#1
Heb zelf nu al een paar keer MDMA gebruikt en het blijft mijn grote liefde.
Vind het heerlijk om net iets harder te gaan dan een normale werking. Heerlijk dat gevoel in je spieren en die klappertanden... Mijn beeld trilt en voel me heerlijk!
Vrijdag na een avondje stappen om ong 3.00 kwamen we thuis. Iemand anders die daar ook thuis kwam vertelde dat hij MDMA had.
BAM!!: Oortjes gaan open, hersens draaien overuren en in mijn ogen zie je kleine kristalletjes...
Zeker een hele poos terug dat ik die heerlijke kristalletjes gehad heb.
03:15
We hebben alle 3 een glas zij een klein beetje om te kijken hoe het voor hun werkt. Maar ik weet precies wat ik wil en gooi een paar extra kristalletjes in mijn glas.
03:30
Luid en duidelijk werkt de MDMA, ik voel het heerlijk wazige gevoel in mijn hoofd en ook mijn beeld is niet helemaal helder. Ik voel de bekende spanning die zich in mijn spieren lijkt op te bouwen.
Het lijkt wel energie die in mijn armen zit en via mijn armen naar buiten wil. Ik heb het gevoel dat ik mijn armen en benen moet strekken, maar het gevoel gaat niet weg. Een heerlijk gevoel, maar ook heel frustrerend, alsof je echt bijna klaarkomt, maar niet komt haha!
Ook begin ik met klapper tanden, praten heeft geen zin meer want zodra ik mijn mond open die begin ik te kapperen
Ik zit op een stoel en geniet heerlijk van de TV
04:15
De trip is al iets minder heftig en ik kan weer praten en lopen, en dat is ook wat ik wil. Ik praat aan 1 stuk door en heb zin om te wandelen. Mijn vriendin die de trip lichtjes voelt wil wel mee en samen lopen we naar buiten. We komen een wip wap tegen en zeker een half uur hebben we ons vermaakt met de wipwap. Het leek net of zijn niet op en neer ging maar haar achtergrond!
05:00
We beginnen het iets koud te krijgen en we gaan naar binnen. Daar aangekomen is bij de andere 2 de werking al zo weinig dat ze willen slapen. Ik zit nog steeds in mijn praat kick en vind het erg jammer dat zij niet ook genieten van de trip. Bijnemen is geen optie meer omdat morgen plannen op de agenda staan.
06:00
Op me kamertje probeer ik van de film te genieten die ik op de laptop heb gezet. Maar word helemaal gek. Ik heb een bijna dwangmatige behoefte dat ik moet communiceren.
06:30
Ik hou het niet meer uit en ga naar beneden, maar ook daar kan ik niet genoeg prikkels houden die me geruststellen. Ik bel een vriend waarvan ik weet dat die nog wel eens wakker is rond deze tijd. En gelukkig kan ik daar heen komen. Gelukkig is het aan de overkant van de straat, en hoef ik niet op mijn hoge hakjes waar ik bijna niet op kan lopen.
06:50
na 4 trappen, een drempeltje een in een steegje de goede achtertuin zoeken krijg ik al een smsje... 'Verdwaald' Ervaring heeft me geleerd goed te voelen waar ik op sta, omdat ik denk dat ik er ben, maar er werkelijk vaak een halve meter naast zit.
In de achtertuin lopen naar de deur, hopend dat het maar het goede huis is. word de achter deur gelukkig al open gedaan.
07:30
Moet lachen als ik merk dat de 2 mannen net als ik goed van de kaart zijn van de MDMA. Mooi! Mensen die op hetzelfde niveau zijn als ik! Maar merk wel dat mijn trip alweer flink afneemt. Als mij nieuw word aangeboden kan mij geluk niet op, alsof je een klein kind blij maakt met een lollie. En dat weten ze.
07:45
Een klein beetje heeft mij weer tot een beter niveau gebracht. Ik krijg wel vreselijke dorst en ga wat meer water drinken.
08:00
Bij één van de mannen begint het effect weer te dalen. Nadat er wat in een glas gedaan werd kreeg hij het aangereikt. Maar eigenlijk wilde hij niet het hele glas hebben, dat vond hij toch te veel. Jij de helft ik de helft, werd er tegen mij gezegd. Maar ik vond het voor even wel genoeg zo. Het glas werd op tafel gezet.
8:30
Effect is weer veel te laag naar mijn idee en ik besluit de heft van het glas te nemen, ik neem een flinke slok en zie dat ik eigenlijk 3 kwart heb gedronken. Achja dan maar iets harder denk ik nog.
08:45
De vlagen komen, blijven hangen, en de volgende vlaag komt er boven op. Het gevoel in mijn spieren word weer heftig, en mijn zicht word steeds minder.
8:50
Ik vind dat ik wel erg hard ga, de vlagen blijven maar komen. Ik weet niet meer waar ik heen moet met mijn lichaam, Ik ben heerlijk van de wereld, maar begin me af te vragen wanneer de vlagen stoppen...
8:55
Nog steeds blijven de vlagen komen, ik vraag de mannen hoeveel er in dat glas zat, geen normale hoeveelheid ofwel. Nee klopt, het was een flinke, dat was ook de reden waarom hij maar de helft wou. Ze dachten dat ik dat wel wist.
Ik kan ongeveer inschatten wat voor 'flinke' dat geweest moet zijn. Weet hoe zijn gebruik er uit ziet en weet wat flinke hoeveelheden bij hem inhouden.
Weet dus ook dat de vlagen voorlopig nog niet over zijn.
Probeer er lekker van te genieten..
09:00
Elke keer als ik het idee heb dat ik de volgende vlaag echt niet ga trekken krijg ik er nog 1. Het effect gaat nog steeds omhoog. Weet niet waar ik met mijn lichaam heen moet. Het lukt me gelukkig goed het te accepteren en rustig te blijven, blijf er aan dneken dat het vanzelf weer afzakt.
09:10
Het effect blijft redelijk stabiel. Heb goed mijn rust gevonden en kan er een beetje van genieten. ik zie totaal niks helder en probeer wat grappige effecten. Ik maak met mijn hand achtjes voor mijn ooge en zie deze in slowmotion schokkend bewegen. Alsof je film elke keer een stukje overslaat.
Als er weer een vlaag komt moet me echt weer goed concentreren om deze goed door te komen. Deze zijn nog heel heftig.
11.30
De effecten zijn zodanig afgezakt dat ik van de bank durf af te komen en naar de wc te gaan. Ik sta heel trillerig op mijn benen, deze voelen aan als flexibele gummydingen..Maar stap voor stap km ik er. Plassen blijkt bijna onmogelijk, de spieren zijn totaal verkrampt. Door het proberen krijg ik nog weer een nieuwe vlaag ook.
12.00
Ik prbeer te praten, maar ik hoor dat ik niet uit mijn woorden kom. Ik brabbel alleen maar wat. Ik laat t maar en geniet van de mannen die in huis wel wat rondlopen en doen.
13.00
De stilte is diudelijk aanwezig, iedereen zit een beetje in zijn eigen wereldje. Merk dat ik nog steeds trillend maar wel iets beter kan lopen. Mijn ogen trillen iets minder, waardoor ik nu duidelijk kan zien dat mijn ogen trillen. Mijn vrinedin smst dat ze wakker is en ik besluit een poging te wagen om naar de overkant te lopen.
13.20
Aangekomen bij men vrinedin is ze druk bezig in huis, ik moet echt goed concentreren op wat ik zeg om me verstaanbaar te maken. Ik blijf lekker op de bank zitten en probeer te genieten, maar hoop dat het nu ook wel voorbij gaat. Dit lijkt niks op het bekende love effect, alleen aan 1 stuk door wazigheid. Ben zowiso niet zo van de downers en vind dit dus ook eigenlijk niks aan. Voor even wel, maar ik vind het nu veel te lang duren.
16.00
Ik besluit dat ik nuchter genoeg ben om naar huis te gaan, ik wil eigenlijk gewoon lekker op bed liggen en wachten tot het effect dusdanig gezakt is dat ik kan slapen. Geen zin om nog langer op de bank te hangen. Mijn ouders willen niet dat ik thuiskom als ik onder invloed ben, maar thuiskomen zal ik vandaag toch moeten doen. Merk dat ik ook erg moe word, maar nuchter nog lange niet.
16.20
Thuis aangekomen probeer ik me goed te concentreren op wat ik zeg en zo recht mogelijk te lopen. Ik kan gelukkig een redelijk gesprekje voeren en duidelijk maken dat ik heel moe ben.Ik slaag erin een pot thee te zetten, en vertrek met de mededeling 'heb vannacht niet geslapen' naar boven.
16.30
Beetje moe, nog steeds wazig maar toch klaar waker lig ik lekker in mijn bed. Nu maar wachten tot ik in slap kan vallen.
Ik ben nog een aantal ker naar de wc gelopen, wat steeds beter wilde en dnke dat ik uiteindelijk rond een uur of 9 in slaap gevallen ben.
Vanochtend heerlijk wakker opgestaan om 7.30 en ben lekker met mijn huiswerk bezig gegaan.
Heb gelukkig nooit een kater van MDMA.
Heb echt een prima avond gehad, maar weet in iedergeval dat zoveel voor mij niet bestemd is. De 1 vind het fijn de ander niet, maar het liefst ben ik gewoon lekker actief en praterig. Zin om dingen te ondernemen of me uren vermaken met iets kleins.
Maar je zo wazig voelen dat je 5 uur lang niet van de bank af kan komen is niks voor mij, niet mijn idee van lol.
Lichte hallicunaties heb ik ook wel gehad, maar schrok er voornamelijk van. dat ik bijvoorbeeld een lichtflitje zie in de lamp als ik er naar kijk. Daar schrok ik elke keer weer van. Dacht nog toen ik voor de 10de keer van hetzelfde lichtflitje schrok: 'Ja, haha, heel grappig.. nu kennen we het grapje wel.' En dan nog de volgende keer weer schrikken.
Kortom, begin was heerlijk, eind was me veel te langdradig... Hou het voortaan bij het begin en vraag eerst na hoveel er in een glas zit voor ik hem opdrink..!
Vind het heerlijk om net iets harder te gaan dan een normale werking. Heerlijk dat gevoel in je spieren en die klappertanden... Mijn beeld trilt en voel me heerlijk!
Vrijdag na een avondje stappen om ong 3.00 kwamen we thuis. Iemand anders die daar ook thuis kwam vertelde dat hij MDMA had.
BAM!!: Oortjes gaan open, hersens draaien overuren en in mijn ogen zie je kleine kristalletjes...
Zeker een hele poos terug dat ik die heerlijke kristalletjes gehad heb.
03:15
We hebben alle 3 een glas zij een klein beetje om te kijken hoe het voor hun werkt. Maar ik weet precies wat ik wil en gooi een paar extra kristalletjes in mijn glas.
03:30
Luid en duidelijk werkt de MDMA, ik voel het heerlijk wazige gevoel in mijn hoofd en ook mijn beeld is niet helemaal helder. Ik voel de bekende spanning die zich in mijn spieren lijkt op te bouwen.
Het lijkt wel energie die in mijn armen zit en via mijn armen naar buiten wil. Ik heb het gevoel dat ik mijn armen en benen moet strekken, maar het gevoel gaat niet weg. Een heerlijk gevoel, maar ook heel frustrerend, alsof je echt bijna klaarkomt, maar niet komt haha!
Ook begin ik met klapper tanden, praten heeft geen zin meer want zodra ik mijn mond open die begin ik te kapperen
Ik zit op een stoel en geniet heerlijk van de TV
04:15
De trip is al iets minder heftig en ik kan weer praten en lopen, en dat is ook wat ik wil. Ik praat aan 1 stuk door en heb zin om te wandelen. Mijn vriendin die de trip lichtjes voelt wil wel mee en samen lopen we naar buiten. We komen een wip wap tegen en zeker een half uur hebben we ons vermaakt met de wipwap. Het leek net of zijn niet op en neer ging maar haar achtergrond!
05:00
We beginnen het iets koud te krijgen en we gaan naar binnen. Daar aangekomen is bij de andere 2 de werking al zo weinig dat ze willen slapen. Ik zit nog steeds in mijn praat kick en vind het erg jammer dat zij niet ook genieten van de trip. Bijnemen is geen optie meer omdat morgen plannen op de agenda staan.
06:00
Op me kamertje probeer ik van de film te genieten die ik op de laptop heb gezet. Maar word helemaal gek. Ik heb een bijna dwangmatige behoefte dat ik moet communiceren.
06:30
Ik hou het niet meer uit en ga naar beneden, maar ook daar kan ik niet genoeg prikkels houden die me geruststellen. Ik bel een vriend waarvan ik weet dat die nog wel eens wakker is rond deze tijd. En gelukkig kan ik daar heen komen. Gelukkig is het aan de overkant van de straat, en hoef ik niet op mijn hoge hakjes waar ik bijna niet op kan lopen.
06:50
na 4 trappen, een drempeltje een in een steegje de goede achtertuin zoeken krijg ik al een smsje... 'Verdwaald' Ervaring heeft me geleerd goed te voelen waar ik op sta, omdat ik denk dat ik er ben, maar er werkelijk vaak een halve meter naast zit.
In de achtertuin lopen naar de deur, hopend dat het maar het goede huis is. word de achter deur gelukkig al open gedaan.
07:30
Moet lachen als ik merk dat de 2 mannen net als ik goed van de kaart zijn van de MDMA. Mooi! Mensen die op hetzelfde niveau zijn als ik! Maar merk wel dat mijn trip alweer flink afneemt. Als mij nieuw word aangeboden kan mij geluk niet op, alsof je een klein kind blij maakt met een lollie. En dat weten ze.
07:45
Een klein beetje heeft mij weer tot een beter niveau gebracht. Ik krijg wel vreselijke dorst en ga wat meer water drinken.
08:00
Bij één van de mannen begint het effect weer te dalen. Nadat er wat in een glas gedaan werd kreeg hij het aangereikt. Maar eigenlijk wilde hij niet het hele glas hebben, dat vond hij toch te veel. Jij de helft ik de helft, werd er tegen mij gezegd. Maar ik vond het voor even wel genoeg zo. Het glas werd op tafel gezet.
8:30
Effect is weer veel te laag naar mijn idee en ik besluit de heft van het glas te nemen, ik neem een flinke slok en zie dat ik eigenlijk 3 kwart heb gedronken. Achja dan maar iets harder denk ik nog.
08:45
De vlagen komen, blijven hangen, en de volgende vlaag komt er boven op. Het gevoel in mijn spieren word weer heftig, en mijn zicht word steeds minder.
8:50
Ik vind dat ik wel erg hard ga, de vlagen blijven maar komen. Ik weet niet meer waar ik heen moet met mijn lichaam, Ik ben heerlijk van de wereld, maar begin me af te vragen wanneer de vlagen stoppen...
8:55
Nog steeds blijven de vlagen komen, ik vraag de mannen hoeveel er in dat glas zat, geen normale hoeveelheid ofwel. Nee klopt, het was een flinke, dat was ook de reden waarom hij maar de helft wou. Ze dachten dat ik dat wel wist.
Ik kan ongeveer inschatten wat voor 'flinke' dat geweest moet zijn. Weet hoe zijn gebruik er uit ziet en weet wat flinke hoeveelheden bij hem inhouden.
Weet dus ook dat de vlagen voorlopig nog niet over zijn.
Probeer er lekker van te genieten..
09:00
Elke keer als ik het idee heb dat ik de volgende vlaag echt niet ga trekken krijg ik er nog 1. Het effect gaat nog steeds omhoog. Weet niet waar ik met mijn lichaam heen moet. Het lukt me gelukkig goed het te accepteren en rustig te blijven, blijf er aan dneken dat het vanzelf weer afzakt.
09:10
Het effect blijft redelijk stabiel. Heb goed mijn rust gevonden en kan er een beetje van genieten. ik zie totaal niks helder en probeer wat grappige effecten. Ik maak met mijn hand achtjes voor mijn ooge en zie deze in slowmotion schokkend bewegen. Alsof je film elke keer een stukje overslaat.
Als er weer een vlaag komt moet me echt weer goed concentreren om deze goed door te komen. Deze zijn nog heel heftig.
11.30
De effecten zijn zodanig afgezakt dat ik van de bank durf af te komen en naar de wc te gaan. Ik sta heel trillerig op mijn benen, deze voelen aan als flexibele gummydingen..Maar stap voor stap km ik er. Plassen blijkt bijna onmogelijk, de spieren zijn totaal verkrampt. Door het proberen krijg ik nog weer een nieuwe vlaag ook.
12.00
Ik prbeer te praten, maar ik hoor dat ik niet uit mijn woorden kom. Ik brabbel alleen maar wat. Ik laat t maar en geniet van de mannen die in huis wel wat rondlopen en doen.
13.00
De stilte is diudelijk aanwezig, iedereen zit een beetje in zijn eigen wereldje. Merk dat ik nog steeds trillend maar wel iets beter kan lopen. Mijn ogen trillen iets minder, waardoor ik nu duidelijk kan zien dat mijn ogen trillen. Mijn vrinedin smst dat ze wakker is en ik besluit een poging te wagen om naar de overkant te lopen.
13.20
Aangekomen bij men vrinedin is ze druk bezig in huis, ik moet echt goed concentreren op wat ik zeg om me verstaanbaar te maken. Ik blijf lekker op de bank zitten en probeer te genieten, maar hoop dat het nu ook wel voorbij gaat. Dit lijkt niks op het bekende love effect, alleen aan 1 stuk door wazigheid. Ben zowiso niet zo van de downers en vind dit dus ook eigenlijk niks aan. Voor even wel, maar ik vind het nu veel te lang duren.
16.00
Ik besluit dat ik nuchter genoeg ben om naar huis te gaan, ik wil eigenlijk gewoon lekker op bed liggen en wachten tot het effect dusdanig gezakt is dat ik kan slapen. Geen zin om nog langer op de bank te hangen. Mijn ouders willen niet dat ik thuiskom als ik onder invloed ben, maar thuiskomen zal ik vandaag toch moeten doen. Merk dat ik ook erg moe word, maar nuchter nog lange niet.
16.20
Thuis aangekomen probeer ik me goed te concentreren op wat ik zeg en zo recht mogelijk te lopen. Ik kan gelukkig een redelijk gesprekje voeren en duidelijk maken dat ik heel moe ben.Ik slaag erin een pot thee te zetten, en vertrek met de mededeling 'heb vannacht niet geslapen' naar boven.
16.30
Beetje moe, nog steeds wazig maar toch klaar waker lig ik lekker in mijn bed. Nu maar wachten tot ik in slap kan vallen.
Ik ben nog een aantal ker naar de wc gelopen, wat steeds beter wilde en dnke dat ik uiteindelijk rond een uur of 9 in slaap gevallen ben.
Vanochtend heerlijk wakker opgestaan om 7.30 en ben lekker met mijn huiswerk bezig gegaan.
Heb gelukkig nooit een kater van MDMA.
Heb echt een prima avond gehad, maar weet in iedergeval dat zoveel voor mij niet bestemd is. De 1 vind het fijn de ander niet, maar het liefst ben ik gewoon lekker actief en praterig. Zin om dingen te ondernemen of me uren vermaken met iets kleins.
Maar je zo wazig voelen dat je 5 uur lang niet van de bank af kan komen is niks voor mij, niet mijn idee van lol.
Lichte hallicunaties heb ik ook wel gehad, maar schrok er voornamelijk van. dat ik bijvoorbeeld een lichtflitje zie in de lamp als ik er naar kijk. Daar schrok ik elke keer weer van. Dacht nog toen ik voor de 10de keer van hetzelfde lichtflitje schrok: 'Ja, haha, heel grappig.. nu kennen we het grapje wel.' En dan nog de volgende keer weer schrikken.
Kortom, begin was heerlijk, eind was me veel te langdradig... Hou het voortaan bij het begin en vraag eerst na hoveel er in een glas zit voor ik hem opdrink..!
