#1
Ik heb 30 mg 2-ci opgesnoven. IK heb veel trip-ervaring met allerlei middelen.
Vooral de 2-c familie.
Mijn vorige doseringen waren altijd rond de 20 mg oraal of 10mg 2-ci snuiven
en heb ervaringen met meer dan 100mg 2-cb oraal
Deze keer 30 mg 2-ci kwam echt keihard aan!
Intens brandgevoel in de neus dat ongeveer 15 minuten aanhield
Na +- 15 minuten was ik compleet overweldigd door de effecten. Kon niet meer lezen of typen. Alles beweegt. Kan me nergens meer op concentreren. Alles waar ik naar kijk veranderd in grote hallucinaties. Maar toch blijft het "vriendelijke" gevoel dat 2-cb en 2-ci toch geven in vergelijking met 2-ce en 2-c-t-7. Maar op de schaal van shulgin was dit toch echt een +++ ervaring en misschien zelfs wel een ++++ ervaring omdat ik op sommige momenten echt even helemaal weg was en het gevoel had geslapen te had zo hard als ik tripte. Echt de hallucinaties zijn niet te vergelijken met die van 2-cb, 2-ci is vele malen meer visueel. overal lijken beestjes te lopen.regenboogachtige kleuren door het hele gezichtsveld, zelfs als ik naar buiten keek en keek naar een boom veranderde ie van seizoen naar seizoen, van herfst naar lente echt heel raar. En die beestjes en alles dat beweegt en beweegt. Ik vind 2-ci de meest visueel hallucinerende drugs die ik heb geprobeerd. Veel meer visueel dan LSD zelfs. Echt de hallucinaties zijn levensecht en onvermijdelijk in grote doseringen.
Vooral de 2-c familie.
Mijn vorige doseringen waren altijd rond de 20 mg oraal of 10mg 2-ci snuiven
en heb ervaringen met meer dan 100mg 2-cb oraal
Deze keer 30 mg 2-ci kwam echt keihard aan!
Intens brandgevoel in de neus dat ongeveer 15 minuten aanhield
Na +- 15 minuten was ik compleet overweldigd door de effecten. Kon niet meer lezen of typen. Alles beweegt. Kan me nergens meer op concentreren. Alles waar ik naar kijk veranderd in grote hallucinaties. Maar toch blijft het "vriendelijke" gevoel dat 2-cb en 2-ci toch geven in vergelijking met 2-ce en 2-c-t-7. Maar op de schaal van shulgin was dit toch echt een +++ ervaring en misschien zelfs wel een ++++ ervaring omdat ik op sommige momenten echt even helemaal weg was en het gevoel had geslapen te had zo hard als ik tripte. Echt de hallucinaties zijn niet te vergelijken met die van 2-cb, 2-ci is vele malen meer visueel. overal lijken beestjes te lopen.regenboogachtige kleuren door het hele gezichtsveld, zelfs als ik naar buiten keek en keek naar een boom veranderde ie van seizoen naar seizoen, van herfst naar lente echt heel raar. En die beestjes en alles dat beweegt en beweegt. Ik vind 2-ci de meest visueel hallucinerende drugs die ik heb geprobeerd. Veel meer visueel dan LSD zelfs. Echt de hallucinaties zijn levensecht en onvermijdelijk in grote doseringen.