goedendagq beste mede trippers of geïnteresseerde,
mijn naam is Stan,
Ik ben hallucineren wel gewend dacht ik na genoeg ervaring met drugs als: paddo's truffels LSD 2ci ketamine en andere stoffen die tegenwoordig vaak in xtc pillen te vinden zijn als 2cb.
Nu had een goede vriend van me nog een zakje leggen met voor mij gevoel veel ste veel 2CP (poedervorm) erin voor een rustige trip van 18 uur voor 2 personen.
We konden geen weegschaal vinden en waren toch heel nieuwsgierig,
we besloten de inhoud door 3e te verdelen(dan droppen in bommetjes). allebei 1/3e en dan de rest bewaren voor als het niet wekte.
De trip:
De eerste 2 uur voelden we niks maar na een stukje lopen was al gauw duidelijk dat we te veel van dit stofje in hadden genomen, ik zelf voelde nu een klein mdma gevoel terwijl die vriend van me lag te kotsen omdat hij geen hand voor ogen zag. we besloten snel terug naar huis te gaan, dit was 4 km verderop en we waren met 2 trippers een een nuchter en 1 fiets
De nuchtere persoon liet mij fietsen over het fietspad en ging zelf voor ons joggen zodat ik een beetje kon inschatten waar de weg was. halverwege viel ik om de 50 meter omdat me gezichtsveld gevuld was met patronen en onaardse objecten en monsters. De nuchtere persoon gaf me als tip dat ik de witte stippen op de weg moest letten wat onmogelijk was aangezien ik geen 5 meter voor me kon kijken en aangezien ik honderden witte stippen zag.
Eenmaal bij het huis aangekomen ging het compleet fout met ons. De nuchtere persoon wist zelfs niet meer wat hij moest doen, ik en me mede tripper snapte niks meer van de wereld om ons heen. we zagen patronen en begrepen niet meer wie waar was. Ik hoorde overal om me heen hemelse muziek en er kwamen allemaal beelden voor me die ik niet kan beschrijven. Na een half uurtje (4 uur na het innamen) was ik overtuigd dat ik dood zou gaan, ik had voor me gevoel al dagen gestreden tegen de trip die al me angsten liet zien van nu en vroeger.
Na een tijdje sloeg de medetripper helemaal door en bedreigde de nuchtere (wat een goede vriend van hem is) dat ik maar beter zo snel mogelijk weg kon gaan omdat er anders erge dingen zouden gaan gebeuren.
Na dat de nuchtere persoon weg was ben ik zelf compleet doorgeslagen, de kamer was gevuld met overleden dieren die aan het rotten waren en demonen. Misschien was het aller engste dat ik het gevoel had dat op elke plek om me geen ogen waren die naar me kijken en ook hoorde ik mensen praten en lachen. overal waren politie auto's en agenten voor me gevoel. Ik besloot naar beneden te gaan om hulp te halen omdat ik overtuigd was dat ik de volgende dag niet meer zou mee maken aangezien de trip een opbouw heb van 6 uur en ik na 4 en een half uur al aan het dood gaan was.
Eenmaal beneden (na goed zoeken naar de trap) sloeg ik door omdat ik overal bloed over me heen zag en ik het govoel had dat me lichaam overal bloed heen spoot. ( het engste hieraan is dat het echt warm is als bloed en ook zo ruikt.) Ik kon het niet meer aan en begon ook te kotsen, voor me gevoel kotste ik al me organen uit want dat zag ik ook. Toen ik later naar de wc ging was me urine zo zwart als maar kon en zag ik overal spinnen over me heen lopen en uit me ogen komen toen ik in de spiegel keek.
na mezelf helemaal leeg gekotst te hebben

ben ik weer op bed gaan leggen ik de kamer en sinds dien veranderde het gewoon in een lsd trip die makkelijk te sturen is.
De volgende dag bewoon alles nog nog een beetje na en was ik nog kotsmisselijk, ook het gevoel van een gescheurde maag bleef dagen hangen.
Ik heb tientallen keren gehallucineerd voor ik deze stof aanraakte. maar voor me gevoel is het zo fout gegaan door dat ik veel ste veel genomen had aangezien ik altijd vol op geniet van hallucineren. zonder mijn ervaringen had ik het denk ik eerlijk gezegd niet overleeft op het moment dat ik in paniek raakte was ik namelijk overtuigt toch dood te gaan en hoopte dat het maar zo snel mogelijk over was.
Mijn tip: Als je het ooit in je hoofd haalt deze stof tot je te nemen geef ik je deze tips:
Verwacht er niet te weinig van want ik heb alles gezien: Geluiden, muziek, elektrice velden, demonen, god (in de hemel die de mooiste muziek draaide die ik ooit gehoord heb, allemaal personen die er niet waren op dat moment.
Als je het dan toch neem meet het goed af en neem niet meer als 12mg. Ook al ben je ervaren met LSD, want dit is 5x harder als de beste LSD die ik gehad heb. (ik had denk ik rond de 25 mg)
Maar de beste tip is: Doe het niet! iemand met psychische problemen had mijn trip niet overleefd! ik ben zelf fysiek en mentaal helemaal in oorden en het toch aan zelfdoding gedacht op dat moment!!
Deze 20 uur durende trip heb me leven voor goed veranderd
