Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-b + ketamine, vaagheid + vaagheid = een ultieme trip

2c-b + ketamine, vaagheid + vaagheid = een ultieme trip

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: J en ik en M (had alleen wat alcohol op)
Waar: Bij J thuis
Wat: ~22 mg 2c-b + 120 mg ketamine

Hoe kan ik iets beschrijven dat geen logica kent en geen begin en geen einde heeft? 2c-b + keta is zo bizar dat het moeilijk te beschrijven is, alsof je een kind wil leren fietsen op een brommer op de snelweg. Een titel verzinnen voor dit report was ook niet zo makkelijk, woorden als extreem vaag en bizar dekken de lading niet. Mede doordat het qua werkingsduur en nawerking perfect doordeweeks te doen is, besloot ik dan maar om de trip ultiem te noemen.

J had al een keer 2c-b met keta gecombineerd en raadde mij dat ook aan. Omdat J een weekend weg zou zijn en ik graag samen wilde gebruiken en geen geduld had om een week te wachten besloten we om het maar doordeweeks te gebruiken. Keta werkt maar kort en met 2c-b kun je prima slapen, dus ik verwachtte geen problemen.

Toen ik rond 19:15 bij J kwam zei hij dat hij nog even langs de shop wilde, waarop ik besloot om maar gelijk de 2c-b te slikken, zodat die mooi op tijd zou beginnen met werken. Rond 19:30 slikte ik een pil. Ongeveer een kwartier later vertrokken we naar de stad. Hoewel ik van tevoren had gezegd dat ik in de auto wilde blijven in de stad, besloot ik om toch mee te gaan naar de shop, de 2c-b begon net in te slaan en ik kreeg een beetje een xtc gevoel en had dus wel zin om mee te gaan. Toen we weer terug waren bij J's huis duurde het niet zo lang meer totdat ik bewegende schaduwen begon te zien in mijn ooghoeken. "Ah mooi, de 2c-b begint echt te werken." Ik wilde nog even wachten totdat ik wat meer in de trip zat en toen werd het tijd voor ons eerste lijntje (de 2c-b trip was nog steeds vrij licht). Allebei namen we ongeveer 80 mg. De drip was wat viezer dan normaal, maar niet zo erg dat wat cola het niet weg kon spoelen.

Ik weet niet meer hoe lang het duurde totdat de keta in sloeg, maar dat zal wel zo'n 10-15 minuten geweest zijn. Plotseling werd ik vol de trip in gelanceerd. Ik zag alles in tekenfilmkleuren en had ik het idee dat ik in de wereld van The Simpsons was beland. Verder was het een beetje alsof ik samensmolt met de kamer. Wat ik iets minder fijn vond, was dat ik het gevoel kreeg dat ik naar de wc moest en geen controle meer had over mijn blaas (ik was kort voor het lijntje keta naar de wc gegaan, dus wist dat ik niet naar de wc hoefde). Uiteindelijk toch maar besloten om naar de wc te gaan en zoals ik al verwachtte kwam er niets. Ik keek in de spiegel en zag dat ik er ook als een tekenfilmfiguur uit zag. Ik probeerde het gevoel dat ik geen controle meer had over mijn blaas zoveel mogelijk te negeren. J had intussen een muziekvisualizer voor op het beeldscherm aangezet. Wat erg leuk was, was dat ik die vormen op het beeldscherm in 3D zag. Het viel me ook op dat die vormen heel goed bij de trip pasten, alsof die visualizer gemaakt was voor keta + 2cb. Het was alsof het de trip visualiseerde. "Misschien hadden de makers wel 2c-b met keta gecombineerd toen ze op het idee kwamen om die visualizer te ontwikkelen." Ik kwam tot de conclusie dat die visualizer een goed middel is om uit te leggen hoe een 2c-b + keta trip is en zei dit tegen J. Toen ik het tegen J aan het vertellen was kwam ik er achter dat M ook nog aanwezig was, net als tijdens eerdere ketatrips was het net alsof alleen anderen die keta op hadden echt aanwezig waren of zelfs niemand. Ik sloot mijn ogen en ik zag hele levendige visuals. Ik zag tekenfilmfiguren in cirkels rondlopen en later in een spiraal. Ik reisde af naar de kern van de aarde en toen naar de kern van het bestaan. De kern van het bestaan was een zwart goedje dat ik vast kon houden. Ik deed mijn ogen open en zag dat ik mijn handen zo tegen elkaar aanhield dat de vingertoppen tegen elkaar aan zaten. Ik had nog steeds het idee dat ik moest plassen en het voelde alsof ik in mijn broek had geplast. Ik ging weer naar de wc en voelde aan mijn broek, tot mijn opluchting bleek die gewoon droog te zijn. Ik probeerde te plassen en nu lukte dat wel, daarna was het gevoel dat ik steeds moest plassen gelukkig min of meer voorbij. M zei dat hij de muziek die we op hadden staan wat eentonig vond en vroeg of er wat anders opgezet kon worden (we hadden elektronische muziek op staan die goed bij de ketatrip paste (weet niet meer precies wat), maar ik kon wel begrijpen dat M het wat eentonig vond). J zei dat de muziek goed bij de ketatrip paste. Ik zei dat ik nog wel muziek wist dat waarschijnlijk ook goed bij de ketatrip zou passen, maar wat minder eentonig was, Alien Vampires. Normaal vind ik dat al goede muziek, maar het is ook vrij aparte muziek en ik verwachtte dat het wel goed bij de keta zou passen. We hadden Spotify op staan, dus we zagen ook de albumhoezen op het scherm, het leek alsof de mensen op de hoezen bewogen. Het is vrij agressieve muziek en mijn trip werd duisterder, maar omdat ik in een tekenfilmwereld zat, waren de monsters en marteltuigen die ik vooral met mijn ogen dicht zag meer grappig dan bedreigend, dus ik vond het niet storend. Ook merkte ik dat ik mijn trip extreem makkelijk kon sturen, alsof ik de trip kon kneden. M ging weg, ik weet niet of hij op tijd thuis moest zijn of dat hij het niet meer zo gezellig vond (wat ik mij op zich ook wel voor kan stellen, voor mij was het alsof ik niet op een lijn kon komen met hem). J wilde graag andere muziek op zetten, omdat zijn trip ook duisterder was geworden, maar dan op een vervelende manier. Ik zei dat mijn trip ook wat duister was, maar dat ik het niet storend vond, maar ik zei ook dat het geen probleem zou vinden als we andere muziek zouden luisteren. J zette wat andere elektronische muziek op. Zo rond 22:45-23:00 begon mijn trip in hevigheid af te nemen, het voelde alsof de trip een eeuwigheid had geduurd, dus ik had daar vrede mee en aangezien ik op tijd naar bed wilde omdat ik de volgende dag moest werken kwam het mij op zich ook wel goed uit. Met J ging het nog steeds niet zo geweldig, hij zei dat het leek alsof diverse lichaamsfuncties stopten. Hij zette Deathmau5 op in de hoop dat de trip weer wat fijner zou worden, aangezien dat wat lichtere muziek was dan we op hadden staan. Rond 23:15 zei ik dat ik rond 23:30 naar huis wilde gaan en vroeg of dat goed was en of het goed zou komen met J. Hij zei dat het geen probleem was en dat het iets beter ging met hem en dat het wel goed zou komen.

Toen ik rond 23:30 weg ging voelde het alsof het midden in de nacht was. Aangezien ik normaal later bij J weg ga viel met mij gelijk op dat er nog redelijk wat ander verkeer was, iets waar ik niet zo blij mee was, omdat ik nog een beetje in de trip zat. Het grootste gedeelte ging wel goed, maar een paar keer moest ik goed nadenken wat ik het beste kon doen en had ik best wat moeite om de situatie in te schatten, maar gelukkig ging alles goed. Al met al was het wel een bijzondere reis. Tandenpoetsen en omkleden was ook een bijzondere aangelegenheid. Ik ging naar bed en was tevreden dat ik op tijd in bed lag en een mooie trip had gehad. De volgende dag bleek dat ik vergeten was om de wekker te zetten en had me daardoor iets verslapen, maar gelukkig viel de schade mee. Ik voelde me fris en fruitig, zelfs wat beter dan normaal. De werkdag verliep verder prima.

Al met al kan ik concluderen dat de combinatie 2c-b en ketamine voor een ultieme trip zorgt. Je hebt maar relatief weinig nodig om compleet de weg kwijt te raken (wat deze combo iets minder geschikt maakt voor beginners), verder was de trip voor mij zeer makkelijk te sturen en lijkt het voor mij onmogelijk om bad te gaan, al was dat voor J wat minder het geval. Echt bad ging J gelukkig niet en hij heeft er ook van genoten, maar we weten nu wel dat het toch wat handiger is om niet al te duistere muziek op te zetten tijdens een trip. Doordat de trip relatief kort duurt, maar wel heel lang lijkt is het goed geschikt om een keer doordeweeks te doen (ik gebruik doordeweeks het liefst niets, maar zo af en toe vind ik het nog wel kunnen). Ook is het gemakkelijk om in slaap te vallen en voelde ik me de volgende dag prima. Ik kwam er alleen wel achter dat het verstandig is om van tevoren de wekker te zetten, zodat dat niet vergeten wordt. Deze combo is zo ongeveer mijn favoriet en kan ik van harte aanbevelen. Het is moeilijk om alles wat ik meemaakte te beschrijven, maar dit dekt wel aardig de lading.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
goed tripreport!! goed omschreven!!

Heb zelf van de zomer ook 1,5x 2cb gedaan. Ik vond het kleurenspektakel geweldig!!
Lichamelijk een ander verhaal. Ik wist niet of ik het koud had of niet. ik kon niet zitten, ik kon niet staan etc. Ook dat naar het toilet moeten ken ik, maar dan vooral met andere drugs. Heb dat vaak met LSD. Met 2cb had ik het ook, maar heb besloten het te negeren, ik was op een festival, en dixi toiletten kunnen nogal moeilijk zijn. Dus besloot dat ik niet naar de wc hoefde.
Toch vond ik het raar dat ik mijn lichamelijke behoeftes niet meer kon waarnemen. Moet er ook bij zeggen dat ik zo dom(!) om die 2cb te snuiven .. . . ...
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#3
universal*flow zei:
goed tripreport!! goed omschreven!!

Heb zelf van de zomer ook 1,5x 2cb gedaan. Ik vond het kleurenspektakel geweldig!!
Lichamelijk een ander verhaal. Ik wist niet of ik het koud had of niet. ik kon niet zitten, ik kon niet staan etc. Ook dat naar het toilet moeten ken ik, maar dan vooral met andere drugs. Heb dat vaak met LSD. Met 2cb had ik het ook, maar heb besloten het te negeren, ik was op een festival, en dixi toiletten kunnen nogal moeilijk zijn. Dus besloot dat ik niet naar de wc hoefde.
Toch vond ik het raar dat ik mijn lichamelijke behoeftes niet meer kon waarnemen. Moet er ook bij zeggen dat ik zo dom(!) om die 2cb te snuiven .. . . ...
Klik om te vergroten...
Dankje. :)

Met 2c-b ga je ook lichamelijk trippen, daardoor heb je kans dat je lichamelijke behoeftes minder goed of zelfs helemaal niet voelt. Meestal blijf ik het gelukkig nog wel voelen met 2c-b, maar ik denk dat het door de combo met keta kwam dat ik deze keer niet kon voelen of ik naar de wc moest. Op een festival lijkt me dat helemaal vervelend. :mrgreen: Verder heb ik alleen de eerste keer dat ik 2c-b op had dat ik mijn lichamelijke behoeftes niet meer kon voelen, maar dat was door een beetje hoge dosering, ik voelde toen kinderen door mijn ingewanden kruipen die via mijn keel naar buiten wilden en soms voelde ik haren of vingers achterin mijn keel. Report: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=49830

Ik heb al genoeg ervaringen over 2c-b snuiven gehoord dat ik het toch maar altijd slik. :wink: Lijkt mij idd niet zo fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."