Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskeiharde 2-ci trip (30mg gesnoven)

keiharde 2-ci trip (30mg gesnoven)

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 30 mg 2-ci opgesnoven. IK heb veel trip-ervaring met allerlei middelen.
Vooral de 2-c familie.
Mijn vorige doseringen waren altijd rond de 20 mg oraal of 10mg 2-ci snuiven
en heb ervaringen met meer dan 100mg 2-cb oraal
Deze keer 30 mg 2-ci kwam echt keihard aan!
Intens brandgevoel in de neus dat ongeveer 15 minuten aanhield
Na +- 15 minuten was ik compleet overweldigd door de effecten. Kon niet meer lezen of typen. Alles beweegt. Kan me nergens meer op concentreren. Alles waar ik naar kijk veranderd in grote hallucinaties. Maar toch blijft het "vriendelijke" gevoel dat 2-cb en 2-ci toch geven in vergelijking met 2-ce en 2-c-t-7. Maar op de schaal van shulgin was dit toch echt een +++ ervaring en misschien zelfs wel een ++++ ervaring omdat ik op sommige momenten echt even helemaal weg was en het gevoel had geslapen te had zo hard als ik tripte. Echt de hallucinaties zijn niet te vergelijken met die van 2-cb, 2-ci is vele malen meer visueel. overal lijken beestjes te lopen.regenboogachtige kleuren door het hele gezichtsveld, zelfs als ik naar buiten keek en keek naar een boom veranderde ie van seizoen naar seizoen, van herfst naar lente echt heel raar. En die beestjes en alles dat beweegt en beweegt. Ik vind 2-ci de meest visueel hallucinerende drugs die ik heb geprobeerd. Veel meer visueel dan LSD zelfs. Echt de hallucinaties zijn levensecht en onvermijdelijk in grote doseringen.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2-cb is hier echt niks bij
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En voor de HARM REDUCTION!!

HET SNUIVEN VAN 2-C's en andere RC's is gevaarlijk en onverantwoord!! doe het daarom niet!
Vooral bij 2-c's zijn gesnoven doseringen zeker 3x zo sterk als orale dosissen!

Be warned! stay safe
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb vanalles gedaan en gebruikt maar helaas nooit een 2c-wat dan ook. Vroeger verkochten ze wel 2cb pillen maar toen dacht ik altijd achja doe het later wel een keer. En kan het niet maken om iets te bestellen op dit adres dan ben ik dakloos. Dus misschien wat voor laterss..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."