Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC (Oud & Nieuw)

Eerste keer XTC (Oud & Nieuw)

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PabloJungerLid
01-01-2024, 00:00
#1
:confused: Ik had verwacht om een behoorlijk waslijst te krijgen met antwoorden op mijn vraag.
Helaas. Topic kan gesloten worden.
P
PabloJungerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen de beste wensen toegewenst.
Ik ben nieuw op dit forum. :wave:
Mijn naam is Pablo Junger (Nee, niet echt natuurlijk. Ik vlieg met deze naam) :stoned:

Mijn allereerste keer XTC was op oud en nieuw. Ik begon om 23.00u met Jack Daniels drinken.
De fles was een uur later op. Na een aantal bezoeken van familie en vrienden, had ik besloten om naar een club te gaan. Waar ik 4 vrienden tegen kwam. Ik begon om 04.00u met mijn eerste likje (voelde de eerste 3 likjes niets). Rond 04.35u begon ik wat zweverig te voelen, een heerlijk gevoel. De muziek kwam maar los en iedereen had het naar zijn zin. Alles was perfect. Na een uur had ik geen besef van tijd meer, en had ik geen zin om iets anders te doen dan alleen dansen. Daar ging een half pilletje, een half uur later. Kwartier later slikte nog halve pilletje.

Vervolgens om 05.30u besloten we te gaan afteren bij een kennis. Toen we om 06.10 aankwamen hadden we muziek opgezet. Iedereen nam nog een hele terwijl ik gewoon op die halve bleef. Alles was vervaagt. Ik zag iedereen op de bank zitten en te praten, waar het over ging. Vraag dit mij niet meer. Ik had geen besef van tijd, gesprek, personen en waar ik me bevond.

Een half uur later begon ik te visualiseren. Ik zag brillen, tassen en soms een vreemde wezen. Ik keek een vriendin aan en ik geloofde mijn ogen niet. Ze had een baard. Een ander vriend had een bril op. :confused: Ik vroeg hem of hij slechtziend was en iedereen begon te lachen. :tearsofjoy:
Nevermind, ik zag niemand meer. Mijn gedachtes bracht me naar een hele andere kant. Een ander perspectief, en mijn arm maakt een beweging naar de lucht. Het duurde maar kort en ik was weer terug. Vervolgens keek iedereen mij aan en begonnen weer te lachen. Ik begreep niet waarom mijn hand in de lucht hing en begon ook te lachen. Alles was fantastisch zo een gevoel had ik niet verwacht alhoewel ik meerdere trips meegemaakt heb (niet van :xtc: verwacht).
Mijn raarste moment was toen ik weer mijn focus kwijt was, deze keer op de muur. Formules, een graad hoger dan wat je bij wiskunde krijgt. Ik had het nooit eerder gezien. Ik bleef maar afvragen hoe ik deze sommen moest oplossen. Ik vroeg een vriend of hij ook die forumles op de muur zag, wat denk je? Alleen maar. :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ik heb een dag na nieuwjaar niet geslapen, de tweede dag lagen we nog met z'n alle op bed en de derde dag was ik weer thuis. Nu nog steeds blijf ik bij de gedachte van die formules hangen.
Wat waren deze aparte cijfers? Wat wilde de onbewuste mij vertellen? Ik kom er niet uit, vandaar dat ik een account aangemaakt heb op dit forum.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alsnog een hele positieve ervaring geweest en heb het naar mijn zin gehad. In totaal 2 pillen geslikt. Awesome! :rock:

Psychonaut,
Pablo Junger. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sja wat verwacht je voor antwoord? Een teken vanuit de hemel? Een bericht van een spook?

Ongeveer 10% van de MDMA wordt omgezet in MDA wat hallucinaties veroorzaakt. Als dat het niet is geweest moet je nog eens heen gaan, want dan staan ze er waarschijnlijk nu ook. :grin:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
PabloJunger zei:
Ik had verwacht om een behoorlijk waslijst te krijgen met antwoorden op mijn vraag.
Helaas. Topic kan gesloten worden.
Klik om te vergroten...

Men reageert meestal als men wat zinnigs kan zeggen. Denk dat niemand dat echt kon, wij kunnen namelijk niet zien wat jij zag.

SmartieAndMe zei:
Sja wat verwacht je voor antwoord? Een teken vanuit de hemel? Een bericht van een spook?
Klik om te vergroten...
Zoals Smartie al zegt lees ik net pas :tongueout:

Maar ik zal het topic wel sluiten, zoals je zelf wou.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."