Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiphenhydraminhydrochlorid... wat? Slaappillen

Diphenhydraminhydrochlorid... wat? Slaappillen

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het idee:

Met school was er een weekje skiën gepland. 13 uur in een bus zitten waar je eigenlijk net niet inpast en met 50 drukke klasgenoten om je heen lukt het slapen ook niet echt. In het dorp waar we verbleven was een apotheker en met mijn “goede” Duits en met wat gebaren kon ik daar slaappilletjes kopen. Kleine ronde pilletje van nog geen 5 millimeter doorsnede kan je toch nooit goed laten slapen? Ik neem er wel 2 (op een lege maag). Na een 3 kwartier kwamen er rare vlagen van warmte en tintelingen (iets wat ik bij 2-CB ook ervaren heb). Beetje dronken gevoel en van slapen kwam alsnog niks! Bij de Mac onderweg een menu’tje bestellen en ik was erg zenuwachtig!
Thuis aangekomen op internet gezocht naar de werkende stof in deze pillen: Diphenhydraminhydrochlorid zoals op de verpakking staat. Na enig tijd zoeken kwam ik op eowid en las ik dat dit dus ook recreationeel wordt gebruikt. Tripreportje gelezen van iemand die 250 mg nam (dat zijn 5 van mijn tabletten) en eigenlijk iets te hard ging. Erge hallucinaties en daar zit ik eigenlijk al een poosje op te wachten.

Uitvoering:
Na dit aan vrienden te hebben verteld en ik er nog 20 over had, hebben we besloten om een keer een dosis van 200 mg te nemen. Gisteren was het zover en hebben om 20.00 4 tabletten ingenomen met zijn 3en. Zijn een rondje gaan lopen en grote sneeuwballen rollen en lieten het maar over ons heen komen. Na een uur lopen, hier zou de piek moeten zijn volgens sommige reports kwam bij mij een lichtgevoel van “wazigheid”. Ik wist het zelf ook niet helemaal, beetje tintelingen van spanning in mijn buik en het lopen voelde gewoon wazig. De rest had nog niks en ik was er ook niet zeker van of dit van de tabletten kwam, het was niet zo sterk.
Na nog een halfuur buiten te zijn geweest –het is nu 21.30 - en er eigenlijk al van uit te zijn gegaan dat het niet zou gaan werken zijn we bij vrienden naar binnen gegaan. Eenmaal een beetje opgewarmd te zijn zag ik een van mijn mede trippers naar mij kijken vol verbazing, alsof het bij hem begon te werken, en ik gaf hem een grote glimlach terug! Ook ik begon wat te voelen, die wazigheid was sterker geworden en de tintelingen voelden wel lekker. Beetje dronken gevoel en niks was logisch, ook was er een erg zenuwachtig gevoel en ik voelde mijn hart bonken ( soort adrenaline boost). Nog even TV gaan kijken en als ik een poosje tv keek, was ik erg afstandig naar de rest. Niks interesseerde mij nog wat behalve die tv. Af en toe ging ik erg hard en was ik benieuwd naar mijn mede trippers, de een kon de slaap niet overwinnen en was gaan slapen! En de ander zat er volgens mij ook wel goed in. Kreeg later ook nog een SMSje van hem dat hij het ook wel voelde. Dit hield nog een poosje vol tot een uur of 24.00 toen begon het af te nemen en om 01.00 was het zo goed als uitgewerkt en zijn we biertjes gaan drinken.
Er is in de tijd van onze piek nog een persoon binnen gekomen. Het enige wat hij zei was: jullie hebben vet veel geblowd of niet! Jullie zien er echt stoned uit! En als ik naar mijn mede trippers keek dikke zwarte wallen onder de ogen die ik nog nooit zo heb gezien!
Om 02.00 naar huis gegaan en toen ik mijn bed aanraakte lag ik ook direct te slapen. Tijdens mijn pieken eigenlijk niet zoveel last gehad van slaap ondanks deze pillen toch zijn bedoeld je in slaap te krijgen.

Het was een leuke ervaring, had er wel meer van verwacht na het lezen van enkele reports. Nog steeds geen hallucinaties, maar dat komt vanzelf een keer. Denk dat het zo lang duurde omdat we erg snel na het eten hebben ingenomen en in de bus had ik een lege maag. Overigens gebruik ik niet veel drugs vandaar ook de lagere dosis die we namen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je niet veel ervaring hebt met drugs en specifiek met psychedelica zoals paddos, mescaline, ayahuasca enz. zou ik als ik jou was van de diphenhydramine afblijven... Als je hier daadwerkelijk van gaat trippen zie je letterlijk de beestjes onder je huid lopen, je zou het zelfs voelen.... Niet echt iets om aan de raden aan iemand die ervaren is.. laat staan iemand die weinig ervaring heeft. Je zou er helemaal van in paniek kunnen raken en god weet wat doen...

Pas er maar mee op, het is zwaar spul :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."