Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorstellen + eerste tripreport Truffels

Voorstellen + eerste tripreport Truffels

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal!

Ik zit al een paar maanden op DF, en heb er al langer zeer goede informatie omtrent verantwoord drugsgebruik vandaan gehaald. Maar dit wordt mijn eerste post en en ik zal mijzelf kort voorstellen. :wave:
Wat info over mijzelf: man, 22 jaar, student Psychologie. Ik ben altijd al experimenteel en avonturisch geweest, ook op het gebied van drugs. Persoonlijke ervaringen met drugs (chronologisch): nicotine, cafeïne, alcohol, cannabis, DMX, truffels, xtc, 4fmp, salvia, 2c-b. To do list: paddo’s, LSD, DMT, ketamine, MDMA-kristal.
Mijn interessen zijn reizen, de natuur, vreemde culturen, filosoferen en een dancefeestjes, op zijn tijd :grin:.

Onderstaand een tripreport (mijn eerste:grin:) van vorige zomer. Enkele aantekeningen gemaakt in de dagen daarna, maar nooit uitgewerkt – tot nu.

Wie: goede vriend X (21), minder hechte vriend Y (21) en ik (21)
Wat: 4 pakjes van 15 gram met z'n drieën - 20 gram truffels Atlantis per persoon
Waar: bos bij Naarden
Wanneer: een mooie zomeravond in 2012, tussen 19:30 en 0.00 uur

Stukje geschiedenis
Mijn goede vriend X en ik wilden weer eens truffels nemen. Ik heb drie keer daarvoor truffels (één keer in mijn eentje) gebruikt; hij twee keer. Vriend Y wilde ook mee en is dit door X toegezegd. Ik had mijn bedenkingen, omdat ik weet dat het fijnst is als je truffels doet met mensen die je goed vertrouwt. Y had nooit eerder echt getript op truffels. Toch stond hij erop om de relatief grote portie van 20 gram nemen.

De truffels veranderen in de volgende volgorde mijn zintuigen (en bewustzijn):
- zicht: diep staren, moeite met concentreren (op gesprekken e.d.);
- bewustzijn: ‘voelen’ dat er iets anders is (kan ook placebo zijn ;D);
- zicht: kleine vervormingen van objecten en schaduwen;
- gehoor: geluiden klinken helderder, anders. Ook hoor ik een soort gezoem, heel constant en laag en rustig;
- zicht: ergere vervormingen van objecten en schaduwen – objecten lijken te ‘ademen’;
- alle zintuigen, zoals het ruiken van geuren, het aanraken van dingen, het proeven van dingen, worden scherper, lekkerder, en elke teug zuurstof voelt alsof je voor het eerst naar adem hapt na een minuut je adem inhouden;
- en uiteindelijk, bewustzijn: denken op een heel ander niveau. Filosoferen over alle dagelijkse handelingen, mensen, relaties, wetenschap, de natuur (een van mijn favoriete) en alles waar je via-via met gedachtestromen op komt.

Ik merk dat ik die verschillende stadia kan herkennen wanneer ze opkomen.

Voorbereiding
We komen aan op de parkeerplek. We lopen even het bos in, kijken of er veel mensen rondlopen. Het was zeer rustig, zoals verwacht. Teruggekomen bij de auto, maken we onze cup-a-soup champignonsoep (zeer aan te raden tegen de aarde-smaak en de misselijkheid) met truffels. Om 19:30 uur hebben we de soep op en lopen we het bos weer in. Ik wil liever zitten of liggen wanneer de effecten merkbaar worden - staan of lopen maakt me misselijk. We zochten een open grasveldje op, beschut achter een omgevallen boom. We ploffen neer en wachtten tot de eerste effecten van de truffels zich zouden voordoen.

De trip
Na 20 minuten begon ik me vaag te voelen en merkte ik de eerste effecten van de truffels. Ik lag in het gras naar de witbewolkte hemel en de boomtoppen te kijken: takken en bladeren van bomen maakten vertraagde bewegingen en ik zag er patronen in, geluiden werden trager en dieper en de bekende misselijkheid begon helaas op te spelen. Na een paar minuten wilde ik niet meer liggen (de open lucht, zonder visuele prikkels, zoals sterren of wolken, had geen prettig effect op mijn gevoel) en ging ik rechtop zitten. Ik keek naar X en hij zag er vreemd uit. Het leek alsof ik naar een kind keek: giechelend, in kleermakerszit, zat X met grote pretogen om zich heen te kijken. Ik moest lachen om zijn houding en toen we oogcontact maakten moest hij lachen om mij. Y was ook rechtop gaan zitten en zat met grote ogen om zich heen te kijken. Toen onze ogen kruisten, leek hij achterdochtig te kijken. Ik glimlachte voortdurend (zoals altijd tijdens truffels:grin:) en misschien vatte hij het op als uitlachen. Y reageerde hierop met het uitlachen van X en mij. Hij maakte opmerkingen als "kijk jouw ogen", "kijk naar hem, zo raar", maar op een onzekere en vervelende manier. X pikte dit ook op, en we besloten om op te staan en wat rond te gaan lopen.
Toen ik opstond en een paar stappen zette, was de misselijkheid en alle nare gevoelens weg. We liepen naar een paar bomen en alles was feller, mooier en kleurrijker. Het was de eerste keer dat iemand van met zonlicht hadden getript, en de zon was fantastisch:openmouth:. Het was geen gewoon licht, maar een felle bal met alle kleuren van de regenboog ; we moesten ons inhouden om niet direct in de zon te kijken :P.

X en Y volgden mij en X vond mij lijken op de reisgids (ik had immers een kaki-broek en een groen shirt aan), waar we om moesten lachen. Ik liep naar een boom toe en voelde de bast. Het voelde, zoals altijd onder invloed van truffels, heel apart en lekker aan en ik liep naar een paar andere bomen om deze aan te raken. Op dat moment begon Y mij echt uit mijn trip te houden. Hij vroeg steeds "waarom doe je dat?" en "kijk hem nou die bomen aanraken, waarom doe je dat?", waardoor ik niet helemaal in het gevoel werd gezogen. X was daarentegen helemaal bezig zijn eigen ding te doen. Ik probeerde Y te negeren, maar dit wilde niet lukken, daar hij telkens vervelende vragen stelde en verantwoording vroeg voor dingen die ik deed. Dit haalde mij (en toen ook X) uit de trip. X en ik hebben toen afgesproken op te splitsen. We zouden één uur later op dezelfde plek verzamelen (21:30 zou dat zijn).
In mijn eentje lopen door het met zonlicht-overgoten bos was fantastisch. De kleuren kwamen prachtig naar voren en ik voelde me top. Als ik alleen ben tijdens een truffeltrip, filosofeer ik veel, en deze keer was niet anders. Het waren allemaal vluchtige gedachtenstroompjes, die telkens tot openbaringen en oplossingen voor kleine problemen leidden, heel leuk :)
Ik heb zo filosoferend een flinke wandeling gemaakt door het sprookjesbos en rond half 10 ben ik terug gegaan naar de plek waar we opsplitsten. Daar aangekomen, waren X en Y nergens te bekennen. Ik ben de kant op gelopen waar zij heen liepen, maar vergat mijn doel al snel :P en droomde weg tijdens het lopen.

Ongeveer een half uur later begon het te schemeren en liep ik nog steeds rond in het bos. Op dat moment stapte ik van een boomstronk af op een hoop bladeren, wat een 30 cm diepe kuil bleek te zijn. *Knak* - mijn enkel. De pijn was hels en ik moest me inhouden om het niet uit te schreeuwen. Ik viel neer op de grond en greep naar mijn enkel. Alles begon te tollen voor mijn ogen en ik zag een soort tunnelvisie van sterretjes. Nare gedachten schoten door mijn hoofd, "wat als ik bewusteloos raak van de pijn" en "straks word ik wakker in het ziekenhuis". Alles werd nog donkerder en ik blackte bijna uit.
Gelukkig kon ik mezelf even later dwingen rustig adem te halen en kalmeerde ik wat. Het was opeens wel heel snel donker geworden buiten, de zon was bijna helemaal onder. Ik was weer bij zinnen en kon wat rationeler nadenken. Prioriteit: proberen op te staan en kijken of ik kan lopen. Opstaan lukte, maar lopen ging met heel veel moeite. Ik besloot direct naar de auto te lopen, zodat ik niet gewond in het pikkedonkere bos zou komen te zitten. Hinken ging aardig, en ik begaf me langzaam maar zeker naar de parkeerplaats.
Bij de auto aangekomen, ging ik voorin zitten en was ik weer rustig. Het was ongeveer half 11 nu. Ik nam wat water en probeerde X te bellen; hij nam niet op. Y nam gelukkig wel op, maar klonk erg vreemd en eng over de telefoon. Hij klonk angstig en ik vertelde hem om naar de parkeerplaats te komen. Na dat gesprek, probeerde ik mezelf ervan te overtuigen dat het met beide jongens goed ging.
*BAM* - opeens hoorde ik een doffe klop en zag ik niets meer door mijn achteruitkijkspiegel: iemand had iets over mijn achteruit gegooid. Ik schrok me rot en er flitsten doemscenario’s van slechte horrorfilms door mijn hoofd. Daar ga ik...
Het bleek X te zijn, die mij niet had zien zitten in de auto. Zijn pupillen waren ENORM :openmouth: en hij toen hij me begroette kwam hij wild en overstuur over. Als ik de jongen niet al meer dan tien jaar kende, was ik serieus bang van hem geworden. Hij zwaaide wild met zijn armen, had een vreemde blik in zijn ogen en maakte agressieve armbewegingen wanneer hij praatte.
Ik zei tegen X dat hij in de auto moest komen zitten, om wat te drinken en te eten. X kwam naast mij zitten maar kon zichzelf niet bedwingen. Hij praatte zeer luid en kon zijn aandacht niet bij één zin tegelijk houden; ik kon zijn verhaal nauwelijks volgen. Na veel sturen van het gesprek, kreeg ik uit hem dat hij verdwaald was geraakt, zijn tas, jas, telefoon was verloren in het bos en mensen was tegengekomen. Hoe meer hij hierover vertelde, hoe drukker hij werd. Ik gaf hem wat eten en drinken en we zaten een moment in stilte.
Ik was nog bezig X’s verhaal aan te horen toen Y kwam aangelopen, die ons nonchalant begroette. Y zei dat het prima ging en hij hard had gespaced. Later kwam naar voren dat hij erg negatieve emoties heeft ervaren.

Na nog wat eten en drinken, heb ik ons een uurtje later voorzichtig (met mijn manke enkel) naar huis gereden. X is de volgende dag teruggegaan om zijn spullen te zoeken (zijn tas, met gloednieuwe mobiel lag er gelukkig nog:grin:).

Eenmaal veilig thuisgekomen, hebben we nog even gechilld bij mij thuis. De truffels waren bij mij rond 0.00 wel sterk aan het uitwerken, wat ik overigens geen onprettig gevoel vind. Het is heel rustig, ik voel me door het verminderde 'ademen' van objecten minder druk en minder overspoeld met filosoferende gedachten: alles wordt langzaamaan normaal. Heerlijk, dat uitspacen. Al wil ik volgende keer proberen hoe een paar trekjes van een joint is in de naspace van truffels :stoned:

Conclusie
Vanaf het moment dat we opsplitsten heb ik een prachtige trip beleefd. De natuur is zoooo mooi, zeker met de truffel-waas erover. Ik waande me in een sprookjesbos :hearteyes:. Ik heb me uitstekend vermaakt en veel nieuwe inzichten opgedaan. Helaas heb ik ook mogen beleven dat truffels behalve fijne gevoelens ook het gevoel pijn heel erg versterken. Uiteindelijk hoorde ik van X en Y dat zij de trip nauwelijks tot niet konden sturen en zijn rondgedwaald door het (toch groter dan we hadden verwacht) bos.

Hoewel het in je eentje wel erg diep en filosoferend is, vind ik het denk ik fijner om op truffels wel een mede-tripper in de buurt te hebben om af en toe een inzicht of lach:grin: mee te delen.

Bedankt voor het lezen! (het verhaal is langer geworden dan ik dacht :rolleyes:)

naturelover
g
georgia4560Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij het uitsnoeien moet je voor JoBeau inderdaad goed rekening houden met wat er door een trechter kan. Beter veel te klein zagen, dan iets te breed laten. Dat voorkomt veel frustratie
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi report, wil zelf ook nog een keer trippen in het bos. Heb wel eens op LSD getript in het park, en wilde ook steeds de stam van de bomen aanraken omdat het zo surrealistisch er uitzag!!

Die ongemakkelijke situatie met iemand die heel onzeker word en vervolgens rare dingen gaat zeggen, ken ik helemaal!! Wat is het moeilijk om zo'n situatie te veranderen. Als je nuchter zou zijn dan weet je veel beter hoe je zoiets aanpakt, maar tijdens een trip is het erg lastig om rationeel te denken en met die persoon te praten.
Mijn voorkeur gaat er ook aan uit om met z'n 2en te trippen. Heb ook wel eens met 4en op het strand getript, dat ging ook allemaal prima.
Maar met z'n 3en is bij mij ook altijd nog een beetje ongemakkelijk geweest.

Betreft de pijn die je voelde, tja truffels is geen verdoven middel! Ik heb zelf een keer met LSD gehad dat ik moest overgeven dat erg pijnlijk werd, en kreeg ook allerlei rare visuals, allemaal rood en zwart enzo, een reflectie van mijn ellende en pijn :P
Heb je er nog wat aan overgehouden met je enkel?
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt, Universal*flow :)

Ik heb altijd de behoefte om de wereld om mij heen te verkennen met mijn zintuigen wanneer ik aan de truffels zit, daarom doe ik het het liefst in de natuur :mrgreen: - alles ziet er zo vreemd en interessant uit en het is heel fijn om daar helemaal in op te gaan :hearteyes:

Ideaal lijkt mij een rustig natuurgebied, zoals een bos, waar je zover mogelijk van de wandelpaden kan blijven en niet (of zo min mogelijk) met niet-trippers in contact komt. Zo vol mogelijk met bomen, struiken en andere beschutting :sunglasses:... Ik hoop zo'n plek nog te vinden!

De ongemakkelijke situatie op die dag kon ik in mijn wazige toestand ook niet zo snel oplossen, terwijl je achteraf (nuchter) altijd zo goed kunt bedenken wat je had moeten zeggen om het te sussen :grin:
Mijn enkel toen ik thuis kwam: http://tinyurl.com/ankle12345 (gekneusd; week of twee last van gehad, daarna weer prima!)

Binnenkort een binnen-truffeltrip gepland, bij een vriend thuis (met z'n tweeën). Ik zit een lijstje met dingen te maken die leuk zijn om binnen te doen, suggesties? :grin:
- bellenblazen (en sigaar)
- Winamp Visualizer MilkDrop
- naar je gezicht in de spiegel kijken, en naar je pupillen van dichtbij
- muziek luisteren (psychedellic rock, acoustic guitar, concert op tv) :rockband:
- http://new.weavesilk.com/ :openmouth:
- lekkere geuren ruiken (kaarsen, wierrook, koffiebonen)
- glow sticks
- lachgas

Hoe zit dat eigenlijk wanneer je op LSD tript? Hoe is het te vergelijken met een truffeltrip? Is het fijn om alleen te doen, met z'n tweeën, klein groepje tot 4-5 mensen?
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#5
naturelover zei:
Bedankt, Universal*flow :)

Ik heb altijd de behoefte om de wereld om mij heen te verkennen met mijn zintuigen wanneer ik aan de truffels zit, daarom doe ik het het liefst in de natuur :mrgreen: - alles ziet er zo vreemd en interessant uit en het is heel fijn om daar helemaal in op te gaan :hearteyes:

Ideaal lijkt mij een rustig natuurgebied, zoals een bos, waar je zover mogelijk van de wandelpaden kan blijven en niet (of zo min mogelijk) met niet-trippers in contact komt. Zo vol mogelijk met bomen, struiken en andere beschutting :sunglasses:... Ik hoop zo'n plek nog te vinden!

De ongemakkelijke situatie op die dag kon ik in mijn wazige toestand ook niet zo snel oplossen, terwijl je achteraf (nuchter) altijd zo goed kunt bedenken wat je had moeten zeggen om het te sussen :grin:
Mijn enkel toen ik thuis kwam: http://tinyurl.com/ankle12345 (gekneusd; week of twee last van gehad, daarna weer prima!)

Binnenkort een binnen-truffeltrip gepland, bij een vriend thuis (met z'n tweeën). Ik zit een lijstje met dingen te maken die leuk zijn om binnen te doen, suggesties? :grin:
- bellenblazen (en sigaar)
- Winamp Visualizer MilkDrop
- naar je gezicht in de spiegel kijken, en naar je pupillen van dichtbij
- muziek luisteren (psychedellic rock, acoustic guitar, concert op tv) :rockband:
- http://new.weavesilk.com/ :openmouth:
- lekkere geuren ruiken (kaarsen, wierrook, koffiebonen)
- glow sticks
- lachgas

Hoe zit dat eigenlijk wanneer je op LSD tript? Hoe is het te vergelijken met een truffeltrip? Is het fijn om alleen te doen, met z'n tweeën, klein groepje tot 4-5 mensen?
Klik om te vergroten...

Hmmm zo'n natuurgebied dat jij beschrijft, zal je waarschijnlijk in Nederland niet vinden. Daar zijn de Nederlandse bossen en natuurgebieden te georganiseerd voor.

Ik heb zelf maar 1x een truffeltrip gehad. Maar op LSD talloze keren getript. Ook thuis binnen, wat ik kan aanraden:

-Blacklight + blacklight body pain (kan ook evt. met markeerstiften)
-hoolahoop
-contactbal
-in de spiegel kijken, dit is echt waanzin!!
- qua muziek kan ik je aanraden:
Shpongle
http://www.ektoplazm.com/style/deep-trance (hier vind je alle stylen psy)
of klassieke muziek: Philip Glass is een aanrader. Ik heb het geluk dat mijn tripmaatje boven mij woont, zij wil dan nog wel eens piano spelen tijdens een trip, ze is pianolerares.

Het is voor mij moeilijk om truffels en LSD met elkaar te vergelijken. Ik heb namelijk maar 1x truffels gehad, toen was ik 18, en 2 jaar later had ik mijn eerste LSD trip. Ik weet alleen dat LSD veel langer duurt dan truffels.
LSD doe ik het liefst samen met 1 ander persoon. Zodat je helemaal samen in dezelfde trip zit. Heb wel eens met een groepje LSD genomen, dat ging ook wel, maar dat was dan ook op een festival, en ik heb zelf dan de neiging helemaal op te gaan in mijn eigen wereld, dan heb ik nog maar weinig contact met de mensen om mij heen, dan wil ik alleen nog maar dansen of in de zon genieten.
Heb 1x alleen een LSD trip genomen.. Dit was niet zo prettig, daar ik op dat moment niet erg lekker in mijn vel zat. En ik had zooo erg de behoefte om te praten met iemand, maar er was op dat moment niemand die ik kon bellen of spreken..
Maar ik wil het nog een keer proberen om alleen te trippen, maar dan op truffels (duurd het niet zo lang) Dit zal dan over 2 maanden zijn, dan heb ik mijn eigen woning + balkon. Ik heb namelijk gemerkt dat ik graag in de buitenlucht zit tijdens mijn trip, heb ik een balkon dan hoef ik de straat niet op.

enjoy your trip :)
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik een mooi bosgebied in Nederland vind, zal ik het zeker laten weten. Hier heb ik een paar plekken gevonden https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/6528-s-neerlands-mooiste-tripomgevingen/ Zodra het een aangenamere temperatuur is, zal ik me er eens goed in verdiepen :sunglasses:

Bedankt voor je tips over binnen trippen! Ik heb blacklight en lichtgevende verf aangeschaft. Kan niet wachten om het uit te testen! Ook heb ik je muziek tips onderzocht en ben benieuwd :wink:

Truffels kan ik je zeer aanraden om alleen te doen, houd er wel rekening mee dat je veel emoties kunt meemaken in je trip. Dit, omdat de intensiteit van het spirituele van de truffels tot zijn volste recht komt wanneer je alleen tript - je wordt niet elke paar minuten uit je trip gezogen door je medetripper(s). Ik ben zeker een voorstander voor een solo truffeltrip. Het was voor mij een intense trip: emoties kwamen te boven en tranen hebben zelfs op een gegeven moment gevloeid. Heb veel na kunnen denken over mijn leven, studie, identiteit en talloze andere dingen. Zeer leerzaam en ben ook erg blij dat ik het heb gedaan. Ik wens je een leerzame trip toe over een paar maanden :grin: Tripreport zou leuk zijn!
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#7
naturelover zei:
Als ik een mooi bosgebied in Nederland vind, zal ik het zeker laten weten. Hier heb ik een paar plekken gevonden https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/6528-s-neerlands-mooiste-tripomgevingen/ Zodra het een aangenamere temperatuur is, zal ik me er eens goed in verdiepen :sunglasses:

Bedankt voor je tips over binnen trippen! Ik heb blacklight en lichtgevende verf aangeschaft. Kan niet wachten om het uit te testen! Ook heb ik je muziek tips onderzocht en ben benieuwd :wink:

Truffels kan ik je zeer aanraden om alleen te doen, houd er wel rekening mee dat je veel emoties kunt meemaken in je trip. Dit, omdat de intensiteit van het spirituele van de truffels tot zijn volste recht komt wanneer je alleen tript - je wordt niet elke paar minuten uit je trip gezogen door je medetripper(s). Ik ben zeker een voorstander voor een solo truffeltrip. Het was voor mij een intense trip: emoties kwamen te boven en tranen hebben zelfs op een gegeven moment gevloeid. Heb veel na kunnen denken over mijn leven, studie, identiteit en talloze andere dingen. Zeer leerzaam en ben ook erg blij dat ik het heb gedaan. Ik wens je een leerzame trip toe over een paar maanden :grin: Tripreport zou leuk zijn!
Klik om te vergroten...

Dat is een mooie locatie :wink: Ik woon niet in Nederland, maar in Berlijn, dat word dus een balkon trip, 11 hoog uitzicht over de stad, alleen moet ik niet gaan denken dat ik kan vliegen :P

Ik zal kijken of ik dan een tripreport maken kan, Ik neem truffels ook inderdaad als food for my brain. Ik ben geen persoon die tript om mooie kleurtjes te zien, al is dat ook mooi.

Nog 1 tip voor binnen trippen er aan toevoegen; Blindoeken, zo neem je met je andere zintuigen beter waar. Steek bijvoorbeeld wierook (Satya nag champa) aan, of eet een meloen!
Have fun!!
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is een mooie locatie Ik woon niet in Nederland, maar in Berlijn, dat word dus een balkon trip, 11 hoog uitzicht over de stad, alleen moet ik niet gaan denken dat ik kan vliegen

Ik zal kijken of ik dan een tripreport maken kan, Ik neem truffels ook inderdaad als food for my brain. Ik ben geen persoon die tript om mooie kleurtjes te zien, al is dat ook mooi.

Nog 1 tip voor binnen trippen er aan toevoegen; Blindoeken, zo neem je met je andere zintuigen beter waar. Steek bijvoorbeeld wierook (Satya nag champa) aan, of eet een meloen!
Have fun!!
Klik om te vergroten...

Binnen op truffels is ook erg fijn heb ik gemerkt! Geen zorgen dus voor je trip in je appartement :wink:
Uiteindelijk vorig weekend mijn trip binnen gehad :grin: Met vriend voor het eerst truffelthee gezet i.p.v. in de soep en dan kauwen, wat goed beviel (voor het eerst geen opkomende misselijkheid at all) :grin:
Aanwezig was, een beetje in volgorde van de avond: een lekkere bank met veel kussens en een deken, heerlijke muziek, een binnenwandelend nuchter zusje van tripmaatje :openmouth: , een vaag half uurtje in de badkamer en onder de douche, een lekkere joint en n2o na de piek... en glowsticks :grin: . heerlijke, vrij onschuldige trip gehad, en we gingen eruit met een knal met de n2o :openmouth:
Oh en op mijn piek van de trip heb ik, voor het eerst sinds jaren, geschilderd. Hoe vet het is om de verf die jij op je papier zet tot leven zien komen is niet te beschrijven. Dit is mijn grootste ontdekking en blijvertje voor mijn volgende keer truffelen :)

Al met al blijf ik de voorkeur hebben voor buiten trippen, de ongelofelijke geuren, kleuren en andere prikkels zijn nergens door te overtreffen - echter zijn er binnen ook heel leuke dingen om te doen :) volgende keer komt de blinddoek naar voren, ook een goed idee!

PS. ik heb wat klassieke muziek en sphongle gedraaid tijdens de trip. Ik kon meer spacen op sphongle en begon me tijdens mijn trip steeds in te beelden hoe de makers eruit moeten hebben gezien en wat hun motieven achter het nummer waren :P toch geef ik al trippend de voorkeur aan melodische rock, met als absolute nr. 1: shine on you crazy diamond :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."