#1
Hey,
Afgelopen week heb ik samen met een maat van mij XTC gedaan, ik wil graag mijn ervaring met jullie delen.
Wie?: Ik(19 Jaar 100 kilo), J(18 Jaar 75 Kilo), F(18 Jaar) en M(21 Jaar)
Wat?: Oranje Q-Dance
Waar?: In een vakantiehuisje
Wanneer?: Oudjaarsnacht 2011-2012
De voorbereiding:
J wilde al een tijdje XTC doen, hij had het al 1 keer eerder gedaan maar dat waren echt troep pillen, weinig MDMA en een hoop troep. Zelf had ik het 1x goed gedaan en ook nog 2x met dezelfde troep. We hadden een vakantie op een Bungalowpark in het vooruitzicht met Oud en Nieuw, dan zouden we het gaan doen. Het liefst op oudjaarnacht, onder het motto van “Knallend het nieuwe jaar in”. Ik had dus mijn dealer gebeld en hij kon aan oranje Q-Dance pillen komen. Ik heb een hoop goede verhalen gelezen over oranje Q-Dance pillen dus ik heb er gelijk 10 gehaald, dan hebben we nog een voorraadje liggen.
Oudejaarsdag:
Vandaag zou het gaan gebeuren, we doen alles rustig aan en hebben lekker uitgeslapen. F en M zijn lekker aan het zuipen en blowen en we roken nog eventjes een jointje mee. Ook proberen we een beetje gezond te eten zodat het niet zo zwaar op de maag ligt. De planning was om ze vanavond te nemen.
19:15
We zijn lekker aan het hangen voor de TV en oudejaarsconferences aan het kijken. Ik en J hebben allebei een beetje last van onze maag (maagzuur) en besluiten eventjes buiten een rondje te lopen, frisse lucht doet ons goed en we voelen ons weer helemaal fris.
20:00
J vraagt of we ze zo maar is gaan nemen. Ik voel me direct zenuwachtig worden en stem in. We hadden afgesproken om eerst met een halfje te beginnen ondanks dat ik wat zwaarder ben. Ik hak ze doormidden met een mes, waardoor de ene helft een beetje verpoederd. J nam de helft die nog heel was en ik nam de rest, even wegspoelen met water en het avontuur kon beginnen.
20:05
Ik stuur alvast de nodige sms’jes voor oudjaarsnacht zodat ik daar geen zorg meer over zou hebben. Ik probeer een beetje mijn tijd te verdrijven dus ik draai nog even 2 jointjes voor als ik zin zou krijgen om te blowen maar niet om te draaien. Ook ruim ik nog eventjes de boel op. J draait ook nog 2 jointjes en stuurde nog wat sms’jes, daarna gaat hij nog even pokeren op mijn laptop. We zitten ondertussen nogsteeds TV te kijken.
20:30
ik begin heel licht iets te voelen maar twijfel of het zenuwen is of XTC. Inmiddels heb ik plaatsgenomen op de bank. J voelt nog niks
20:45
Ik ben er zeker van dat wat ik voelde om 8:30 XTC was, het word steeds sterker en ik begin om me heen te kijken naar allemaal dingen en begin allemaal plukjes uit de bank te trekken. F en M die nog steeds lekker aan het zuipen en blowen zijn merken het op. “je begint hem te voelen hé” Ik antwoord met “volgens mij wel”. J zegt dat hij het heeeeel lichtjes begint te voelen.
21:00
Hij is lekker aan het opkomen, het gaat allemaal heel geleidelijk. Ik voel me steeds beter en ben nog steeds aan de bank aan het plukken. J zegt dat hij hem nu ook begint te voelen. F en M besluiten om de TV maar uit te zetten en wat lekkere muziek op te zetten. Ik vond dat een geweldig idee. J had inmiddels ook de laptop weggezet en we waren gewoon lekker aan het hangen.
21:15
Hij gaat lekker, de muziek klinkt steeds beter en ik begin aardig te spacen. J gaat mij achterna en begint ook te spacen. J vertelt dat hij dit niet had verwacht (gezien de ervaring met de vorige keer) maar dat hij het wel echt lekker vind, maar toch heel vaag.
21:30
We zitten er nu echt goed in, we genieten van alles om ons heen en de heerlijke muziek. Er wordt weinig gepraat omdat J en ik aardig aan het spacen zijn. Het gezicht van J ziet er behoorlijk strak uit en zijn kaken gaan flink tekeer. Ik heb er zelf totaal geen last van, m’n pupillen zijn behoorlijk groot maar mijn ogen hangen een beetje. Mijn kaak is ook zeker in controle te houden.
21:45
Paniek! Opeens word hij wel heeeel erg heftig, Kleuren veranderen, Alles trilt, is 3 dubbel en ik word helemaal gek! Ik krijg een gigantische zweetaanval en mijn hele lichaam is kleddernat, het druppelt van mijn neus en ik ben voorover gaan zitten met mijn handen op mijn hoofd. “Hoe ga ik dit ooit overleven?” “hoe lang blijft dit?” “heb ik niet te veel genomen?” Waren vragen die door mijn hoofd raasde. F en M die inmiddels ook al lang niet meer nuchter zijn merken het op en vragen of het wel goed gaat, ik antwoord dat dit wel erg heftig is, verder laten ze me met rust. Gelukkig neemt het binnen een halve minuut weer af en kom ik bij. Nog steeds staat het zweet overal op mijn lichaam maar ik begin me weer beter te voelen. J heeft zijn T-shirt uitgetrokken en zegt dat hij het ook behoorlijk heet heeft.
22:00
Ik voel me weer helemaal geweldig. Er worden ondertussen nog wat foto’s gemaakt en ik begin wat actiever te worden. Ik zit te stuiteren op de bank en begin wat meer te praten over hoe geweldig dit wel niet is. J probeert een sms’je te typen waar hij duidelijk moeite mee heeft en staat flink te malen, ik heb nog steeds nergens last van. Wel hebben we allebei behoorlijk veel rare trekjes, J en ik zit continu aan ons haar. Ik zit m’n onderlip steeds te likken en half op te eten en we hebben nog veel meer van dat soort gekke dingen.
22:50
De tijd vliegt, we besluiten wat bij te nemen. Ik neem iets minder dan de helft en J neemt een Kwartje omdat hij nog behoorlijk hard ging. Ik zit nog steeds te stuiteren als een malloot op de bank tot irritatie van M die inmiddels behoorlijk bezopen is.
23:10
M besluit eventjes te gaan liggen omdat hij behoorlijk van de kaart is. Ik begin behoorlijk veel te lullen en besluit dat ik mijn dealer maar is ging bellen om hem te bedanken (is een goede maat van mij) Ik vond het zo geweldig lekker om te praten met mensen met andere mensen dat ik besluit meer mensen te bellen om ze een geweldig Nieuwjaar toe te wensen. Ik ben inmiddels flink aan de wandel en blijf in top tempo op en neer lopen in de keuken. Ik ben druk bezig met het bellen van alle contacten die ik “mag” bellen van mezelf. Het was echt het geweldigste gevoel van de wereld ik liep met een giga grijs op mijn gezicht als een malloot door de keuken. Ondertussen zit J zich nog heerlijk te voelen op de bank en staat nog flink te malen. F neemt nog een biertje.
23:50
Bijna oud en nieuw, snel M wakker maken! Met mijn veel te blije gezicht ga ik M wakker maken die ik hevig aan het wakker schudden ben met de mededeling dat ik zo veel energie heb dat ik er zeker nog wel 3 uur mee kan doorgaan. Helaas wil M verder slapen en heeft hij het gehad. We zijn dus nog met zijn 3en over. Ik ga weer verder met mensen bellen.
00:00
Huh? Wat is dat buiten? Ohh lol, het is 12 uur. Zo ging ons 12 uur moment. Met mijn veel te blije bui wens ik iedereen en ook M een gelukkig Nieuwjaar en J en ik gaan snel naar buiten. WOOOW wat is dat geweldig mooi zeg! Daar zijn mensen! Die gaan we Nieuwjaar wensen! Wij lopen er langs en wensen ze nieuw jaar maar we proberen ze niet aan te kijken, stel je voor dat ze het doorhebben! Nog geen paar meter verder komen we er achter dat we geen drinken bij ons hebben dus gaan we snel terug.
00:05
Terug bij het huisje, J vult een fles water en vraagt tegelijk of we nog bij zullen pakken. Ik pak snel mijn zakje en verdeel het. J neemt iets minder dan een halfje en ik neem ongeveer hetzelfde. Snel gaan we weer naar buiten. Gewapend met een 2 liter fles water onder onze arm lopen we gigantisch snel over het park, iedereen die we tegenkomen wensen we veel te blij nieuw jaar.
00:20
We lopen nog steeds buiten, wat is buiten lopen toch heerlijk. We voeren een gesprek over hoe geweldig dit wel niet is en hoe heerlijk alles is. We lopen behoorlijk snel en J stelt voor om langzamer te gaan lopen, Het halfje begint er ook in te komen.
00:30
We zijn terug bij het huisje, F die alleen was achtergebleven was blij dat we er weer waren. Ik ging weer mensen bellen en J ging weer lekker zitten op de bank.
2:00
Ik ben non-stop mensen aan het bellen en probeer zo veel mogelijk nummers te fixen die ik kan bellen. Vriend of vijand, ik heb iedereen gebeld om ze de allerbeste wensen te doen. Ik zit nog steeds geweldig in m’n vel. J heeft al meerdere malen aan mij gevraagd of ik nou is ging stoppen met het bellen maar het was zo geweldig om te bellen!
2:30
Ik besluit op de bank te gaan zitten en zit te stuiteren als een gek, nog steeds druk aan de telefoon en alles helemaal geweldig.
3:00
Het begint wat af te nemen bij J en hij zegt dat hij hoofdpijn begint te krijgen. Ik voel geweldiger dan ooit dus besluit nog een klein beetje bij te nemen. Er zat nog veel gruis in het zakje en ik dacht dat dat niet zo veel was dat had ik dus maar opgemaakt, achteraf bleek dat dus praktisch een halve te zijn. Er nemen steeds minder mensen op en ik kan niemand meer bellen, ik baal maar besluit om lekker nog even te lullen met F en J.
3:20
Pff, ik ga hier behoorlijk van spacen, ik kom tot de ontdekking dat ik misschien iets te veel heb genomen voor de situatie. Ik zit nog wel flink te stuiteren op de bank. J wordt er helemaal gek van want hij heeft hoofdpijn maar, stilzitten gaat niet voor langer dan een paar seconde.
3:35
J is die hoofdpijn zat en besluit naar bed te gaan. F zegt dat hij ook gaat. Toen zat ik dus alleen, ik ben flink aan het spacen op de visualisaties van Windows media player en op alle andere dingen. No steeds zit ik lekker in mijn vel.
4:15
Ik kom tot de conclusie dat sigaretten beter smaken met de aansteker die ik van mijn klasgenoot heb gekregen want wat was dat toch een geweldige klasgenoot dat hij mij zomaar zijn aansteker had gegeven en dat daardoor die sigaretten zo lekker smaakte.
4:20
J heeft overgegeven, maar ik realiseer het niet met als gevolg dat ik gewoon bleef zitten.
4:30
Ik zit behoorlijk te spacen en word helemaal gek van die visualisaties van Windows media player en besluit ze uit te zetten. Muziek draait nog steeds maar ik begin me te vervelen.
5:00
Ondanks dat ik nog zwaar onder invloed ben besluit ik toch maar naar bed te gaan. In een donkere ruimte ga je nog veel harder spacen, ik zie overal handen vandaan komen en dingen zien er echt raar uit maar ik kan er wel van genieten.
5:30
Ik val in slaap
De volgende dag:
4keer overgegeven, ik heb tot 18:30 op bed gelegen en me echt verschrikkelijk gevoeld. 26 uur niks gegeten en alleen maar water gedronken. Maar ’s avonds begon ik me al weer beter te voelen.
Dit was mijn report van in mijn ogen een geweldige nacht.
MVG, qwertyu
Afgelopen week heb ik samen met een maat van mij XTC gedaan, ik wil graag mijn ervaring met jullie delen.
Wie?: Ik(19 Jaar 100 kilo), J(18 Jaar 75 Kilo), F(18 Jaar) en M(21 Jaar)
Wat?: Oranje Q-Dance
Waar?: In een vakantiehuisje
Wanneer?: Oudjaarsnacht 2011-2012
De voorbereiding:
J wilde al een tijdje XTC doen, hij had het al 1 keer eerder gedaan maar dat waren echt troep pillen, weinig MDMA en een hoop troep. Zelf had ik het 1x goed gedaan en ook nog 2x met dezelfde troep. We hadden een vakantie op een Bungalowpark in het vooruitzicht met Oud en Nieuw, dan zouden we het gaan doen. Het liefst op oudjaarnacht, onder het motto van “Knallend het nieuwe jaar in”. Ik had dus mijn dealer gebeld en hij kon aan oranje Q-Dance pillen komen. Ik heb een hoop goede verhalen gelezen over oranje Q-Dance pillen dus ik heb er gelijk 10 gehaald, dan hebben we nog een voorraadje liggen.
Oudejaarsdag:
Vandaag zou het gaan gebeuren, we doen alles rustig aan en hebben lekker uitgeslapen. F en M zijn lekker aan het zuipen en blowen en we roken nog eventjes een jointje mee. Ook proberen we een beetje gezond te eten zodat het niet zo zwaar op de maag ligt. De planning was om ze vanavond te nemen.
19:15
We zijn lekker aan het hangen voor de TV en oudejaarsconferences aan het kijken. Ik en J hebben allebei een beetje last van onze maag (maagzuur) en besluiten eventjes buiten een rondje te lopen, frisse lucht doet ons goed en we voelen ons weer helemaal fris.
20:00
J vraagt of we ze zo maar is gaan nemen. Ik voel me direct zenuwachtig worden en stem in. We hadden afgesproken om eerst met een halfje te beginnen ondanks dat ik wat zwaarder ben. Ik hak ze doormidden met een mes, waardoor de ene helft een beetje verpoederd. J nam de helft die nog heel was en ik nam de rest, even wegspoelen met water en het avontuur kon beginnen.
20:05
Ik stuur alvast de nodige sms’jes voor oudjaarsnacht zodat ik daar geen zorg meer over zou hebben. Ik probeer een beetje mijn tijd te verdrijven dus ik draai nog even 2 jointjes voor als ik zin zou krijgen om te blowen maar niet om te draaien. Ook ruim ik nog eventjes de boel op. J draait ook nog 2 jointjes en stuurde nog wat sms’jes, daarna gaat hij nog even pokeren op mijn laptop. We zitten ondertussen nogsteeds TV te kijken.
20:30
ik begin heel licht iets te voelen maar twijfel of het zenuwen is of XTC. Inmiddels heb ik plaatsgenomen op de bank. J voelt nog niks
20:45
Ik ben er zeker van dat wat ik voelde om 8:30 XTC was, het word steeds sterker en ik begin om me heen te kijken naar allemaal dingen en begin allemaal plukjes uit de bank te trekken. F en M die nog steeds lekker aan het zuipen en blowen zijn merken het op. “je begint hem te voelen hé” Ik antwoord met “volgens mij wel”. J zegt dat hij het heeeeel lichtjes begint te voelen.
21:00
Hij is lekker aan het opkomen, het gaat allemaal heel geleidelijk. Ik voel me steeds beter en ben nog steeds aan de bank aan het plukken. J zegt dat hij hem nu ook begint te voelen. F en M besluiten om de TV maar uit te zetten en wat lekkere muziek op te zetten. Ik vond dat een geweldig idee. J had inmiddels ook de laptop weggezet en we waren gewoon lekker aan het hangen.
21:15
Hij gaat lekker, de muziek klinkt steeds beter en ik begin aardig te spacen. J gaat mij achterna en begint ook te spacen. J vertelt dat hij dit niet had verwacht (gezien de ervaring met de vorige keer) maar dat hij het wel echt lekker vind, maar toch heel vaag.
21:30
We zitten er nu echt goed in, we genieten van alles om ons heen en de heerlijke muziek. Er wordt weinig gepraat omdat J en ik aardig aan het spacen zijn. Het gezicht van J ziet er behoorlijk strak uit en zijn kaken gaan flink tekeer. Ik heb er zelf totaal geen last van, m’n pupillen zijn behoorlijk groot maar mijn ogen hangen een beetje. Mijn kaak is ook zeker in controle te houden.
21:45
Paniek! Opeens word hij wel heeeel erg heftig, Kleuren veranderen, Alles trilt, is 3 dubbel en ik word helemaal gek! Ik krijg een gigantische zweetaanval en mijn hele lichaam is kleddernat, het druppelt van mijn neus en ik ben voorover gaan zitten met mijn handen op mijn hoofd. “Hoe ga ik dit ooit overleven?” “hoe lang blijft dit?” “heb ik niet te veel genomen?” Waren vragen die door mijn hoofd raasde. F en M die inmiddels ook al lang niet meer nuchter zijn merken het op en vragen of het wel goed gaat, ik antwoord dat dit wel erg heftig is, verder laten ze me met rust. Gelukkig neemt het binnen een halve minuut weer af en kom ik bij. Nog steeds staat het zweet overal op mijn lichaam maar ik begin me weer beter te voelen. J heeft zijn T-shirt uitgetrokken en zegt dat hij het ook behoorlijk heet heeft.
22:00
Ik voel me weer helemaal geweldig. Er worden ondertussen nog wat foto’s gemaakt en ik begin wat actiever te worden. Ik zit te stuiteren op de bank en begin wat meer te praten over hoe geweldig dit wel niet is. J probeert een sms’je te typen waar hij duidelijk moeite mee heeft en staat flink te malen, ik heb nog steeds nergens last van. Wel hebben we allebei behoorlijk veel rare trekjes, J en ik zit continu aan ons haar. Ik zit m’n onderlip steeds te likken en half op te eten en we hebben nog veel meer van dat soort gekke dingen.
22:50
De tijd vliegt, we besluiten wat bij te nemen. Ik neem iets minder dan de helft en J neemt een Kwartje omdat hij nog behoorlijk hard ging. Ik zit nog steeds te stuiteren als een malloot op de bank tot irritatie van M die inmiddels behoorlijk bezopen is.
23:10
M besluit eventjes te gaan liggen omdat hij behoorlijk van de kaart is. Ik begin behoorlijk veel te lullen en besluit dat ik mijn dealer maar is ging bellen om hem te bedanken (is een goede maat van mij) Ik vond het zo geweldig lekker om te praten met mensen met andere mensen dat ik besluit meer mensen te bellen om ze een geweldig Nieuwjaar toe te wensen. Ik ben inmiddels flink aan de wandel en blijf in top tempo op en neer lopen in de keuken. Ik ben druk bezig met het bellen van alle contacten die ik “mag” bellen van mezelf. Het was echt het geweldigste gevoel van de wereld ik liep met een giga grijs op mijn gezicht als een malloot door de keuken. Ondertussen zit J zich nog heerlijk te voelen op de bank en staat nog flink te malen. F neemt nog een biertje.
23:50
Bijna oud en nieuw, snel M wakker maken! Met mijn veel te blije gezicht ga ik M wakker maken die ik hevig aan het wakker schudden ben met de mededeling dat ik zo veel energie heb dat ik er zeker nog wel 3 uur mee kan doorgaan. Helaas wil M verder slapen en heeft hij het gehad. We zijn dus nog met zijn 3en over. Ik ga weer verder met mensen bellen.
00:00
Huh? Wat is dat buiten? Ohh lol, het is 12 uur. Zo ging ons 12 uur moment. Met mijn veel te blije bui wens ik iedereen en ook M een gelukkig Nieuwjaar en J en ik gaan snel naar buiten. WOOOW wat is dat geweldig mooi zeg! Daar zijn mensen! Die gaan we Nieuwjaar wensen! Wij lopen er langs en wensen ze nieuw jaar maar we proberen ze niet aan te kijken, stel je voor dat ze het doorhebben! Nog geen paar meter verder komen we er achter dat we geen drinken bij ons hebben dus gaan we snel terug.
00:05
Terug bij het huisje, J vult een fles water en vraagt tegelijk of we nog bij zullen pakken. Ik pak snel mijn zakje en verdeel het. J neemt iets minder dan een halfje en ik neem ongeveer hetzelfde. Snel gaan we weer naar buiten. Gewapend met een 2 liter fles water onder onze arm lopen we gigantisch snel over het park, iedereen die we tegenkomen wensen we veel te blij nieuw jaar.
00:20
We lopen nog steeds buiten, wat is buiten lopen toch heerlijk. We voeren een gesprek over hoe geweldig dit wel niet is en hoe heerlijk alles is. We lopen behoorlijk snel en J stelt voor om langzamer te gaan lopen, Het halfje begint er ook in te komen.
00:30
We zijn terug bij het huisje, F die alleen was achtergebleven was blij dat we er weer waren. Ik ging weer mensen bellen en J ging weer lekker zitten op de bank.
2:00
Ik ben non-stop mensen aan het bellen en probeer zo veel mogelijk nummers te fixen die ik kan bellen. Vriend of vijand, ik heb iedereen gebeld om ze de allerbeste wensen te doen. Ik zit nog steeds geweldig in m’n vel. J heeft al meerdere malen aan mij gevraagd of ik nou is ging stoppen met het bellen maar het was zo geweldig om te bellen!
2:30
Ik besluit op de bank te gaan zitten en zit te stuiteren als een gek, nog steeds druk aan de telefoon en alles helemaal geweldig.
3:00
Het begint wat af te nemen bij J en hij zegt dat hij hoofdpijn begint te krijgen. Ik voel geweldiger dan ooit dus besluit nog een klein beetje bij te nemen. Er zat nog veel gruis in het zakje en ik dacht dat dat niet zo veel was dat had ik dus maar opgemaakt, achteraf bleek dat dus praktisch een halve te zijn. Er nemen steeds minder mensen op en ik kan niemand meer bellen, ik baal maar besluit om lekker nog even te lullen met F en J.
3:20
Pff, ik ga hier behoorlijk van spacen, ik kom tot de ontdekking dat ik misschien iets te veel heb genomen voor de situatie. Ik zit nog wel flink te stuiteren op de bank. J wordt er helemaal gek van want hij heeft hoofdpijn maar, stilzitten gaat niet voor langer dan een paar seconde.
3:35
J is die hoofdpijn zat en besluit naar bed te gaan. F zegt dat hij ook gaat. Toen zat ik dus alleen, ik ben flink aan het spacen op de visualisaties van Windows media player en op alle andere dingen. No steeds zit ik lekker in mijn vel.
4:15
Ik kom tot de conclusie dat sigaretten beter smaken met de aansteker die ik van mijn klasgenoot heb gekregen want wat was dat toch een geweldige klasgenoot dat hij mij zomaar zijn aansteker had gegeven en dat daardoor die sigaretten zo lekker smaakte.
4:20
J heeft overgegeven, maar ik realiseer het niet met als gevolg dat ik gewoon bleef zitten.
4:30
Ik zit behoorlijk te spacen en word helemaal gek van die visualisaties van Windows media player en besluit ze uit te zetten. Muziek draait nog steeds maar ik begin me te vervelen.
5:00
Ondanks dat ik nog zwaar onder invloed ben besluit ik toch maar naar bed te gaan. In een donkere ruimte ga je nog veel harder spacen, ik zie overal handen vandaan komen en dingen zien er echt raar uit maar ik kan er wel van genieten.
5:30
Ik val in slaap
De volgende dag:
4keer overgegeven, ik heb tot 18:30 op bed gelegen en me echt verschrikkelijk gevoeld. 26 uur niks gegeten en alleen maar water gedronken. Maar ’s avonds begon ik me al weer beter te voelen.
Dit was mijn report van in mijn ogen een geweldige nacht.
MVG, qwertyu