Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste salvia 10x doorbraak!

Mijn eerste salvia 10x doorbraak!

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExilisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: Salvia 10x + Lachgas

Normaal gesproken zijn de ervaringen die ik heb gehad met het 10x extract behoorlijk oninteressant, alleen licht in me hoofd en een 'vaag' gevoel.

Maar vandaag kwamen we met het idee om een patroontje lachgas er aan toe te voegen, en dankzij de lachgas brak ik door in de trip! De trip was nog wel mild en ik wist op sommige momenten nog wel waar ik was maar mijn gedachte gang was heel apart, een flinke mindfuck. :tearsofjoy:

De Salvia gerookt met een bong, zo lang mogelijk ingehouden als ik kon en daarna meteen na het uitblazen een ballonnetje. Het in en uit ademen in de ballon was behoorlijk moeilijk en ik heb dit ook maar een paar keer volgehouden maar dit was al meer dan genoeg.

De trip:
Alles werd voor mijn gevoel een "boog/ronding", bogen waren de vastheid/zoals het moest zijn. Voor mijn gevoel was alles ook behoorlijk van hout, houten rondingen. Ik zag of voelde mezelf verbonden met een soort van vrouwelijke boedha (voornamelijk het hoofd) die ook van hout was, maar wel heel levendig. De houding was heel typisch, zo met die hand plat naar voren is wat ik ook 'terug' deed, een soort van groet.
Zie het voorbeeld hieronder.


Ook had ik bij 't roken mijn duim verbrand, maar dit had ik zelf niet meer in de gaten. De duim deed natuurlijk zeer, maar voor mij was de reden van de pijn dat er een boog mijn duim in ging, omdat alles uit bogen/rondingen bestond. Het was gewoon die wereld en daar was het logisch. Een enorme mindfuck.

Ik vind de ervaring geweldig, ik heb veel gelezen over mensen die salvia hebben gerookt en dit als onprettig hebben ervaren, maar deze 10x extract met lachgas was heel interessant.

Ik zat bij mijn trip nog op het randje van realiteit, en ik kan niet wachten om binnekort even uit de realiteit te gaan. Tijd om over te stappen op de 20x. :)
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuke ervaring :) Wees bij hogere doses/sterkere extracten voorbereid op het vergeten van alles van voor de trip.... Zie mijn tripreport voor een voorbeeld. Veel plezier voor de volgende keer :wave:
E
ExilisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Huggybear zei:
Leuke ervaring :) Wees bij hogere doses/sterkere extracten voorbereid op het vergeten van alles.... Zie mijn tripreport voor een voorbeeld. Veel plezier voor de volgende keer :wave:
Klik om te vergroten...
Dit had ik zelf ook al een beetje bij deze trip, soms was ik even de realiteit kwijt maar ik vond dit niet eng Als ik keek naar de sitter kwam ik weer beetje terug in de realiteit, maar natuurlijk 20x is flink sterker en dat je dan niet meer weet waar je bent kan ik mij nu goed voorstellen. Maar ben hier zelf wel heel benieuwd naar.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exilis zei:
Dit had ik zelf ook al een beetje bij deze trip, soms was ik even de realiteit kwijt maar ik vond dit niet eng Als ik keek naar de sitter kwam ik weer beetje terug in de realiteit, maar natuurlijk 20x is flink sterker en dat je dan niet meer weet waar je bent kan ik mij nu goed voorstellen. Maar ben hier zelf wel heel benieuwd naar.
Klik om te vergroten...
Ik kan niet zeggen dat ik het prettig vond, maar ik had naderhand wel een gevoel van "WOW, vet dat ik dit mee heb gemaakt"
E
ExilisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huggybear zei:
Exilis zei:
Dit had ik zelf ook al een beetje bij deze trip, soms was ik even de realiteit kwijt maar ik vond dit niet eng Als ik keek naar de sitter kwam ik weer beetje terug in de realiteit, maar natuurlijk 20x is flink sterker en dat je dan niet meer weet waar je bent kan ik mij nu goed voorstellen. Maar ben hier zelf wel heel benieuwd naar.
Klik om te vergroten...
Ik kan niet zeggen dat ik het prettig vond, maar ik had naderhand wel een gevoel van "WOW, vet dat ik dit mee heb gemaakt"
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad heel intensief en zwaar en inderdaad dat WOW effect, maar mijn 10x trip was nog wel prettig. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring met het 20 x extract. :) Ik hoop dat je daar ook een tripreportje over schrijft. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."