Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYabah+ MDMA heerlijke rush!!!

Yabah+ MDMA heerlijke rush!!!

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
thaiconnectionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze plaats is erg bekend onder de backpackers,en de drugs vloeien er rijkelijk en je zou haast denken dat het legaal is.(is het niet)
We hadden de taxi gepakt en tijdens de 3 uur durende trip(je moet door de bergen heen rijden),lekker een paar joints gerookt met de chauffeur.
Toen we aankwamen,begon het feest al gelijk.
We besloten wat opium te roken,en waren overweldigd door een heerlijke high.
Na het avondeten besloten we lekker vroeg te gaan slapen,omdat de dag erna we zouden gaan 'tuben'.
Dit houdt in dat je over de mekhong rivier,met een vrachtwagen binneband gaat dobberen(samen met nog 100 man,die waus of lam waren).
De dag brak aan enwe besloten ron 11 uur smorgens wat MDMA te nemen.
Toen deze begon te werken,stond ik net met mn binnenband gereed om het water in te gaan.
Ik had al een paar joints voorgedaaid en in een waterdichte koker gedaan.
Na 2minuten dobberen,kwamen we bij de eerste bar.
Er zijn namelijk over een bizar lang stuk van de rivier ALlemaal barren en het personeel gooit touwen uit om je naar binnen te slepen.
Overal waren mede drugs,en alcohol toeristen die aan het drijven of aan het blowen waren.
In deze barren werd heel de tijd overal de serie friends herhaald,en kon je er gewoon blowen en what ever you like.
Na wat 'buckets en wat joints te hhebben genuttigd,zijn we weer doorgedreven,en uiteindelijk bij 1 bar blijven hangen.
Het personeel bood ons yabah aan en we voorzagen ons van wat rooie pillekes.
Eenmaal uitgedobberd,zijn we lekker naar ons hotel gegaan,na wat folie te hebben gekocht in de supermarkt,eenmaal gedouched enzo,hebben we allebei een tablet gerookt,met nog natintelingen van de MDMA in ons achteroofd,maar dit verdween na het roken van de yabah.Ik voelde me weer helder worden en heb lekker gechilld en geblowd met mn maat en een ar backpackers.
Ben rond 7 uur smorgens lekker naar mn bed gegaan en werd om 18-XX ongeveer wakker,met een lichte kater.
Heerlijk wat geblowd,en daarna om 01.00 eer naar mn bed.
De vogende ochtend weer vroeg opgestan en we zijn in grot poelen gaan zwemmen.heel apart.
Rond 10 uur weer de taxiepakt en rond 1 uur weerin Vientiane.
Allebei de visums opgepikt en ik ben weer naar Thailand gegaan en mn maat weer naar Cambodja.
Het zit er helaas allemaal weer op,en met een paar maanden kunnen we weer.
Ik kijk er nu al naar uit :wink:.
Ik hoop dat jullie genoten hebeben en ik zal vd week wat foto s van de opium en van de yabah posten.

Voor iedereen space safe en groetjes uit het land van de glimlach
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is yabah ?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Andyy zei:
wat is yabah ?
Klik om te vergroten...

Chrystel meth.

Vond het wel een gaaf reportje, vage sfeer lijkt me daar zeg. Klinkt wel als een hedonistisch paradijs. Weet niet of ik het zou diggen, waarschijnlijk wel :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."