#1
Mooi trip report! Alles mooi omgeschreven (;
Dat oppermachtig gevoel heb ik ook al dikwijls gehad, heb zelf al een raar idee in m'n hoofd gehad dat ik een soort opperwezen was die de werkelijkheid zelf creëerde en dat de mensen die ik kende allemaal door mij waren verzonnen ... xD
Dat je zegt dat je op een plaats met veel mensen beter tript dan met weinige zal gewoon komen door het feit dat je zegt dat dit de eerste keer was dat je geen angstige gevoelens waarnam. Als je met een goed zelfverzekerd gevoel aan je truffels begint zal je trip goed uitpakken (;
En alle trips zijn anders en worden anders beleefd door mensen ...
Ik bijvoorbeeld vind het totaal niet erg om bad te gaan, ik vind dit juist leuk, om echt helemaal weg te gaan in je hoofd enzo, ik zie dit eerder als een unieke ervaring ;D
Dat oppermachtig gevoel heb ik ook al dikwijls gehad, heb zelf al een raar idee in m'n hoofd gehad dat ik een soort opperwezen was die de werkelijkheid zelf creëerde en dat de mensen die ik kende allemaal door mij waren verzonnen ... xD
Dat je zegt dat je op een plaats met veel mensen beter tript dan met weinige zal gewoon komen door het feit dat je zegt dat dit de eerste keer was dat je geen angstige gevoelens waarnam. Als je met een goed zelfverzekerd gevoel aan je truffels begint zal je trip goed uitpakken (;
En alle trips zijn anders en worden anders beleefd door mensen ...
Ik bijvoorbeeld vind het totaal niet erg om bad te gaan, ik vind dit juist leuk, om echt helemaal weg te gaan in je hoofd enzo, ik zie dit eerder als een unieke ervaring ;D