#1
Wat: Salvia 10x + Lachgas
Normaal gesproken zijn de ervaringen die ik heb gehad met het 10x extract behoorlijk oninteressant, alleen licht in me hoofd en een 'vaag' gevoel.
Maar vandaag kwamen we met het idee om een patroontje lachgas er aan toe te voegen, en dankzij de lachgas brak ik door in de trip! De trip was nog wel mild en ik wist op sommige momenten nog wel waar ik was maar mijn gedachte gang was heel apart, een flinke mindfuck.
De Salvia gerookt met een bong, zo lang mogelijk ingehouden als ik kon en daarna meteen na het uitblazen een ballonnetje. Het in en uit ademen in de ballon was behoorlijk moeilijk en ik heb dit ook maar een paar keer volgehouden maar dit was al meer dan genoeg.
De trip:
Alles werd voor mijn gevoel een "boog/ronding", bogen waren de vastheid/zoals het moest zijn. Voor mijn gevoel was alles ook behoorlijk van hout, houten rondingen. Ik zag of voelde mezelf verbonden met een soort van vrouwelijke boedha (voornamelijk het hoofd) die ook van hout was, maar wel heel levendig. De houding was heel typisch, zo met die hand plat naar voren is wat ik ook 'terug' deed, een soort van groet.
Zie het voorbeeld hieronder.
Ook had ik bij 't roken mijn duim verbrand, maar dit had ik zelf niet meer in de gaten. De duim deed natuurlijk zeer, maar voor mij was de reden van de pijn dat er een boog mijn duim in ging, omdat alles uit bogen/rondingen bestond. Het was gewoon die wereld en daar was het logisch. Een enorme mindfuck.
Ik vind de ervaring geweldig, ik heb veel gelezen over mensen die salvia hebben gerookt en dit als onprettig hebben ervaren, maar deze 10x extract met lachgas was heel interessant.
Ik zat bij mijn trip nog op het randje van realiteit, en ik kan niet wachten om binnekort even uit de realiteit te gaan. Tijd om over te stappen op de 20x.![:)]()
Normaal gesproken zijn de ervaringen die ik heb gehad met het 10x extract behoorlijk oninteressant, alleen licht in me hoofd en een 'vaag' gevoel.
Maar vandaag kwamen we met het idee om een patroontje lachgas er aan toe te voegen, en dankzij de lachgas brak ik door in de trip! De trip was nog wel mild en ik wist op sommige momenten nog wel waar ik was maar mijn gedachte gang was heel apart, een flinke mindfuck.
De Salvia gerookt met een bong, zo lang mogelijk ingehouden als ik kon en daarna meteen na het uitblazen een ballonnetje. Het in en uit ademen in de ballon was behoorlijk moeilijk en ik heb dit ook maar een paar keer volgehouden maar dit was al meer dan genoeg.
De trip:
Alles werd voor mijn gevoel een "boog/ronding", bogen waren de vastheid/zoals het moest zijn. Voor mijn gevoel was alles ook behoorlijk van hout, houten rondingen. Ik zag of voelde mezelf verbonden met een soort van vrouwelijke boedha (voornamelijk het hoofd) die ook van hout was, maar wel heel levendig. De houding was heel typisch, zo met die hand plat naar voren is wat ik ook 'terug' deed, een soort van groet.
Zie het voorbeeld hieronder.
Ook had ik bij 't roken mijn duim verbrand, maar dit had ik zelf niet meer in de gaten. De duim deed natuurlijk zeer, maar voor mij was de reden van de pijn dat er een boog mijn duim in ging, omdat alles uit bogen/rondingen bestond. Het was gewoon die wereld en daar was het logisch. Een enorme mindfuck.
Ik vind de ervaring geweldig, ik heb veel gelezen over mensen die salvia hebben gerookt en dit als onprettig hebben ervaren, maar deze 10x extract met lachgas was heel interessant.
Ik zat bij mijn trip nog op het randje van realiteit, en ik kan niet wachten om binnekort even uit de realiteit te gaan. Tijd om over te stappen op de 20x.
