Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer trippen (LSD , vele jaren geleden)

Eerste keer trippen (LSD , vele jaren geleden)

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
endor zei:
Zeker de blik in zijn ogen was zeer angstaanjagend.
Klik om te vergroten...

Als ik aan het trippen ben heb ik vaak een verhoogd "realiteitsgehalte". Ik zie mensen zoals ze zijn, realistisch. Een beetje de grauwe werkelijkheid.

Ik merk dat als ik nuchter een lelijk persoon zie mijn waarnemingsvermogen de lelijkheid verzacht.

Als ik trip zie ik alles zoals het is. Lelijk en mooi. Lelijk is dan ook echt afschuwelijk en mooi is dan ook schitterend. En zo is het ook met goede en slechte mensen, iedereen straalt iets goeds of slechts uit. Ik merk dat ik dat sneller zie/aanvoel als ik aan het trippen ben :)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu doe je mij denken aan iets.
Ik ben een stuk van mijn trip vergeten te beschrijven. :openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
endor zei:
Nu doe je mij denken aan iets.
Ik ben een stuk van mijn trip vergeten te beschrijven. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Dan voeg het toe ! Ben benieuwd :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
endor zei:
Nu doe je mij denken aan iets.
Ik ben een stuk van mijn trip vergeten te beschrijven. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Dan voeg het toe ! Ben benieuwd :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb 't toegevoegd , mijn vriend ! :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
ik heb 't toegevoegd , mijn vriend ! :grin:
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin: Ik vraag mij dan altijd af wat zo een kassierster denkt op dat moment... :tearsofjoy:

Ik heb ook wel van die momenten waarbij ik weet dat ik gewoon keihard op aan het vallen ben... :tearsofjoy: En dan vraag ik mezelf soms wel eens af wat die mensen denken.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
endor zei:
ik heb 't toegevoegd , mijn vriend ! :grin:
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin: Ik vraag mij dan altijd af wat zo een kassierster wel niet moet denken... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik heb eigenlijk nog een veeeeel erger verhaal over een winkel , wel een nacht winkel.
Had redelijk wat keta op.

Ik zal 't eens kort zeggen , dus op een feestje enimatek (ketamine omgekeerd natuurlijk) had ik keta gesnoven , maar echt redelijk wat.
Ik ging naar de nachtwinkel om water te kopen.
Uiteindelijk kom ik binnen in de nachtwinkel en begin ik weg te draaien in een soort van tunneltje (heel vaag wel , niet letterlijk een tunnel)
En ik begon super hard te lachen , toen zag ik de man van de nachtwinkel met me meelachen. Ik heb daar (naar horen zeggen van vrienden) een half uur in dat hoekje gezeten , tot zij me eruit hebben gesleurd. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
endor zei:
Ik zal 't eens kort zeggen , dus op een feestje enimatek (ketamine omgekeerd natuurlijk) had ik keta gesnoven , maar echt redelijk wat.
Ik ging naar de nachtwinkel om water te kopen.
Uiteindelijk kom ik binnen in de nachtwinkel en begin ik weg te draaien in een soort van tunneltje (heel vaag wel , niet letterlijk een tunnel)
En ik begon super hard te lachen , toen zag ik de man van de nachtwinkel met me meelachen. Ik heb daar (naar horen zeggen van vrienden) een half uur in dat hoekje gezeten , tot zij me eruit hebben gesleurd. :P
Klik om te vergroten...

Epic ! :tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
endor zei:
Ik zal 't eens kort zeggen , dus op een feestje enimatek (ketamine omgekeerd natuurlijk) had ik keta gesnoven , maar echt redelijk wat.
Ik ging naar de nachtwinkel om water te kopen.
Uiteindelijk kom ik binnen in de nachtwinkel en begin ik weg te draaien in een soort van tunneltje (heel vaag wel , niet letterlijk een tunnel)
En ik begon super hard te lachen , toen zag ik de man van de nachtwinkel met me meelachen. Ik heb daar (naar horen zeggen van vrienden) een half uur in dat hoekje gezeten , tot zij me eruit hebben gesleurd. :P
Klik om te vergroten...

Epic ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af wat die vent wel niet van me moet denken. :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
endor zei:
Sublimo zei:
endor zei:
Ik zal 't eens kort zeggen , dus op een feestje enimatek (ketamine omgekeerd natuurlijk) had ik keta gesnoven , maar echt redelijk wat.
Ik ging naar de nachtwinkel om water te kopen.
Uiteindelijk kom ik binnen in de nachtwinkel en begin ik weg te draaien in een soort van tunneltje (heel vaag wel , niet letterlijk een tunnel)
En ik begon super hard te lachen , toen zag ik de man van de nachtwinkel met me meelachen. Ik heb daar (naar horen zeggen van vrienden) een half uur in dat hoekje gezeten , tot zij me eruit hebben gesleurd. :P
Klik om te vergroten...

Epic ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af wat die vent wel niet van me moet denken. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Had hij maar geen nachtwinkel moeten beginnen :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die Paki's zijn wel wat gewoon hoor. :grin:

Heb ook al wel eens met paddo's op in een nachtwinkel rondgelopen, alles vastpakken met bijhorende geluidjes: aaaah, ooohhhh, ma waaa. WTF gast moet je die chipszak zien. :grin:

Inderdaad epic moments.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar t probleem was dat die nachtwinkel vrij veel volk trekt , want 't was vlak bij de uitgaansbuurt dusja. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Die Paki's zijn wel wat gewoon hoor. :grin:

Heb ook al wel eens met paddo's op in een nachtwinkel rondgelopen, alles vastpakken met bijhorende geluidjes: aaaah, ooohhhh, ma waaa. WTF gast moet je die chipszak zien. :grin:

Inderdaad epic moments.
Klik om te vergroten...

Wat verwachten ze dan ook ? Dat er zo een braaf heerschap binnenkomt wandelen om 4u 's nachts ? Die liggen al lang braaf te slapen dan... :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom begon die kerel met die som ? :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Plaats : hartje Gent.
Personen : Winter , Paco (sitter)
Wanneer : enkele jaren geleden.
Wat : LSD (Maya's)

Winter en ik hadden besloten onze eerste keer te trippen. Omdat het onze eerste keer was , en we vrij zware zegeltjes hadden , besloten we een sitter te kiezen (Paco).
We hadden afgesproken om vroeg op te staan en tegen 11 uur al te trippen.

Winter en ik wonen dicht bij elkaar , dus gingen we samen richting stad naar Paco toe. We hadden al redelijk wat zenuwen en soort van kriebels in de buik.
Eenmaal daar aangekomen , gaan we in Paco zijn kamer zitten , de zegeltjes door 2 knippen.
Na een half uur te twijfelen of we het wel zouden doen of niet , stak ik als eerte het zegeltje in mijn mond , waarna Winter volgde.

We trekken richting een park hier in Gent , we zetten ons op ons gemakje in het gras.
Opgaand in goa muziek die Paco perse wou opleggen tijdens de trip.
We besloten te voetballen. Na ongeveer 10 minuten te voetballen beginnen Winter en ik super hard te lachen , ik moest achter de bal renen maar ik rende er cirkeltjes rond omdat hij me steeds weer ontglipte. We hebben nog zo'n uurtje hard zitten lachen tijdens het voetbal.

We besloten weer eens een andere plaats uit te kiezen. Vlak aan een kanaal.
Eenmaal daar besloten we wat te eten. We hadden zelf eten meegenomen.
Ik had boterhammen met hesp en kaas mee.
Ik nam een hap en merkte direct hoe droog brood eigenlijk is , kauwen was heel moeilijk geworden , slikken nog moeilijker. Ik had 't opgegeven.

Ik stelde me recht en keek naar de grond , dat weren oude stenen , die de hele tijd bewogen naar links en naar rechts , ik was echt enorm verbaasd.
Toen ging ik aan het rand van het kanaal staan en kijk in het water naar mezelf , ik herkende mijzelf niet meer , ik begon lichtjes verward te worden.
Plots wist ik helemaal niet meer wie ik was , ja mijn naam wist ik , maar mijn persoonlijkheid was ik vergeten.
Ik wist niet meer aan welke dingen ik normaal denk. Ik wou effe met rust gelaten worden om diep te denken.
Plots schoot het me te binnen , ik wist weer wie ik was.
Ik krijg tegelijk het gevoel dat er iets van mijn lichaam ontbrak , alsof een lichaamsdeel weg was. uiteindelijk besloot ik gewoon dat het komt omdat ik maar een half tripje had gepakt.
Vervolgens gingen we naar de gemeente waar ik en Winter wonen , we gingen op het kleine stationetje zitten. Eenmaal daar was alles magisch.
Ik zag patroontjes overal op de grond en op gebouwen , ik zag een soort van perkament zegeltjes waar in het midden een hoekpunt van een huis stond geillustreerd.
Ik kijk rond me heen en zag exact het zelfde hoekpunt van een huis recht voor me , ik dacht dat ik mezelf daar onbewust op gefocuusd had.

Toen gingen we richting een industriepark vlakbij , daar zaten nog wat vrienden van ons.
Een bepaalde vriend van me zag er echt eng uit , zijn ogen straalde agressie uit , ik voelde me effe niet zo lekker.
Hij kwam ook met irriterende vragen af , hij vroeg me hoeveel 62+89 : 2 was , ik kon helemaal niet antwoorde , ik kon mezelf niet laten starten aan die soms.
Vervolgens vroeg hij of ik dom was , ik antwoorde dat ik LSD had gepakt.
Ik vertrouwde hem niet , ik ging dus weg.

Toen hebben we nog wat gevoetbalt tot het effect over was. Uiteindelijk richting huis.

Jammer dat ik dit reportje niet beter kan beschrijven , het is namelijk zo lang geleden.
Maar nog steeds 1 van mijn favoriete trips ooit.


EDIT : Ik ben een stuk vergeten merk ik net.

We gingen wat drinken kopen in een winkeltje , we stormen binnen en staan versteld.
Al die kleuren waren zo intens , ik heb zeker 15 minuten staan rondgapen terwijl de kassierster vroeg wat ik wou hebben.
De kleuren voelden aan als een Indisch doek voor aan de meur te hangen , zo intens , zo genotvol.
Ik wist niet dat een gewone krantenwinkel zoveel invloed op me zou kunnen hebben , blijkbaar al trippend wel.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Waarom begon die kerel met die som ? :P
Klik om te vergroten...

Ik heb echt geen idee , dat gesprek is nogal vervaagd. :P
Maar het irriteerde me wel behoorlijk.
Zeker de blik in zijn ogen was zeer angstaanjagend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."