Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap alleen niet, hoe kon je zo snel slapen? myn eerste x Q-dance pillen In belgie noemen we die Q-base pillen normaal toch; Ik had er 1 gepakt in een club, en contstant op zitten drinken, bier, sterke drank enzo, rond 1 uur gepakt en 8 uur was ik thuis en tot 10 uur wakkergelegen.. voor ik eindelyk kon slapen.."