Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReport paarse ster en eerste keer MDMA kristal

Report paarse ster en eerste keer MDMA kristal

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
luchtigtoetje zei:
ja.. ik ben altijd heel vlak de week erna.. gewoon geen intense emoties.. alles heel vlak en monotoon beleven zeg maar..
Klik om te vergroten...

De vraag was eigenlijk voor Andyy bedoelt. :) Ik heb alleen de keer dat ik hallucinaties had zo een last gehad van een MDMA-kater. Vroeg me af of dat bij hem ook het geval was.

Welke dosis neem jij dan ? En krijg je ook hallucinaties ?
Klik om te vergroten...

neee, was gewoon heel relaxed. maar hoor dat ook van xtc dat mensen daar ook heel down van kunnen zijn maar heb daar ook nooit last van.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andyy zei:
neee, was gewoon heel relaxed. maar hoor dat ook van xtc dat mensen daar ook heel down van kunnen zijn maar heb daar ook nooit last van.
Klik om te vergroten...

Zodra je een hogere dosis uitprobeert zul je waarschijnlijk wel merken waar iedereen het over heeft. :)
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Andyy zei:
neee, was gewoon heel relaxed. maar hoor dat ook van xtc dat mensen daar ook heel down van kunnen zijn maar heb daar ook nooit last van.
Klik om te vergroten...

Zodra je een hogere dosis uitprobeert zul je waarschijnlijk wel merken waar iedereen het over heeft. :)
Klik om te vergroten...

haha okee. hoeveel mg is een goeie dosis om flink flink flink hard te gaan dan ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andyy zei:
Sublimo zei:
Andyy zei:
neee, was gewoon heel relaxed. maar hoor dat ook van xtc dat mensen daar ook heel down van kunnen zijn maar heb daar ook nooit last van.
Klik om te vergroten...

Zodra je een hogere dosis uitprobeert zul je waarschijnlijk wel merken waar iedereen het over heeft. :)
Klik om te vergroten...

haha okee. hoeveel mg is een goeie dosis om flink flink flink hard te gaan dan ?
Klik om te vergroten...

Dat hangt ervan af. Dat heeft te maken met je lichaamsgewicht, volle maag of niet, wel of geen tolerantie, enz.

De ervaring zelf was geweldig, alleen de dagen erna niet. :P
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#5
wie? Ik en 2 maatjes, D en M (en nog wel een paar andere).
waar? Project n50 en een schoolpleintje.
wanneer? 18 september.
wat? 1 paarse ster en 1gr mdma kristal.


ik ging 18 september naar project n50 en had daarvoor 3 maanden niks gebruikt (zodat ik iets zou voelen van me snackie).


19:00

Ik zat thuis op de laptop en ik had mezelf voorgenomen om na 3 lange maanden weer is xtc te gaan nemen. Dit was het idee van meerderen maar die waren teruggekrabbelt, maar ik zou het zo in me eentje doen op een feest. Me maatje D wist het niet zeker en zat al een week lang te twijfelen, maar rond 7 uur had ie toch ze beslissing gemaakt (dacht ie) en hij wou geen xtc hebben, hij zei dat ie wel een fles vodka leeg zou zuipen en ik vond het allemaal best.



19:30

Me maatje J en D kwamen naar me toe met de scooter om me op te halen, J reed want die was nog nuchter, D was straalbezopen.
Ik moest hangen met de fiets bij de scooter maar dat vond ik geen probleem, na 15 minuten rijden waren we in Nagele waar n50 plaats vond.


19:45

we zaten op een schoolpleintje met een paar vrienden van ons te wachten op de rest van de groep die ook naar het schoolpleintje zou komen.


22:00

Iedereen was er en we hadden de scooter en fiets op het kamp (maat van ons woont daar die erbij was) neergezet zodat ze niet gestolen/gesloopt zouden worden.
toen liepen we richting N50.

22:15

We waren bij N50 en er hing een goede sfeer. ik smste de jongen waarvan ik zou kopen maar die was er nog niet, dus moest ik wachten tot hij er was, dus tot die tijd maar rustig aan wat berenburg drinken.

23:15

Die jongen was aangekomen en hij smste dat naar D ze telefoon, maar D had zich bedacht en wou ook wat hebben, en J ook, dus hun smse of ze nog over hadden.
en ja hoor ze hadden over, hoppakee wij met ze 3e naar de wc's toe en die dingen uit t zakje gehaald en doorgeslikt.. oeehh spannend dacht ik nog bij mezelf.. want laatste keer dat ik deze had gehad (2 ervan) voelde ik er niet zo bar veel van terwijl ik van heel mensen hoorden dat ze ze echt goed vonden.

00:01

Ik was lekker aan t stampen en wachten tot ie in zou slaan en ik voelde al steeds meer iets opkomen.

00:30

ik ging ff naar buiten kijken en zag D daar staan, ik ging even met hem praten en binnen een paar seconden voelde ik de ster inklappen.. ik vroeg aan D of hij dat ook had en hij zei dat hij hem ook steeds beter begon te voelen, we besloten met ze 2e naar binnen te gaan naar voren.

zo gezegd zo gedaan, na een heleboel geduw en gedoe waren we eindelijk vooraan om te gaan stampen, oehh dit voelde echt heerlijk lekker, had niet verwacht dat de ster het zo goed zou doen! en ik ging helemaal in de muziek op, ik heb helemaal niet eens meegekregen dat ik ongeveer 3.5 meter van Dblock en Stefan stond te stampen.

We hebben zo ongeveer tot half 4 leuken stampen en doen en toen was N50 afgelopen, ondertussen was ik nog iemand anders tegengekomen, M.. hij had Mdma kristal bij zich, 1gr.

03:30

We liepen richting de scooter en de fiets en die hebben we gepakt en zijn aan een tafeltje gaan zitten bij de plaatselijke snackbar die gesloten was maar ze stoelen nog buiten had staan, de ster begon met vlagen af te nemen en ik had opzich wel zin om meer te nemen, en D ook. dus ik stelde voor dat ik D een 10ntje zou geven en dat we dan zouden drinken met ze 3en van een fles waar hij de kristal in zou doen, dit zag hij wel zitten en dat deed hij. onderweg naar huis hangend had D de fles vast (achterop de scooter) M en ik moesten hangen, en D vroeg echt om de paar seconden: Slokje? waarop wij reageerden, neejoh gek we zijn aan t hangen lukt toch niet.

Af en toe is gestopt om wat slokken te nemen maar D nam het er flink van, hij vond het echt gewoon lekker om te drinken. Eindelijk aangekomen bij mijn huis werd ik eerst ff afgezet, want D moest J thuisbrengen (die uiteindelijk maar ze scooter heeft overhandigd aan M omdat ie te vaag was.) en ik ging binnen achter de laptop zitten, ik was nog wel vaag maar ik zat achter de laptop en de tijd vloog, ik wist niet dat een scooter zo snel heen en weer kon, voor ik het wist stonden D en M alweer aan de deur en realiseerde dat ik hem gewoon al 20 minuten kapot aan het space was.

04:00

we gingen naar het busstation, waar toch geen ene hond was om daar ff lekker te zitten en te space. Hier weet ik bijna niks meer van maar ik weet nog wel dat ik in de verte een vrouw zag met een paraplu, of tenminste dat was een hallicunatie.. de hallicunaties van mdma zijn altijd wel heel echt bij mij, alleen zijn ze in een flits ook weer verdwenen, net zoals nu. na een poosje zijn we op een schoolpleintje gaan zitten, beetje roken.. praten.. de grootste bullshit als je het mij vraagt en D kon niet pissen, zoals altijd als hij xtc heeft gehad. hij probeerde het om de 5 minuten volgens mij en het lukte maar niet. opeens ging hij een poging wagen om te pissen en hij draaide zijn hoofd om en hij zei dat er bij een raam een mannetje stond die op en neer ging voor het raam en dat ie heel boos keek.. D keek zo serieus maar ik wist gewoon dat hij aan het hallicuneren was dus ik lachde me dood. later zat D tussen M en mij in, en hij zei in een keer, hee zie je dat? M en ik vroegen.. wat zie je dan? Ja dat!!! waarop wij weer antwoorden wat dan? D zegt; JA DIE KANKER KABOUTERS MET DIE ROOIE PUNTMUTSEN EN DIE GRIJZE BAARDEN.. M en ik hadden het niet meer.. totaal niet (zelfs nu een paar weken later als we over kabouters beginnen lach k me alweer kapot)

er zijn nog een aantal vage dingen gebeurt, zelfs me vader was nog langsgekomen hahah! we hebben ongeveer tot 9 uur sochtends op het schoolplein gezeten, maar ben toch maar naar huis gegaan, was echt helemaal kapot.




Als het een beetje vaag verhaal is.. sorry, ik weet niet heel veel meer van die avond/nacht.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je weet toch dat MDMA zeer slecht voor de tanden is ? En al helemaal als je kleine slokjes van een fles neemt.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Je weet toch dat MDMA zeer slecht voor de tanden is ? En al helemaal als je kleine slokjes van een fles neemt.
Klik om te vergroten...


nouuu nu je het zegt weet ik het wel, maar toen op dat moment totaal niet bij nagedacht :confused:
nouja iig, net afgelopen dinsdag bij de tandarts geweest dus zal gelukkig wel goed zitten :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andyy zei:
Sublimo zei:
Je weet toch dat MDMA zeer slecht voor de tanden is ? En al helemaal als je kleine slokjes van een fles neemt.
Klik om te vergroten...


nouuu nu je het zegt weet ik het wel, maar toen op dat moment totaal niet bij nagedacht :confused:
nouja iig, net afgelopen dinsdag bij de tandarts geweest dus zal gelukkig wel goed zitten :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat als je het een keer per ongeluk doet de schade wel mee zal vallen, maar om dat vaker te doen is toch niet aan te raden. :)
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Andyy zei:
Sublimo zei:
Je weet toch dat MDMA zeer slecht voor de tanden is ? En al helemaal als je kleine slokjes van een fles neemt.
Klik om te vergroten...


nouuu nu je het zegt weet ik het wel, maar toen op dat moment totaal niet bij nagedacht :confused:
nouja iig, net afgelopen dinsdag bij de tandarts geweest dus zal gelukkig wel goed zitten :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat als je het een keer per ongeluk doet de schade wel mee zal vallen, maar om dat vaker te doen is toch niet aan te raden. :)
Klik om te vergroten...

neee haha volgende keer komt het waarschijnlijk wel in me op hoor ! :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat wel nog zou gaan is de gewenste hoeveelheid, 100 mg bijvoorbeeld, oplossen in een klein glas water en dat in een keer leegdrinken. Het letterlijk in je keel gieten zodat het zo min mogelijk in contact komt met je tanden.

Dan wat anders erachteraan drinken om je mond en keel te spoelen. En eventueel nog je tanden poetsen. :grin:

Was je de dag erna niet ontzetted "depressief" ? De keer dat ik echt hard ben gegaan en vanalles heb gezien was ik de rest van de week echt "depressief". Veel te weinig serotonine. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja.. ik ben altijd heel vlak de week erna.. gewoon geen intense emoties.. alles heel vlak en monotoon beleven zeg maar..



klinkt verder als een goede avond man! :hearteyes: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
luchtigtoetje zei:
ja.. ik ben altijd heel vlak de week erna.. gewoon geen intense emoties.. alles heel vlak en monotoon beleven zeg maar..
Klik om te vergroten...

De vraag was eigenlijk voor Andyy bedoelt. :) Ik heb alleen de keer dat ik hallucinaties had zo een last gehad van een MDMA-kater. Vroeg me af of dat bij hem ook het geval was.

Welke dosis neem jij dan ? En krijg je ook hallucinaties ?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
I know.. Ill shut up now hhaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."