Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10gr atlatis truffels wiet valeriaan alcohol

10gr atlatis truffels wiet valeriaan alcohol

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi trip report! Alles mooi omgeschreven (;
Dat oppermachtig gevoel heb ik ook al dikwijls gehad, heb zelf al een raar idee in m'n hoofd gehad dat ik een soort opperwezen was die de werkelijkheid zelf creëerde en dat de mensen die ik kende allemaal door mij waren verzonnen ... xD

Dat je zegt dat je op een plaats met veel mensen beter tript dan met weinige zal gewoon komen door het feit dat je zegt dat dit de eerste keer was dat je geen angstige gevoelens waarnam. Als je met een goed zelfverzekerd gevoel aan je truffels begint zal je trip goed uitpakken (;

En alle trips zijn anders en worden anders beleefd door mensen ...
Ik bijvoorbeeld vind het totaal niet erg om bad te gaan, ik vind dit juist leuk, om echt helemaal weg te gaan in je hoofd enzo, ik zie dit eerder als een unieke ervaring ;D
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk te lezen!

Heb het zelf ook als ik trip en dronken mensen zie,dan zie je pas hoe lomp ze overkomen en dat het hun karakter helemaal verdoezelt. :grin:
Alcohol neemt het unieke van de persoon weg.

Leek me een gezellig 'sociaal' tripje verder :wink: :)

Grts
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Plaats: In de binnestad van Utrecht in iemands achtertuin.
Tijd: 22:30-2:00
Setting: Er was een verjaardagfeest van iemand en er waren iets van 200 mensen uitgenodigd van mijn school.


Het is alweer een tijd geleden maar ik heb toch maar besloten er een report van te schrijven, vooral omdat ik niet vaak lees dat truffels als party-drug worden gebruikt(wat ik dus wel deed).

Er was dus een feest waar ongeveer iedereen van plan was om te gaan zuipen. Ikzelf heb egter een afkeer van veel alcohol drinken gekregen omdat ik de euforie de schadelijkheid niet waard vind, en omdat het overgrote deel van de mensheid alleen zuipt en ik niet van massacultuur houd. Ik dronk wel 2 bier, maar alleen om me iets meer ontspannen te voelen bij de grote hoeveelheid wiet en de truffels.

Ik kwam dus om ongeveer om 22:30 in utrecht aan. Zodra ik de bus uitstapte dronk ik dus 2 bier en nam ik 2 valeriaan pillen. Ik had een flesje truffels geblend in citroensap bij me. Ik zou een paar vrienden op centraal ontmoeten en daarna naar het feest gaan. Zij wisten wat ik van plan was maar zij dronken ook alleen alcohol.

Toen ik op de locatie aankwam was het er nog rustig, we waren 1 van de eerste die kwamen. rond 23:00 nam ik de truffel-citroensap in en begon ik met 1 andere smoker op dat feest spliffs te roken. het waren er 3 en ze waren bijna puur. Ik begon ongelovelijk stoned te worden en opeens bedacht ik me dat dit wel de slechtste setting is voor een truffel trip. Het werd opeens steeds drukker en drukker en er kwamen allemaal luidruchtige jongeren bij waarvan ik de helft niet is kende.

Mijn hart ging tekeer van de wiet en de truffels die in me maag schemerde. Er stond een vuurkorf voor me en ik begon me op het vuur te concetreren. Ik werd al een stuk rustiger.

0:00 De truffels begonnen goed te werken. Ik voelde me warm en gelukzalig. Als ik mensen in hun ogen keek werden hun pupillen groter en kleiner. Gek genoeg werd ik sociaal erg ontremt en begon ik te lachen om van alles. Ik voelde me ver boven al die aangeschoten jongeren staan die niks nieuws durven te proberen en alleen maar dom zopen.

Op een 1 of andere manier maakte de truffels mij niet bang maar gaven ze mij juist een oppermachtig gevoel, een onstervelijk gevoel. Wat wel een beetje vervelend was was dat als mensen iets tegen me zeiden ik een hele andere zin uit hun mond hoorde komen en ik er dus helemaal verkeerd op inging.

Opeens bedacht ik me dat de laatste bus naar huis al rond 0:45 ging dus ik moest alweer gaan. Ik ging alleen op zoek naar centraal station en ik wist de weg niet eens, terwijl de truffels ongeveer op hun piek zaten. Ik merkte dat mijn benen vanzelf liepen en ik er bijna geen invloed op had. Als een gek liep ik gewoon door rood over een kruispunt en het kon me niks schelen.

Opeens zach ik de domtoren en ik was blij dat ik in de buurt was. Maar toen ik dichterbij kwam bleek het een totaal ander gebouw te zijn. Terwijl ik overal patronen zag vroeg ik een vrouw de weg naar centraal, ondanks dat ik tripte kwam ik volgens mij nog redelijk normaal over. Ze vertelde me welke richting en voor ik het wist was ik bij de bus.

In de bus moest ik nog iets van een kwartier wachten voordat die weg zou rijden. Er zat een man achter mij die indentiek op Mr polska leek die ik in de reflectie van het raam zag en ik begon te lachen. Het leek alsof de bus reed terwijl die stilstond, de weg gleed langs de bus. Ik heb nog de hele busrijs in mezelf zitten lachen en de bus werd de hele tijd langer en korten en groter en kleiner.

Eenmaal in mijn wijk was het pikdonker en heel erg stil toen ik uit de bus stapte. Het voelde egt alsof ik in een wonderwereld was beland. Normaal was ik altijd bang dat mijn ouders het zouden doorhebben dat ik iets genomen had en zou ik een beetje bang zijn om naar huis te gaan maar nu was ik eerder bang om in lachen uit te barsten.

Thuis ging ik naar mijn kamer en kroop ik in mijn bed, Ik zag een soortvan regenbogen in het donker en ik voerde gesprekken met mezelf in mijn hoofd. Kort daarna viel ik in slaap en werd ik meerdere malen wakker terwijl ik wild bewoog.

Volgende ochtend was ik een klein beetje brak maar ik voel me eigenlijk altijd wel goed de dagen na te hebben getript.

Wat ik opmerkelijk aan deze trip vond in vergelijking met andere trips die ik heb gehad is dat ik het voor het eerst en als enigste keer het egt alleen deed, normaal wou ik altijd een tripmaatje hebben omdat ik anders denk meer kans te hebben om bad te gaan. Ook ervaarde ik van het begin tot het eind eigenlijk alleen maar euforie terwijl ik meestal wel angsig of depressief kan worden tijdens het trippen.

Op een 1 of andere manier ervaar ik truffels veel beter in publieke ruimte met veel mensen dan dat ik op een afgelegen plek zou trippen. Ik ben 1 keer bijna bad gegaan in een rustig bos toen ik me opeens extreem depressief voelde en ik me bedacht dat mensen er alleen maar goed voor zijn om op aarde materie te verplaatsen en energie te verbruiken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."