vonden.
Gelukkig, we zijn bij de hoogvliet aangekomen. "Kut!" Het is zondag natuurlijk! "Nou en!" werd er gezegd. Ik moest even uitleggen dat op zondag de supermarkten gesloten zijn :P
Toen besloten we maar om naar het tankstation te lopen wat achteraf best tegenviel omdat het allemaal veel en veel te lang duurde. We hadden eigenlijk iets van we hadden beter thuis kunnen komen. Eenmaal in het tankstation aangekomen duurde het bij mij 5 minuten om een flesje water en een pakje Luckystrike af te rekenen. Snel weer naar buiten dacht ik.
De terugweg verliep even hilarisch als de heenweg. Ongeveer 50 meter voor ons liepen 2 meisjes en het was net of 1 meisje hele lange benen had en het andere meisje aan het uitlaten was enzo naja je kent het wel je bent gewoon lekker aan het trippen
Toen we eindelijk thuis waren gekomen waren we allemaal flink buiten adem en bezweet. Het was die dag echt veel warmer dan verwacht en achteraf hebben we misschien wel een beetje spijt dat we helemaal hebben gelopen want het heeft ons 1,5 uur van de trip gekost.
De vriendin die het voor het eerst deed had ook schuldgevoelens om tijdens haar eerste trip naar buiten te gaan dus toen drong het pas tot me door dat we gewoon beter thuis hadden kunnen blijven.
Thuis heb ik zeker nog tot een uurtje of 5 liggen spacen op allemaal kleurtjes terwijl mijn vriendinnen juist heel filosofisch bezig waren. Dit heb ik normaal ook vaak gehad maar toch was deze trip meer visueel dan filosofisch.
Toen we allemaal een beetje uitgetript waren hebben we flink lopen vreten want dat hadden we die dag nog niet gedaan :P Op tv werd comedy central aangezet tot iedereen een beetje inkakte en later zijn we onze wegen gaan scheiden om allemaal naar huis te gaan.
Ik vond het een erg leuke trip, zeker om iemand die het voor het eerst doet te steunen en trippen was heel anders met meisjes dan met jongens.
Over een paar maandjes ben ik weer klaar voor nog een truffeltripje
Grtz!