Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM februari '10] Opvallend veel bad trips!

[TvdM februari '10] Opvallend veel bad trips!

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah, wat lief! :grin: Bedankt mensen, ik wist niet dat ie zo bijzonder was!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan feliciteer ik mezelf maar alvast even met deze titel! :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Februari was een korte maand, dus misschien dat de inzendingen daardoor deze keer ook wat aan de lage kant waren. Opvallend was ook dat er deze maand veel geschreven is over bad trips! Dat is natuurlijk wel een minder leuke kant van het trippen, maar iets waar veel mensen vroeg of laat toch wel eens een keer mee te maken kunnen krijgen in hun "trip-carriere" en daarom dus ook zeker niet minder interessant om te lezen! Ook zat er deze keer voor de verandering eens een live report tussen die zo leuk was, dat ik het dus ook wel een nominatie waard vond. Ondanks de karige hoeveelheid inzendingen, wel genoeg variatie dus, wat het uiteraard ook weer aantrekkelijker maakt om te gaan lezen!

Ik heb weer de vijf mooiste reports er uit gekozen, aan jullie nu de taak om te gaan stemmen op de ALLER MOOISTE! Veel plezier! :wave:

De poll loopt t/m 22 april!

De genomineerden:

1. yxes: Hawaiian baby rosewood seed ervaringen/report
2. duimpje: Solotrip met suïcidale gedachten
3. Sneaky_User: Trip to hell met Paddo’s, maar een levenservaring rijker
4. ShootingStar: Livereport Truffels: Psilocybe Galindoil
5. Rabbithole: LSD, het zesde zintuig: grensoverschrijding en compilatie
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn me allemaal goed bevallen :)

Maar ik vond die van Rabbithole toch het meest compleet, en voor mij is dat dan ook het tripreport van de maand :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
ragnarok zei:
Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn me allemaal goed bevallen :)

Maar ik vond die van Rabbithole toch het meest compleet, en voor mij is dat dan ook het tripreport van de maand :)
Klik om te vergroten...

Hé, is dat geen vriendjespolitiek? :P

Leuk dat ik genomineerd ben!! :)
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Hé, is dat geen vriendjespolitiek? :P
Klik om te vergroten...

Nee hoor :rolleyes:

Ik vind namelijk je report ook ECHT de beste van de reports die er staan.

Maar het is goed als je me pas betaalt nadat de prijs voor het beste report binnen is :P
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
5 mooie reports.

Mijn stem is ook naar het rapport van Rabbithole gegaan.
Het was bij mij wen een strijd tussen Sneaky_User en Rabbithole.
Deze rapportages staken toch iets boven de andere uit.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Hé, is dat geen vriendjespolitiek? :P
Klik om te vergroten...

Nee hoor :rolleyes:

Ik vind namelijk je report ook ECHT de beste van de reports die er staan.

Maar het is goed als je me pas betaald nadat de prijs voor het beste report binnen is :P
Klik om te vergroten...

Ik betaal je helemaal niet als je spellingsfouten maakt! :wink:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
Ik betaal je helemaal niet als je spellingsfouten maakt! :wink:
Klik om te vergroten...

Wie ik? die D heb je er gewoon zelf weggezet :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een sneaky User ken ik ook wel.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
In fact, best een goede vriend van me geworden. Wie had dat ooit gedacht.

Ik niet.

Ik helemaal niet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
ragnarok zei:
Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn me allemaal goed bevallen :)

Maar ik vond die van Rabbithole toch het meest compleet, en voor mij is dat dan ook het tripreport van de maand :)
Klik om te vergroten...

+1
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
ragnarok zei:
Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn me allemaal goed bevallen :)

Maar ik vond die van Rabbithole toch het meest compleet, en voor mij is dat dan ook het tripreport van de maand :)
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

Thanks! :flushed:

Wow, ik vind het al een beste opkomst qua stemmen, als je het vergelijkt met de vorige maanden.. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er lijkt idd weer wat meer leven te komen in de opkomst! :) Da's een goeie zaak iig!

En voor de rest had ik ook op rabbithole gestemd... :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Ah, wat lief! :grin: Bedankt mensen, ik wist niet dat ie zo bijzonder was!
Klik om te vergroten...
Stiekem wist je het volgens mij wel. :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, ze weet echt nog niet hoe bijzonder ze is.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
Ah, wat lief! :grin: Bedankt mensen, ik wist niet dat ie zo bijzonder was!
Klik om te vergroten...
Stiekem wist je het volgens mij wel. :wink:
Klik om te vergroten...

Hm, ik heb er wel m'n best voor gedaan maar dat doet iedereen, denk ik. :) Sowieso schrijf ik m'n tripreporten in eerste plaats van mezelf omdat ik zoveel mogelijk wil onthouden. Maar toch leuk dat anderen het ook leuk vinden om te lezen. :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Dan feliciteer ik mezelf maar alvast even met deze titel! :grin:
Klik om te vergroten...

Ik deel de felicitaties!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sorry! :flushed:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Sorry! :flushed:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je sorry? Ik bedoelde dat ik je ook feliciteer... :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."