Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen van gas.

Trippen van gas.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is echt ongelooflijk ongezond! Er zijn ook al ontploffingen gebeurd door jongeren die er zo fout mee omgaan. Je hersens gaan er echt kapot van.

Normaal post ik hier niet meer, omdat ik toch alleen maar word gewarned :rolleyes: , maar hier ben ik serieus over, heel domme actie.
L
Louisje8900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk denken jullie , wat van gas? Maar ja dat kan ! Ik zat eergisteren in mijn kamer met een brikee opvuller. Ik zat op mijn bed en begon eraan te zuigen. Daarna stond ik recht , ik zag mijn bed en mijn kast bewegen , en opeens voelde ik iemand dat mij vastpaktte & hoorde allerlei stemmen. Ik vloog op de grond en begon te tieren, het was echt raar en wel de eerste keer dat ik dat meemaakte. Ik had al heel de tijd het gevoel dat er geesten in mijn kamer zaten , het klinkt waarschijnlijk raar maar dat voelde ik echt. Het was dan over en ik begon er opnieuw aan te zuigen.5 minuten zonder te stoppen. Dan pas begon mijn trip. Ik keek naar mijn vingers, ik had maar 4 vingers meer, ik keek voor ik, en zag een hoofd naar mij toekomen met maar 1 oog en overaal rondom ik zag ik mensen die er niet waren, ik was helemaal weg van de wereld. Ik ging lopend weg uit mijn kamer. Terwijl dat ik aan het lopen was zag ik die mensen nog altijd en voelde ik ze ook. Ik kwam wakker uit mijn trip op de grond met mijn moeder naast ik. Ik had geroept voor heel mijn huis zonder dat ik het door had.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
dain zei:
Dit is echt ongelooflijk ongezond! Er zijn ook al ontploffingen gebeurd door jongeren die er zo fout mee omgaan. Je hersens gaan er echt kapot van.

Normaal post ik hier niet meer, omdat ik toch alleen maar word gewarned :rolleyes: , maar hier ben ik serieus over, heel domme actie.
Klik om te vergroten...

Dit is dan ook één van je normale posts, helemaal met je eens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."