#1
Het is alweer een tijdje geleden, vorig jaar augustus, maar door al de trip reports te lezen wou ik toch ook mijn eerste truffel ervaring met jullie delen.
Ik was met drie andere vrienden en we hadden al een paar dagen van te voren afgesproken om truffels te gaan doen. Twee van vrienden hadden al ervaring met truffels en zeiden dat het te gek is. Na wat gelezen te hebben over truffels wou ik het toch echt zelf meemaken.
Zelf had ik nog helemaal geen ervaring met psychedelisch werkende drugs dus ik vond het erg spannend!! Wel had ik al veel ervaring met wiet en hasj.
We spraken in de stad af om een uurtje of 2, wat drinken te hebben gekocht gingen we langs de smartshop om de truffels te halen. Het waren truffels van het merk Atlantis 15gram. Ik weet niet of er veel verschil is tussen de sterkte van de werking van de truffels maar volgens het boekje dat we erbij kregen waren het de sterkste.
We aten de truffels op op een rustig plekje in leiden. Ik hoorde van mensen dat het smaakte als een bedorven walnoot of iets anders dergelijks. Ik vond het erg smerig. Gelukkig had ik wat te drinken om de vieze smaak weg te spoelen!! Ik had sinds het ontbijt ( 1 broodje chocopasta) niks meer gegeten dus we waren ongeveer 4 uur verder.
Nu was het alleen nog maar afwachten tot ze zouden inslaan.
Na een half uur ik spontaan een lachkick met een van mijn vrienden, ik wist niet of dit door de truffel kwam. We besloten nog een stukje te gaan lopen totdat we op een heel rustig plekje aankwamen aan het water met veel groen en weinig mensen. Precies op dat moment sloeg die kei en kei hard in bij mij. Het leek wel alsof ik in een Oase aankwam.
Ik wist dat dit de truffel was. Bij mijn vrienden zat ie der ook lekker in dus we besloten te gaan zitten.
Toen ik mijn Ipod oortjes onder mijn shirt door wou halen schrok ik enorm, mijn muziek stond nog aan maar het leek net een zwerm wespen die onder mijn shirt vandaan kwamen, dat geluid gaf het althans, heel erg vreemd. Ik vond het heel moeilijk om te bedenken wat er nou precies gebeurde. Alle stenen op de straat begonnen te golven wat ik heel erg gaaf vond. Kringetjes in het water leken maar eindeloos door te golven. Als ik me focuste op een voorwerp begon het hele andere vormen aan te nemen.
Bij de gezichten van mijn vrienden had ik dit niet. Wel zag ik alles heel gedetailleerd.
Ik kon heel goed praten over alle onderwerpen en ik vond alles en iedereen geweldig.
Af en toe kwamen er toeristen langs in kano's, en er liepen mensen langs die Engels of Duits praatte. Even dacht ik dat ik ergens in het buitenland was. Geuren waren intenser en ik kon alle geluiden onderscheiden.
Na ongeveer 3 uur zat ik op zijn piek en had ik het gevoel dat ik samen met mijn vrienden totaal was afgezonderd van de maatschappij en dat ik mijn eigen wereld zat. Ik wou dat iedereen zo lief en vriendelijk tegen elkaar was als wij tegen elkaar.
Na lang gezeten te hebben in ons "eigen wereldje". vond ik dat ik klaar was om wat te gaan lopen. Wat voor mij tijdens de trip "ontdekken" was.
De zon scheen voor mijn gevoel heel fel en ik voelde me een steen die steeds heter werd. Als ik in de schaduw ging staan nam dit met een dreun af, wat ik heel erg grappig vond.
Na 4 uur nam de trip redelijk af. Op dit moment ging het wat minder met me. Ik vond het erg moeilijk om "afscheid" te nemen van mijn eigen wereld en de realiteit weer in te gaan.
Ik besloot naar huis te gaan wat niet zo'n goed idee was. Mijn fiets stond in een drukke straat.
Toen ik langs mensen liep leek het alsof iedereen me aankeek, dit vond ik best wel bizar en raar. Ik wist eigenlijk niet meer of dit door de truffels kwam.
Veilig thuis aangekomen had ik nog wat naweeën van de trip maar dit verdween langzamerhand ook.
Al met al vond ik het een hele gave ervaring en ik wou het best nog wel een keer doen ( wat ik ook heb gedaan).
Ik ben een niet al te beste schrijver maar ik hoop dat jullie een beetje een beschrijving krijgen over hoe mijn trip was. Het is zeker een aanrader. Ik had wel wat beter voorbereid willen zijn, maar het had zo moeten zijn.
Greeets..
X
Ik was met drie andere vrienden en we hadden al een paar dagen van te voren afgesproken om truffels te gaan doen. Twee van vrienden hadden al ervaring met truffels en zeiden dat het te gek is. Na wat gelezen te hebben over truffels wou ik het toch echt zelf meemaken.
Zelf had ik nog helemaal geen ervaring met psychedelisch werkende drugs dus ik vond het erg spannend!! Wel had ik al veel ervaring met wiet en hasj.
We spraken in de stad af om een uurtje of 2, wat drinken te hebben gekocht gingen we langs de smartshop om de truffels te halen. Het waren truffels van het merk Atlantis 15gram. Ik weet niet of er veel verschil is tussen de sterkte van de werking van de truffels maar volgens het boekje dat we erbij kregen waren het de sterkste.
We aten de truffels op op een rustig plekje in leiden. Ik hoorde van mensen dat het smaakte als een bedorven walnoot of iets anders dergelijks. Ik vond het erg smerig. Gelukkig had ik wat te drinken om de vieze smaak weg te spoelen!! Ik had sinds het ontbijt ( 1 broodje chocopasta) niks meer gegeten dus we waren ongeveer 4 uur verder.
Nu was het alleen nog maar afwachten tot ze zouden inslaan.
Na een half uur ik spontaan een lachkick met een van mijn vrienden, ik wist niet of dit door de truffel kwam. We besloten nog een stukje te gaan lopen totdat we op een heel rustig plekje aankwamen aan het water met veel groen en weinig mensen. Precies op dat moment sloeg die kei en kei hard in bij mij. Het leek wel alsof ik in een Oase aankwam.
Ik wist dat dit de truffel was. Bij mijn vrienden zat ie der ook lekker in dus we besloten te gaan zitten.
Toen ik mijn Ipod oortjes onder mijn shirt door wou halen schrok ik enorm, mijn muziek stond nog aan maar het leek net een zwerm wespen die onder mijn shirt vandaan kwamen, dat geluid gaf het althans, heel erg vreemd. Ik vond het heel moeilijk om te bedenken wat er nou precies gebeurde. Alle stenen op de straat begonnen te golven wat ik heel erg gaaf vond. Kringetjes in het water leken maar eindeloos door te golven. Als ik me focuste op een voorwerp begon het hele andere vormen aan te nemen.
Bij de gezichten van mijn vrienden had ik dit niet. Wel zag ik alles heel gedetailleerd.
Ik kon heel goed praten over alle onderwerpen en ik vond alles en iedereen geweldig.
Af en toe kwamen er toeristen langs in kano's, en er liepen mensen langs die Engels of Duits praatte. Even dacht ik dat ik ergens in het buitenland was. Geuren waren intenser en ik kon alle geluiden onderscheiden.
Na ongeveer 3 uur zat ik op zijn piek en had ik het gevoel dat ik samen met mijn vrienden totaal was afgezonderd van de maatschappij en dat ik mijn eigen wereld zat. Ik wou dat iedereen zo lief en vriendelijk tegen elkaar was als wij tegen elkaar.
Na lang gezeten te hebben in ons "eigen wereldje". vond ik dat ik klaar was om wat te gaan lopen. Wat voor mij tijdens de trip "ontdekken" was.
De zon scheen voor mijn gevoel heel fel en ik voelde me een steen die steeds heter werd. Als ik in de schaduw ging staan nam dit met een dreun af, wat ik heel erg grappig vond.
Na 4 uur nam de trip redelijk af. Op dit moment ging het wat minder met me. Ik vond het erg moeilijk om "afscheid" te nemen van mijn eigen wereld en de realiteit weer in te gaan.
Ik besloot naar huis te gaan wat niet zo'n goed idee was. Mijn fiets stond in een drukke straat.
Toen ik langs mensen liep leek het alsof iedereen me aankeek, dit vond ik best wel bizar en raar. Ik wist eigenlijk niet meer of dit door de truffels kwam.
Veilig thuis aangekomen had ik nog wat naweeën van de trip maar dit verdween langzamerhand ook.
Al met al vond ik het een hele gave ervaring en ik wou het best nog wel een keer doen ( wat ik ook heb gedaan).
Ik ben een niet al te beste schrijver maar ik hoop dat jullie een beetje een beschrijving krijgen over hoe mijn trip was. Het is zeker een aanrader. Ik had wel wat beter voorbereid willen zijn, maar het had zo moeten zijn.
Greeets..
X