Trip report Stunner
Waar: Beek en Donk
Met: K en T (ik ben S)
Wanneer: Vrijdag 9 September
Tijd: vanaf kwart voor 1 tot 5 uur/ half 6
Knollen: Golden teacher freshbox.
Dosis: 7,5 gram voor K en S, T heeft alleen een pure joint met Santa Maria.
Me 4e trip met knollen, was best wel een hevige trip. We begonnen rond half tot kwart voor 1 om de knollen te nuttigen. K maakte er thee van en ik at ze zo op om daarna de vieze smaak met munt thee weg te spoelen. Ik doe dit vaak om de misselijkheid te verminderen.
Na ongeveer 20 min begon K al iets te voelen, ik voelde op dat moment nog helemaal niks behalve een beetje misselijkheid. We besloten toen om naar buiten te gaan. Ik had overigens in de vorige trip dragon dynamites gedaan 2 weken geleden en daar had ik toen niks van gevoelt dus ik was erg bang dat dit weer het geval was.
Toen zijn we wat wezen rondlopen in beek en donk en K zag allemaal rare dingen op de stoep. Ik vond het heel vervelend dat ik dat niet zag en nog behoorlijk nuchter was. Het enige wat ik zag was dat de lichten iets feller waren maar daar was ook alles mee gezegd. Na een half uur lopen was K moe en gingen we weer naar binnen wat ik best jammer vond. Toen we binnen waren voelde ik nog steeds niks en werd daardoor erg chagrijnig. We hebben toen wat liedjes op de pc geluisterd, op dat moment had T zijn joint zowat op. Rond half 3 (bijna 2 uur later) voelde ik nog steeds niks en concludeerde al dat weer de trip niet werkte. Ik vond dat echt kut, daarna zei T dat een hijs moest nemen van de pure joint van hem. Toen ik dat had gedaan begon die gelukkig te werken.
Daarna zijn we weer naar buiten gegaan en toen begon die echt hard in te klappen, ik had helemaal geen idee meer waar ik was. Ik zag wel een straat, dat dat leek net een andere straat maar dan ook weer niet. Alles leek een geverfd schilderij, en diepte werd nog dieper. Dat was wel vet om te zien. De trip was behoorlijk visueel op een gegeven moment. Echt alles zag er anders uit, huizen, bomen, auto’s de grond de lucht, de schuine straat stenen werden recht en er vlogen licht kronkels over de grond heen. ik zag me eigen gedachten in 3 dimensies. Ik had ook het idee dat ik sommige stukjes uit de tijd miste en ik deze op een andere stuk in de tijdlijn kon inwisselen dat was echt zo van WTFVAAG
Daarna gingen we weer terug naar het huis van K. en toen begon die nog harder in de klappen. Ik had het idee dat ik een andere dimensie kon ervaren die naar een andere realiteit leidt. De echte realitieit leek een klein stukje van een groter geheeld. En ik dacht ook dat elk ding wat er bestaat een onzichtbare 4e dimensie heeft die wij niet kunnen waarnemen. Ik probeerde alles te snappen maar dat lukte voor geen meter.
Daarna vroeg ik me dingen af waarom een dag verloopt zoals die verloopt en waarom een dag niet door elkaar loopt in tijd. Oftewel waarom loopt tijd synchroon en niet door elkaar, want in de trip leek het of tijd door elkaar liep (echt fucking vaag) Daarna hebben wij de TV aangezet en de ondertiteling die ik zag leek net achterstevoren te staan en het leek tevens of de letters omgedraaid waren waren. Op een gegeven moment dacht ik dat het stukje trippen wat ik deed, een stukje uit me leven was in een andere dimensie dat was echt super vaag :P. Ook kon ik sommige dingen die K zei in 3D zien, dus dat de zin die hij verteld in 3D is en daardoor ook via verschillende manieren kan worden opgevat.
Rond 5 uur begonnen de effecten af te zwakken en zijn wij weer naar bed gegaan. Om het al was dit best een heftige trip waar ik het gevoel had in meerdere realiteiten tegelijk te zijn. Het was alleen jammer dat hij pas rond half 3 pas echt begon en toch redelijk snel was afgelopen. Maarja ik was al blij genoeg dat ik niet alweer niks voelde :P Kort maar krachtig :P