Zo hee jij bent wel heel erg van standpunt veranderd ineens!
Ik zie trouwens cafeine erbij staan? En geen alcohol?
#2
Alcohol staat er ook tussen hoor
Was altijd erg bang voor drugs, want zo wordt t je voorgeschoteld met griezelverhalen.
Naarmate je ouder wordt leer je zelf na te denken.
Zie nu dat ik 4-AcO-DMT en lachgas hier nog ben vergeten.
Hoop volgend jaar mn quest te voltooien.
LSD, DMT en uhm... Nog iets staan op mn to-do
De meeste drugs gebruik ik slechts enkele keren, met MDMA dacht ik nog 'maar ik heb nergens last van, dus het boeit niet.'
Nu ben ik verantwoordelijker en geniet ik met mate
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.