Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToekomst Report van de maand

Toekomst Report van de maand

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede-DFers!

Ik maak dit topic om eventjes duidelijk te maken wat de toekomst van reports van de maand is. Zoals jullie al gemerkt hebben is er de laatste tijd geen report van de maand geweest. De vakantieperiode en een samenloop van omstandigheden is de oorzaak hiervan geweest. Omdat wij(de moderators) het toch een leuke toevoeging vinden aan DF, hebben we besloten om het concept van Report van de maand voort te zetten en uit te breiden!

Om duidelijkheid te scheppen, dit is het oude concept: De moderators kiezen een aantal reports die de betreffende maand zijn gemaakt uit. Die reports worden in een poll geplaatst. Mensen van het forum kunnen daarop stemmen, en degene met de meeste stemmen werd report van de maand. De pol wordt op de eerste van de maand geopend, en op de 7e van de maand gesloten.

Het oude concept wordt nog gewoon gevolgd, alleen is er wat bijgevoegd! Het is namelijk zo dat degene die de Report van de maand heeft geschreven, een bepaald privilege krijgt. Ze krijgen namelijk een titel en een kleurtje bij hun naam! De titel 'Topreporter' zal worden gegeven aan de persoon die het RVDM heeft geschreven, en het kleurtje zal lichtblauw worden! Het kleurtje en de titel worden wel doorgegeven aan de volgende 'Topreporter', dus de winnaar zal de kleur en de titel een maandje houden. Dus begin maar mooie reportjes op te tikken, want misschien maak jij wel kans om het report van de maand te schrijven!
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed idee, misschien dat het mensen ook wat meer motivatie geeft om trip reports te schrijven. Ik ga in ieder geval mijn best doen om een zo origineel mogelijk trip report over mijn volgende LSD trip te schrijven. Hopelijk heb ik die maand dan een mooi kleurtje bij mijn naam. :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Absurd zei:
Goed idee, misschien dat het mensen ook wat meer motivatie geeft om trip reports te schrijven. Ik ga in ieder geval mijn best doen om een zo origineel mogelijk trip report over mijn volgende LSD trip te schrijven. Hopelijk heb ik die maand dan een mooi kleurtje bij mijn naam. :)
Klik om te vergroten...
Wie weet, zou zomaar kunnen :wink:
Ik lees alvast graag LSD-reportjes

Zet'm op! Kijk er alvast naar uit :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."