Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums7,5 Gram golden teacher, heftige trip! 4D wereld!

7,5 Gram golden teacher, heftige trip! 4D wereld!

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad mooi report,

Zelf moet ik nog 20 daagjes wachten en dan White Daimonds xD

Hoopelijk maak ik ook eens wat mee met die dimensies.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trip report Stunner

Waar: Beek en Donk
Met: K en T (ik ben S)
Wanneer: Vrijdag 9 September
Tijd: vanaf kwart voor 1 tot 5 uur/ half 6
Knollen: Golden teacher freshbox.
Dosis: 7,5 gram voor K en S, T heeft alleen een pure joint met Santa Maria.

Me 4e trip met knollen, was best wel een hevige trip. We begonnen rond half tot kwart voor 1 om de knollen te nuttigen. K maakte er thee van en ik at ze zo op om daarna de vieze smaak met munt thee weg te spoelen. Ik doe dit vaak om de misselijkheid te verminderen.
Na ongeveer 20 min begon K al iets te voelen, ik voelde op dat moment nog helemaal niks behalve een beetje misselijkheid. We besloten toen om naar buiten te gaan. Ik had overigens in de vorige trip dragon dynamites gedaan 2 weken geleden en daar had ik toen niks van gevoelt dus ik was erg bang dat dit weer het geval was.

Toen zijn we wat wezen rondlopen in beek en donk en K zag allemaal rare dingen op de stoep. Ik vond het heel vervelend dat ik dat niet zag en nog behoorlijk nuchter was. Het enige wat ik zag was dat de lichten iets feller waren maar daar was ook alles mee gezegd. Na een half uur lopen was K moe en gingen we weer naar binnen wat ik best jammer vond. Toen we binnen waren voelde ik nog steeds niks en werd daardoor erg chagrijnig. We hebben toen wat liedjes op de pc geluisterd, op dat moment had T zijn joint zowat op. Rond half 3 (bijna 2 uur later) voelde ik nog steeds niks en concludeerde al dat weer de trip niet werkte. Ik vond dat echt kut, daarna zei T dat een hijs moest nemen van de pure joint van hem. Toen ik dat had gedaan begon die gelukkig te werken.

Daarna zijn we weer naar buiten gegaan en toen begon die echt hard in te klappen, ik had helemaal geen idee meer waar ik was. Ik zag wel een straat, dat dat leek net een andere straat maar dan ook weer niet. Alles leek een geverfd schilderij, en diepte werd nog dieper. Dat was wel vet om te zien. De trip was behoorlijk visueel op een gegeven moment. Echt alles zag er anders uit, huizen, bomen, auto’s de grond de lucht, de schuine straat stenen werden recht en er vlogen licht kronkels over de grond heen. ik zag me eigen gedachten in 3 dimensies. Ik had ook het idee dat ik sommige stukjes uit de tijd miste en ik deze op een andere stuk in de tijdlijn kon inwisselen dat was echt zo van WTFVAAG :openmouth:


Daarna gingen we weer terug naar het huis van K. en toen begon die nog harder in de klappen. Ik had het idee dat ik een andere dimensie kon ervaren die naar een andere realiteit leidt. De echte realitieit leek een klein stukje van een groter geheeld. En ik dacht ook dat elk ding wat er bestaat een onzichtbare 4e dimensie heeft die wij niet kunnen waarnemen. Ik probeerde alles te snappen maar dat lukte voor geen meter.

Daarna vroeg ik me dingen af waarom een dag verloopt zoals die verloopt en waarom een dag niet door elkaar loopt in tijd. Oftewel waarom loopt tijd synchroon en niet door elkaar, want in de trip leek het of tijd door elkaar liep (echt fucking vaag) Daarna hebben wij de TV aangezet en de ondertiteling die ik zag leek net achterstevoren te staan en het leek tevens of de letters omgedraaid waren waren. Op een gegeven moment dacht ik dat het stukje trippen wat ik deed, een stukje uit me leven was in een andere dimensie dat was echt super vaag :P. Ook kon ik sommige dingen die K zei in 3D zien, dus dat de zin die hij verteld in 3D is en daardoor ook via verschillende manieren kan worden opgevat.

Rond 5 uur begonnen de effecten af te zwakken en zijn wij weer naar bed gegaan. Om het al was dit best een heftige trip waar ik het gevoel had in meerdere realiteiten tegelijk te zijn. Het was alleen jammer dat hij pas rond half 3 pas echt begon en toch redelijk snel was afgelopen. Maarja ik was al blij genoeg dat ik niet alweer niks voelde :P Kort maar krachtig :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk report, jammer dat het zo lang duurde voor het werkte voor je. Maar zoals je zelf ook zei kort en krachtig. Mooi omschreven hoe je de dimensies/tijd/diepte allemaal beleefde!
Peace!
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#4
sinslord zei:
Inderdaad mooi report,

Zelf moet ik nog 20 daagjes wachten en dan White Daimonds xD

Hoopelijk maak ik ook eens wat mee met die dimensies.
Klik om te vergroten...


De white daimonds ben ik persoonlijk niet kapot van. Ik heb die ook gehad maar vond de trip maar matig, beter pak je Royal Beluga's, Golden teachers of als je echt van de kaart wilt zijn Mothers finest. Dat zijn volgens mij de allersterkste, worden om die reden ook maar per 10 gram verkocht ipv van 15.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."