Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer MXE, een reis door vele dimensies/ik ben een robot

1e keer MXE, een reis door vele dimensies/ik ben een robot

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Report winnaar van deze maand!

Wie: J en ik en S (nam alleen alcohol)
Waar: Bij J thuis
Wat: MXE (geen idee meer hoeveel, ik denk rond 45-60 mg) + XTC (1 blauwe superman)

Sinds ik meer soorten drugs ging gebruiken dan alcohol, tabak en cannabis was er één soort die mij het meest aan sprak, ketamine. Helaas is er hier moeilijk aan te komen en duurde het een tijd voordat het eindelijk zo was. Toen ik het dan eindelijk een keer gebruikte merkte ik al snel dat het een van mijn favorieten was. Jammer genoeg is de aanvoer van keta hier nogal beperkt, dus heb ik het nog maar enkele keren kunnen gebruiken. Ik ging me wat meer inlezen in dissociatieven en kwam er achter dat er een interessant stofje is dat op keta lijkt, methoxetamine. Ik ben een beetje huiverig voor RC's, maar vond dat ik wel kon concluderen dat MXE wel te vertrouwen is. Mijn trippartner J had toevallig ongeveer tegelijkertijd ook wat over MXE gelezen en vroeg mij of het mij wat zou lijken. Ik werd gelijk enthousiast en we bestelden een gram bij onze dealer. Helaas duurde het eventjes voordat hij het had, maar pas geleden was het dan zo ver.

We hadden afgesproken om samen de meta te testen, maar J was te ongeduldig en nam een avond van tevoren al. Hij stuurde mij enkele vage sms'jes waaruit ik kon concluderen dat ik het waarschijnlijk erg leuk zou gaan vinden. Ik probeerde mijn enthousiasme te dimmen, omdat de keren dat ik erg uit keek naar iets vaak tegen vielen en de keren dat ik niets verwachtte of zelfs verwachtte dat ik het niet interessant zou vinden meestal geweldig waren.

We hadden de desbetreffende avond afgesproken om te kaarten met S en omdat ik meestal nogal faal als ik kaart onder invloed van keta of tripmiddelen, stelde ik voor om na het kaarten de meta te proberen. J had nooit zoveel last van minder goede prestaties onder invloed van keta en tripmiddelen en zei dat het waarschijnlijk niet altijd slecht zal gaan en dat ik gerust tijdens het kaarten al de meta zou kunnen gebruiken. Uiteindelijk besloot ik om toch maar de meta te nemen, met de gedachte dat ik ongeacht mijn prestaties toch wel veel lol zou hebben. Ik had toevallig kort daarvoor gelezen dat het niet uit maakt of je meta snuift of slikt en vertelde dit aan J en ik stelde voor om deze avond te snuiven en de volgende avond te slikken, zodat we het verschil konden testen.

Rond 20:00-20:15 namen we ieder een lijntje van 30 mg en het wachten begon. Wat er die avond gebeurde is moeilijk uit te leggen, er bestaan geen woorden die kunnen beschrijven wat meta allemaal met je doet, logica en natuurwetten bestaan niet voor meta. Ik zal proberen om het zo goed mogelijk uit te leggen. Het viel mij op dat het voor snuiven extreem lang duurde voordat ik iets voelde. Na ongeveer een halfuur voelde ik een soort van innerlijke rust en warmte, alsof er een deken over mij werd gelegd die mij beschermde tegen de buitenwereld. Enkele seconden later belde S aan. Omdat J net bezig was met een joint draaien, deed ik de deur open. Toen ik op stond verdween het fijne gevoel helaas gelijk. We gingen eerst nog even zitten en we vertelde S wat we op hadden, zodat hij wist dat we raar zouden kunnen reageren. Ik zei tegen J dat ik nog steeds niets voelde en hij zei dat ik moest gaan staan. Ik ging staan en had gelijk het wankele keta-gevoel in mijn benen, ik zat dus al in de trip. MXE is iets wat er dus echt in sluipt, vrij lang lijkt het alsof je nog niets voelt, maar als je iets anders gaat doen dan waarmee je bezig bent, merk je dat je al lang en diep in de trip zit.

Ik weet niet meer hoe laat we begonnen met kaarten, maar dat zal wel rond 21:00 zijn geweest. In eerste instantie gebeurde er niet zoveel bijzonders. Ik had het idee dat ik nog wel aardig bij kennis was, maar op een gegeven moment merkte ik dat J en met name S mij raar aan zaten te kijken en S zei dat ik steeds scheef zat. Schijnbaar was ik verder van deze wereld dan ik in de gaten had, al moet ik zeggen dat ik wel het idee had dat ik af en toe heel even weg viel. J zette hard dance aan, muziek die echt heel goed bij meta past, hele mechanische muziek. Tot mijn verbazing vond S het ook goede muziek. Langzaamaan voelde ik me vager en vager, maar om een of andere reden begon ik steeds beter te spelen, hoewel ik niet echt goed wist waar ik mee bezig was. Ik had het idee dat ik in contact stond met God en dat hij mij hielp, of dat het gewoon de meta was die mij hielp. We hadden een paar hele vreemde rondes, echte meta-rondes en ik zei tegen S dat hij nu ook de meta-wereld een beetje meemaakte. De muziek werd steeds vager en ik verbaasde me steeds meer dat S, een nuchter persoon, die muziek mooi vond. Ik ging naar de wc en keer gelijk even in de spiegel, waar ik werd aangekeken door een vreemd en verward persoon. Toen snapte ik waarom S zo raar naar me keek. Toen ik terugliep was het net alsof ik met iedere stap door vier dimensies reisde. Toen ik weer zat leek de wereld iedere 1-2 seconden te veranderen, alsof ik steeds in een andere dimensie terecht kwam. Steeds zag de wereld er net iets anders uit, het is niet vergelijkbaar met tripmiddelen, maar de details waren steeds net iets anders. S zei weer dat ik scheef zat, waarop ik zei dat de wereld scheef was. Ik paste me gewoon aan aan de vele dimensies waarin ik terecht kwam en sommige waren scheef. We hadden het erover dat het leuk zou zijn om foto's van mij en J te maken, zodat wij terug zouden kunnen zien hoe wij ons gedroegen en hoe wij eruit zagen. Ik pakte mijn mobiel en maakte een paar foto's, daarna zette ik die op de filmstand, gaf de mobiel aan S en legde uit hoe hij het filmen moest starten. Na het filmen keken wij het filmpje en de foto's terug en daarna maakte ik nog enkele foto's en een filmpje.

Ik weet niet meer hoe laat we een herdosering namen, ik denk ruwweg 22:30-23:00. J zei dat hij dacht dat X er goed bij zou passen, dus we namen ieder een halve Superman. Toen de X in begon te slaan begon ik me heel apart te voelen, ik voelde mij heel synthetisch, alsof ik een robot was. Die muziek hielp daar ook aan mee, maar het was vooral de combo meta + X die zeer synthetisch aanvoelde. Geen aanrader voor mensen die meer van natuurlijke drugs houden dus. Ik vertelde J en S dat ik in de computerwereld terecht was gekomen en alles uit enen en nullen bestond. Rond 0:00 waren we klaar met kaarten, ik had met een ruime voorsprong gewonnen. De goden waren mij dus goed gezind of het was de meta die mij extra inzicht gaf. Af en toe voelde ik golven van de X, maar het werkte grotendeels op de achtergrond.

Toen we klaar waren met kaarten zijn we een aflevering van Top Gear gaan kijken. Het viel mij op hoe geniaal alle beelden gemonteerd zijn, de montage past echt bij de meta-wereld, abstract en stijlvol. Ik vond het wat lastig om het echt goed te volgen, omdat ik ook vaak andere dingen zag die mijn aandacht trokken of gewoon even weg viel. Toen de aflevering afgelopen was ging S naar huis en gingen J en ik muziek luisteren. Ik kan me geen details meer herinneren, alleen dat ik me nog steeds heel synthetisch voelde en af en toe een golf van de X voelde.

Rond 3:00-3:30 vond ik het wel mooi geweest en voelde ik me helder genoeg om naar huis te fietsen. Ik voelde me nog steeds vaag en had nog steeds een ketaloopje, waardoor ik een beetje bang was om om te vallen met de fiets, maar gelukkig ging alles goed. Het was een bijzondere rit naar huis, maar gelukkig is het hier 's nachts uitgestorven. Tandenpoetsen en omkleden voelde ook vreemd. Eenmaal in bed viel ik snel in slaap. Ik werd de volgende dag relatief vroeg wakker en besloot om te blijven liggen om voldoende rust te hebben. Uiteindelijk werd ik pas vrij laat wakker. De rest van de dag voelde ik me een beetje gedesoriënteerd. Ik zou die dag mijn ouders met iets helpen en kwam daar te laat en wat vaag aan. Zij zagen aan mij dat er wat was, maar ze dachten dat ik die avond veel had gedronken, dus ik liet ze maar in die waan.

Keta vond ik al erg leuk, maar meta vind ik zelfs nog leuker. Waar je met keta al vrij snel weer met beide benen op de grond staat, blijft de metaroes uren duren. Het is een beetje alsof je in de ketawereld blijft hangen en steeds weer naar een andere dimensie gaat in plaats van terug naar de werkelijkheid. Het is een erg heftige drug, met een klein beetje was ik uren lang compleet de weg kwijt, het is dus niet echt geschikt voor beginners. Steeds kwam ik in een andere dimensie terecht, steeds zag de wereld er iets anders uit. De combo met X vond ik wel grappig voor een keer, maar eigenlijk zonde van de X, omdat ik er niet echt veel van merkte. Puur komt xtc veel beter tot z'n waarde. Door het gedesoriënteerde gevoel de volgende dag lijkt het mij geen geschikte drug als je de volgende dag verplichtingen hebt, ik merkte dat ik een beetje bij moest komen. Ik kon na deze avond al gelijk concluderen dat ik mijn favoriet gevonden heb. :hearteyes: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 1e keer MXE, een reis door vele dimensies/ik ben een rob

MXE is heftig. Ik ben zelf niet zo gek op ketamine of methoxetamine, maar toch heb ik het een keer geprobeerd toen ik op ruigoord was. Ik had een lijn gekregen van iemand die daar ook was, welk waarschijnlijk veel te dik was.

De rest vd avond is 1 grote waas voor me, ik weet dat ik niet meer zelfstandig op mijn benen kon staan zonder om te vallen en ook van gesprekken die met me gevoerd werden, begreep ik geen reet. Ik zal dit stofje niet zo snel meer doen en al helemaal niet in een drukke omgeving zoals Ruigoord.

Die kerel waarvan ik de MXE had gekregen wist me te vertellen dat het effect na 8 uurtjes wel weer weg is. Toch was ik, toen ik de volgende dag wakker werd, nog keihard aan het spacen. Het was erg moeilijk om uit mijn bed te komen en de rest vd dag heb ik een beetje uit liggen spacen vanaf mijn bank. pas toen ik die avond weer in bed ging liggen voelde ik me weer 100% normaal. Ik ben dus zeker 24 uur onder invloed geweest van dit gekke stofje!

Wees voorzichtig met dit stofje.

Groetjes,
dernael. :stoned:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 1e keer MXE, een reis door vele dimensies/ik ben een rob

Ik denk ook dat die lijn te dik was. Ik heb intussen een paar keer MXE op, steeds met 30 mg als startdosis, dat is genoeg om enkele uren de weg kwijt te zijn. Bijdoseren doe ik meestal met 10 of 20 mg, net als bij keta komt een bijdosering harder aan. Een drukke omgeving lijkt mij ook niet echt ideaal, al gaat dat denk ik wel beter als je het wat meer gewend bent en je het geen probleem vind als je er verward uit ziet.

Je moet idd een beetje voorzichtig zijn met meta, het is zeer potent. Ik zie dat vooral als een voordeel, want je kunt heel lang doen met een gram.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."