Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

First things first, ik ben 17 jaar en weeg ongeveer 72 kG.
Ik had al een aardige tijd het voornemen om, wanneer de omstandigheden er naar waren,
eens een keertje XTC te proberen, afgelopen zaterdag had een vriend dus een aantal pilletjes
mee, deze waren getest op 110mg MDMA, in de loop van de avond besloot ik dat dit het moment was en heb ik een half tabletje ingenomen, ongeveer een half uur later ging ik een gesprek aan met een andere vriend en ik begon langzaam te merken, dat ik de gespreksstof net even anders dan normaal intepreteerde, ik voelde me lichtelijk euforisch en zat heerlijk in mijn vel.
Op een gegeven moment besloten we naar de stad te gaan en toen heb ik onderweg nog een halfje genomen.
Eenmaal aangekomen in de stad kreeg ik een apart, maar niet vervelend gevoel dat er een en al blijdschap door mijn aderen stroomde, dat ik het uitstraalde; en dat het de mensen om mij heen ook beïnvloedde. Aardig lang lekker losgegaan in een aantal clubs, met de nodige water consumptie, en af en toe even rustig aangedaan, in mijn achterhoofd houdende dat ik het niet té moest doen.

Al met al een heerlijke eerste ervaring en heb geen last van enige crash verschijnselen o.i.d.

Ik wil nog even toevoegen dat ik eerst het idee had dat MDMA een beetje forcerend of drukkend zou zijn, dit was bij mij helemaal niet het geval, heerlijke self control en een heel interessante ervaring rijker.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kort tripreport.

Zorg dat je er wel voldoende tijd tussen laat. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."