#1
Bij deze een kort reportje over mijn eerste LSD trip een paar maanden geleden.
Voorkennis:
Ik ben een student marketing ( 20 jaar oud) en heb ervaring met MDMA, 2c-b, 2c-I en nu dus ook LSD :P
Voor de trip heb ik me veel ingelezen op het internet ( tripreports van anderen) en het boek The psycedelic experience van Timothy Leary.
Dosering: 1 zegel +/- 110 microgram
De trip:
We waren met zijn 3e.
Ik had een hele zegel a 100ug genomen, na 20 min voelde ik me al zwaarder worden en kreeg ik al lichte visuals ( bewegende asbak, houtnerven die op de kast golven ect. ). We gingen even buiten zitten zodat ik kon genieten van de lucht die al een beetje van kleur aan het wisselen was terwijl de zon onder ging.
Toen we binnen zaten ging het steeds harder, ik vroeg me af hoe ver het zou gaan.
Nadat ik een paar hijsen van een joint had genomen werd ik pas echt gelanceerd! Opeens had ik het gevoel dat ik uit mijn hoofd ging/opsteeg, herkende heel de kamer niet meer. ik had het gevoel dat ik totaal vreemd was, in een soort droomstaat maar toch ook weer op een bekende plek. Tijd en ruimte deden er niet meer toe ( hele vreemde ervaring maar super mooi ).
ik voelde me super goed en er ging constant een warme soort mdma flow door mijn lichaam heen. toen ging ik naar de gang om me even af te zonderen en te kijken hoe diep ik kon gaan.
Ik bleef zolang in de spiegel staren totdat heel de achtergrond veranderde in wat leek op een circustent van binnen, ook veranderde mijn gezicht in dat van een soort circusclown, ik verbaasde me hoe diep je met lsd kon gaan ( ik heb alleen nog 2c-i en b ervaring hiervoor gehad ) en moest dit gaan vertellen aan mijn vrienden.
ik deed de deur open en vroeg aan een maat van me 'is alles mogelijk?' toen hij 'ja' zei verboog ik de deurklink en liet hem vervolgens smelten in mijn hand ( dit deed ik later ook nog met aanstekers en dergelijke :P ).
Toen iemand een boek met plaatjes van allerlei kunstwerken pakte kon de pret al helemaal beginnen.
We keken met zijn 3e naar hetzelfde plaatje en konden er vervolgens dingen aan toevoegen. Iemand zei dan bijv. kijk links staan leeuwenkoppen en daar kwamen die er daadwerkelijk te staan. ik zei dan daarna 'ik het midden staat bijv. een palmboom. en zo creëerde we ons eigen kunstwerk ( dit duurde maar een seconde of 20).
Echt een super ervaring. Ook kon ik als ik mijn hand op de leren bank legde het leer in zwarte sinaasappelschil veranderen.
Daarna ging ik even naar de wc, ik stond te plassen terwijl de posters van de muur aan het smelten waren.
Vervolgens ben ik in de huiskamer nog een keer gaan kijken hoe diep ik kon gaan, ik concentreerde me op de muur en ik hoorde de muziek vervormen net zo ver totdat ik zelf de muziek als het ware kon besturen, er kwamen een soort scheuren in de muren waar lichtstralen in alle kleuren doorheen gingen, ik had het gevoel bovennatuurlijk te zijn...Vervolgens zijn we even buiten gaan zitten om te genieten van de natuur in de tuin
Ook lekker eten is een genot tijdens een LSD trip appels, chips alles smaakt heel anders en lekkerder
Het was een super ervaring, ik heb niet alles beschreven omdat ik niet zo goed ben in het verwoorden van mijn gevoelens, ik heb flink door mijn eigen hoofd gereisd en heb veel 'geleerd' als het ware... LSD :respect:
ook heb ik af en toe gemerkt dat het geen speelgoed is, je moet echt de controle af durven te geven en niet schrikken van je eigen gedachten. Het is niet zo stuurbaar als bijv een 2c-b dus een goede voorbereiding is vereist!
Verder is het veruit de allermooiste (drugs) ervaring van mijn leven.
