Hey,
Het is al een tijdje geleden, van Mei 2009.
Mijn eerste LSD trip.
Heb lang naar LSD gezocht, maar uiteindelijk niets gevonden en gestopt met zoeken , en toen kreeg ik ineens goed nieuws
![:)]()
.
"Je weet wat ze zeggen als je nergens zoekt, precies op dat moment komt geluk opeens vanzelf naar je toe".
De situatie:
Personen: Ik, A. & I. (Tripsitter)
Waar: In het huis waar ik toen naar ging verhuizen, maar nog leeg stond & we hadden de sleutel al.
Setting: Doodzenuwachtig voor wat er ging komen,gelukkig, maar met een paar onzekerheden in me.
Leeftijd: Ik toen net 16 geworden (van Maart), & A. 15 (Wordt nu 16 binnen 2 weken)
Dosering: Ik & A. elks 1 zegel van 50 µg.
De trip:
Het was rond 3-4 u in de namiddag toen ik samen met I. onderweg was naar de persoon voor de zegels, door wat doorns op het fietspad band plat gereden, moesten we een stuk te voet & met de bus terug. Uiteindelijk nog eens portefeuille verloren ook, zonder geld in gelukkig.
Ik dacht, s
hit deze dag begint al goed, misschien kunnen we het beter een andere keer doen.
Thuisgekomen heb ik nog wat even op msn gezeten & nog wat gepland voor die avond.
Tegen 9 u ging ik naar mijn nieuw huis & liet ik A. & I. komen.
Er stond al een tv met xbox 360, met wat matrassen & had alles wat intressant kon zijn tijdens de trip meegenomen.
We bespraken nog wat en vertelden I. Wat hij moest doen als het misliep enz.
Uiteindelijk liet ik nog even een vriendin komen die me nog even wou zien.
Tegen 10 u stak ik de zegel in m'n mond en keek zenuwachtig naar A.
Die begon een beetje terug te krabbelen maar stak hem 5 min. later uiteindelijk toch in zijn mond.
Het papier (of whatever het is) smaakte bitter en soms pikant.
Na een kwartiertje ging de vriendin weg & begon ik zo wat rare kriebels in mijn onderbenen & voeten te voelen,
een beetje zoals het gevoel als je benen slapen maar dan beter
![:tongueout:]()
Ik zei tegen A. dat ik wat begon te voelen , en die zei teleurgesteld
'ik nog niets..'
Ik besloot om naar binnen te gaan & wat Dragonball Z te kijken, dat had ik gepland en deed ik dus ook, A. & I. kwamen mee en we keken wat.
Na een 10tal minuten keek ik even naar mijn plafond en zag opeens goku een aantal keer in mijn plafond. Dit vond ik wel fascinerend, maar keek maar verder naar de tv.
Ik vond dat die tekenfilm precies een soort van "Echo" had, alles van die beelden galmde zo na.
Niet echt makkelijk te omschrijven maar ik ben er zeker van dat de meesten onder jullie me wel begrijpen?
Tegen 11 u ging ik terug even in een stoel zitten buiten en keek naar de lucht,
Dit vond ik op één of andere manier enorm aangrijpend en grappig,
want ik begon letterlijk te wenen en te lachen tegelijk:
Hiervan heb ik foto's, maar weet eigenlijk niet of ik ze wel online zou zetten ivm privacy.
We gingen na een tijdje terug naar binnen , en ik wou wat muziek opzetten met van die coole kleurenovergangen op muziek (zoals in windows media player).
Ik probeerde met m'n controller naar rechts te gaan naar het muziek tablad,
maar hij ging constant naar links vanzelf, ik begreep het niet ik dacht verbeeld ik me dit nu en staarde vragend naar het scherm, ik probeerde nog een aantal keer, tot ik A. hoorde gibberen en ik zag dat hij de 2de controller vasthad
![:tongueout:]()
we schaterden het samen uit. Normaal gezien zou ik eerder geïrriteerd zijn door zo'n dingen
Uiteindelijk zette ik wat muziek op en legde ik me achterover , en
toen werd het chaos.
Niet in de slechte zin, alleen kan ik me niet echt herrineren wat wanneer is gebeurd.
Ik lag met m'n benen wat meer omhoog met zich op m'n voeten, en ik had het gevoel dat mijn lichaam voor het grootste deel uit been & voet bestond, ik pakte een snoepje, een tong , zo'n hard zoet ding dat heel hard plakt. Had een speciale smaak, maar alles plakte aan mn tanden en ik had dan het gevoel dat ik volledig uit een mond bestond & vol met snoep plakte.
Geen aanrader, snoep dat aan je tanden plakt
![:tongueout:]()
Ik lag met mn kop in het kussen , luisterde naar de muziek en begon even hard te trippen, hier herinner ik me niet veel van, alleen dat ik ff hard ging in m'n eigen hoofd.
Ik kreeg buikpijn en voelde me misselijk en stond op, ging via de keuken terug naar de tuin. Maar in de keuken gaf ik over op de grond. Opeens was de misselijkheid weg en ging ik naar buiten, ik ging in het gras liggen en keek even naar I. en lachtte hem uit omdat hij A. maar zat te volgen.
In het gras lag ik terug wat te trippen, en begon bad te gaan, ik dacht te snel om te kunnen spreken dus kon niet voor hulp vragen, ik zat met rare dingen in mijn hoofd van oneindigheid, en dat dit echt nog eeuwen ging duren en dat ik eruit wou, toen ik begon te denken dat ik eruit wou werd het kutgevoel erger, ik dacht ok ik ga gewoon slapen maar toen dacht ik shit dat kan niet. ik panikeerde een beetje , maar lag nog altijd doodstil op het ondertussen vochtige gras door de dauw. Ik dacht opeens aan mijn vriendin, liefde en hoe blij ik met haar was en toen begon ik terug normaal te denken.
Ik draaide me om en zag A. rondlopen met wat voor mij een zeis leek.
Ik begon geshockeerd (maar niet in paniek) te roepen dat hij die zeis onmiddelijk moest wegleggen. Hij zei me op een duistere toon: Ik kan je beschermen tegen indringers, dus laat mij! I. zat zich ondertussen dood te lachen, ik vroeg hem hoe laat het was en hij zei 3 u, maar dat begreep ik niet. Ik snapte totaal niet wat 3 u nu betekende, ik draaide me terug om ging verder alleen trippen, deze keer had ik niet zo'n negatieve gedachten meer. Toen ik even bad begon te gaan, herinnerde ik mezelf ook dat iemand hier op het forum zei da LSD makkelijker te besturen was, dus ik toverde een brede smile op mijn gezicht en toen voelde ik me ook opeens veel beter.
Na een tijdje, had geen idee hoelang, ik kon onmogelijk tijden inschatten.
Kwam A. naast me liggen en haalde wat dekens van binnen. Ik voelde me heel veilig tussen die dekens, opeens keek ik naar A. en die had een mes vast en zijn gezicht hing precies vol bloed.
Ik zei doodserieus: Heb jij nu een mes vast?
'Ja , en ik ga je beschermen!' zei hij me heel duister.
Ik dee alsof het doodnormaal was, begon onzim uit te kramen zoals:
"Ik heb al eens gebadtript" ," Wat is het leven?" , " Wat is het zijn?" , "Waarom zijn we zijn?"
Een raar iets was ook, ik had zo'n soort van spiraal waar ik moeilijk uit geraakte.
Toen ik vroeg of hij een mes vasthad , kwam daarna altijd hoe laat is het?
En dan zei ik "ik heb al gebadtript" en dan "Wat is het leven?"
En dan begon ik opnieuw, heb jij nu een mes vast?
Ik was totaal vergeten dat ik het al had gezegd, I. zei me dat ik het al een tiental keer had gevraagd & gezegd.
Ik vroeg uiteindelijk aan hem , heb jij dat braaksel al weggedaan in de keuken?
Hij zegt : "Er ligt helemaal geen braaksel in de keuken."
Ik zeg: "Ah goed, dan heb je het al opgekuisd, bedankt
![:)]()
"
Hij zegt: "Er heeft ook nooit braaksel gelegen hoor.."
Dat begreep ik niet, ik kon me perfect herrineren dat ik overgaf op de keukenvloer, en dat denk ik nu ook nog altijd. I. Zou daarover niet liegen tegen me.
Ik voelde dat ik nog altijd hard aan het gaan was en herrinerde me opeens dat ik muziek wou luisteren. Ik kon me niet herrineren waar ik mijn ipod had gestoken in m'n rugzak, en ik zag het als een hele missie om m'n ipod te vinden. Ik werd uiteindelijk kwaad op I. omdat ik dacht dat hij hem had verstopt.
Uiteindelijk vond ik hem in het voorzakje van m'n rugzak, waar ik het bestaan niet van afwist in mijn trip. Ik was doodgelukkig en kreeg weer één van mijn weenbuien van geluk
![:grin:]()
Ik begon wat muziek te luisteren wat hemels was, en ik keek naar de grond. ik zag overal mieren krioelen. vond het wat raar maar ging er niet verder op in.
Ik ging terug wat in het gras liggen want daar voelde ik me veilig, dicht bij de natuur.
Ik merkte dat de trip wat begon te verzwakken en vond dit eigenlijk spijtig, ik wou nog een zegel nemen maar gelukkig hield I. me tegen. Verlenging had niet gekund want mijn moeder zou daar zijn tegen 12 u smiddags, en we moesten nog wat slapen ook
![:tongueout:]()
.
Ik ging binnen wat alleen op een matras liggen en naar mijn plafond kijken,alle bollen in het hout zaten rond te zwemmen, was echt een mooi zicht.
A. kwam bij me liggen, waar I. was wist ik niet maar het stoorde me toch maar als hij erbij was, hij was zo nuchter & op een volledige andere golflengte.
Ik begon met A. over heel rare onderwerpen te praten , maar we begrepen elkaar volledig.
Ik luisterde btw heel de tijd naar "Global Communication - 14-31" . Wat ik nog altijd een PRACHTNUMMER vind. We begonnen uitgetript te geraken, en ik zei da ik wat wou slapen.
Ik heb toen nog hele rare dromen gehad, en een uur later werd ik wakker gemaakt om naar de bakker te gaan (toen was het 6 u) . Ik zei dat zij maar gingen en probeerde nog wat te slapen maar voelde me helemaal wakker, ik ging de tuin in en voelde me suf, maar als herboren.
Ik wenste dat ik al in de volgende trip zat , en zat te fantaseren om die dag nog eens te trippen.
We hebben toen ontbeten en ben nog wat gaan slapen. En dan hebben we de tuin opgeruimd want dat was nogal een mesthoop
Foto's:
De tuin met A. achterin xp(daglicht
http://i35.tinypic.com/dpk4f8.jpg
Links naast die boom lag ik bad te gaan xp
Die tongen die zo plakten
![:tongueout:]()
:
De tuin, smorgens om 6 u met mij (roze tshirt xp) & A. :
A. Met zijn
'Zeis':
http://i34.tinypic.com/2hh2gk5.jpg
Achteraf:
Ik ben blij dat we met zo'n lage dosis zijn begonnen.
Ik denk dat ik op 100 serieus was bad gegaan toen in het gras.
De volgende keer is gepland in de herfstvakantie
![:)]()
.
Ik ben veel dingen vergeten vertellen, maar zou niet weten waar ik ze zou moeten plaatsen.
Heb ook niet echt op mijn spelling gelet. Ik had het op moment van schrijven al heel moeilijk met die trip in woorden om te zetten.
Sommige zullen ons te jong vinden voor Alice. Maar we voelden ons er allebij klaar voor & hebben het LANG besproken.
Vragen mogen gesteld worden ik beantwoord ze met alle plzier
Keep on tripping
![:grin:]()