#1
Oké, mijn 4e report wat ik vandaag post, ik ben een beetje te actief bezig vandaag. Ik hoop dat het niet tegen de regels is ofzo.
Hij is van een feestje in december, en ik heb 'm even aangepast omdat ik niet weet of je hier de feesten mag benoemen? Ik zie het in ieder geval nooit dus feest en artiesten even weggehaald. Onderaan heb ik een stukje geschreven waarom ik toch heb besloten dit even te posten.
Ik had er heel veel zin in, maar degene met wie ik ging zat niet zo lekker in zijn vel en had geen zin. Beetje dubbel gevoel dus. Thuis een klein lijntje speed genomen om de treinreis (was iets van 2-3 uur reizen) draaglijker te maken. Ik word altijd zo lazy in de trein, maar het was nu dus eigenlijk wel chill. Net genoeg voor wat energie, maar geen praatkicks/tintellingen etc. De persoon waarmee ik ging, ging gewoon nuchter in de trein. Eenmaal aangekomen bij het klokgebouw heb ik 13mg (geloof ik) 2cb ingenomen, dit was mijn eerste keer 2cb. De persoon met wie ik was bleef nog steeds nuchter. Hij is namelijk een keer slecht gegaan op 2cb en wou mij gewoon in de gaten blijven houden, al zei ik dat dat niet hoefde. Ik was benieuwd naar 2cb, en hoe het zou zijn iets visueels op een feest te ervaren.
Security was easy, waarom had ik me daar druk over gemaakt?. We kwamen binnen bij de artiest die toen speelde en ik mertke eigenlijk nog niks. Ik had het wel naar mij zin, maar gewoon nuchter. Ik besloot een lik 4fmp te nemen, volgensmij heeft mn vriend toen ook wat genomen, maar geen idee meer eigenlijk. Ik denk dat het 1,5 uur later was, dat ik naar mijn gevoel eigenlijk nog niet genoeg voelde en ik nam een halve pil (gele sterren, ik weet niet precies hoe deze heten? Mariosterren ofzo?), m’n vriend ook. Ik hield me eigenlijk wat in qua dansen en socializen, omdat hij zich niet helemaal op z’n gemak voelde. Hij voelde nog weinig, ik voelde ‘m wel, merkte ook dat ik wat anders ging doen, onzin ging praten etc, maar ik ging niet ‘hard’.
Ik heb totaal geen tijdsbesef meer van de avond, maar ik weet dat de toen spelende muziek (dnb achtig, ook een van de artiesten die ik graag wou zien) lekker was, en we denk ik daarna besloten wat mdma te likken, ik nam achteraf gezien hiervan vrij veel. Bij een rapachtige act, een van de redenen om naar het feest te gaan voor mij, sloeg het bij ons allebei in. Niet op de energieke dansbare en sociale manier, maar meer zo van: ogen dicht, hier een beetje heen en weer blijven wiebelen en genieten van de muziek. Meer een chille trip dus.
Het gekke vond ik dat ik steeds eigenlijk wel scherp was en me bewust was van wat ik deed. Ik dacht dan ook letterlijk van: wow, ik dans echt heel erg lelijk…jammer dan, het voelt wel lekker. Oh ik rook echt alsof ik niet wijs ben (sigaret half in de mond, kauwen, ingezogen wangen bij het inhaleren), geeft niks. Ik ben dan zo onzeker dat ik ook steeds naar anderen ga kijken en denk 'vergeleken met die daar, valt het mee'. Best lullig, ik bedoel het niet verkeerd.
Ik was me bewust van wat ik deed, maar ik kon me erover heen zetten. Daar heb ik nuchter altijd wel moeite mee, dan denk ik dat iedereen op me let en ben ik best onzeker daarover.
Ik kon niet meer plassen, maar ik had het prima naar mijn zin op de wc. Ik lag zo’n beetje in het hok, ook met ogen dicht, beetje dansen. En dan ineens dacht ik: oh shit ik moet terug, niet te lang hier blijven zitten. Hierna heb ik nog een of 2 keer mdma gelikt (wel minder als de eerste keer, want ik liet m'n vriend maar doseren voor de zekerheid), en ik had nog wel door kunnen gaan toen het was afgelopen. Maar ik kon het ook accepteren dat het was afgelopen en lekker naar huis te gaan. Toen de muziek stopte en de zaal leeg liep kreeg ik een heel raar gevoel in mijn maag en ik dacht dat ik moest overgeven. Dus even naar de wc, maar niks aan de hand.
Toen maar naar het station, nog allemaal praatjes gemaakt met mensen en leuke mensen in de trein ontmoet, ik voelde de liefde nog steeds wel. Lollies en kauwgums uitgedeeld. In de trein ook nog een klein mdma likje genomen. Ook nog allemaal eten en drinken gekocht, maar ik kreeg het echt niet weg, het was allemaal vies. Mijn ijskoffie uiteindelijk aan random mensen weggegeven, ik vond het zo zonde om weg te gooien. Die vroegen nog of er wat in de koffie zat? Nee, kunnen jullie er wat in doen dan? Nee. We vielen blijkbaar op tussen het nuchtere zondagsvolk. Tijd om de zonnebril op te zetten.
Soms werd ik een klein beetje misselijk onderweg, maar niet overheersend. Ik had mijn auto bij de bushalte staan, en mocht het toch niet kunnen gingen we lopen, maar ik voelde me prima in staat auto te rijden, dus lekker naar huis.
Thuis erachter gekomen dat we onze laatste speed zijn verloren op het feest (uit broekzak gevallen waarschijnlijk), wel jammer maar het had erger kunnen zijn. Filmpje aan gezet en in slaap gevallen.
Vriend voelt zich wel kut, ik heb totaal nergens last van. Geen dip, niet moe, ik rook lekker een jointje en morgen weer terug naar het echte leven.
Conclusie: De 2cb was onnodig, want hier heb ik niks van gemerkt. (Dit wil ik wel een nieuwe kans geven, in een thuissituatie, ben toch te benieuwd en hoor veel positiefs.) Ik ben heel blij dat ik zelf de drugs niet op zak houd, want ik wil steeds maar weer bijnemen, en dat is echt niet goed. Het was niet zoals verwacht, drugs sloegen anders in en ik voelde mezelf niet echt hard gaan (zo zag het er denk ik wel uit, maar voor mijn gevoel niet), wat ik af en toe best jammer vond. Ik had zin om helemaal vaag en van de kaart te zijn, en dat was ik niet. Maar, ik heb me de hele avond gewoon mega lekker gevoeld en het was zeker geslaagd. Al blijf ik achter met een gevoel van 'er had meer in kunnen zitten'.
Voetnoot:
Toentertijd heb ik dit verslag niet gepost. Maar ik ben achteraf wel een beetje 'geschrokken' van mezelf eigenlijk, dat ik bij mezelf dacht van: wow, waarom zoveel drugs en zoveel dingen combineren? Dit had ook mis kunnen gaan. Was het liggen op de wc en het 'wakker worden' daar, misschien wel tegen het randje van out gaan?
Hoe kan ik zo weinig voelen van zoveel drugs? Zeker omdat ik hiervoor een maand of 4 niks had gebruikt. Kwam het omdat ik me onbewust heel erg aan het inhouden was omdat mijn vriend zich niet prettig voelde?
Ik denk ook dat het wel een klap voor mijn lichaam geweest moet zijn, al voelde ik me erna niet slecht. Maar dit lijkt me heel neurotoxisch.
Aan de andere kant denk ik ook wel: de speed was bijna niks, 2cb deed niks, dan blijven er 4fmp/xtc/mdma over en dat is geen verkeerde of extreem heftige combinatie. Maar speed en 2cb zaten, ondanks de werking, wel in mijn systeem.
Misschien dat ik het verslag ook wel meer post voor meningen ofzo. Ik zit er niet mee en merk niks aan mijn lichaam na dit feest, ik heb ook een toffe avond gehad, maar ik moet niet vergeten dat er grenzen zijn en dat zoveel niet nodig was geweest.
Hij is van een feestje in december, en ik heb 'm even aangepast omdat ik niet weet of je hier de feesten mag benoemen? Ik zie het in ieder geval nooit dus feest en artiesten even weggehaald. Onderaan heb ik een stukje geschreven waarom ik toch heb besloten dit even te posten.
Ik had er heel veel zin in, maar degene met wie ik ging zat niet zo lekker in zijn vel en had geen zin. Beetje dubbel gevoel dus. Thuis een klein lijntje speed genomen om de treinreis (was iets van 2-3 uur reizen) draaglijker te maken. Ik word altijd zo lazy in de trein, maar het was nu dus eigenlijk wel chill. Net genoeg voor wat energie, maar geen praatkicks/tintellingen etc. De persoon waarmee ik ging, ging gewoon nuchter in de trein. Eenmaal aangekomen bij het klokgebouw heb ik 13mg (geloof ik) 2cb ingenomen, dit was mijn eerste keer 2cb. De persoon met wie ik was bleef nog steeds nuchter. Hij is namelijk een keer slecht gegaan op 2cb en wou mij gewoon in de gaten blijven houden, al zei ik dat dat niet hoefde. Ik was benieuwd naar 2cb, en hoe het zou zijn iets visueels op een feest te ervaren.
Security was easy, waarom had ik me daar druk over gemaakt?. We kwamen binnen bij de artiest die toen speelde en ik mertke eigenlijk nog niks. Ik had het wel naar mij zin, maar gewoon nuchter. Ik besloot een lik 4fmp te nemen, volgensmij heeft mn vriend toen ook wat genomen, maar geen idee meer eigenlijk. Ik denk dat het 1,5 uur later was, dat ik naar mijn gevoel eigenlijk nog niet genoeg voelde en ik nam een halve pil (gele sterren, ik weet niet precies hoe deze heten? Mariosterren ofzo?), m’n vriend ook. Ik hield me eigenlijk wat in qua dansen en socializen, omdat hij zich niet helemaal op z’n gemak voelde. Hij voelde nog weinig, ik voelde ‘m wel, merkte ook dat ik wat anders ging doen, onzin ging praten etc, maar ik ging niet ‘hard’.
Ik heb totaal geen tijdsbesef meer van de avond, maar ik weet dat de toen spelende muziek (dnb achtig, ook een van de artiesten die ik graag wou zien) lekker was, en we denk ik daarna besloten wat mdma te likken, ik nam achteraf gezien hiervan vrij veel. Bij een rapachtige act, een van de redenen om naar het feest te gaan voor mij, sloeg het bij ons allebei in. Niet op de energieke dansbare en sociale manier, maar meer zo van: ogen dicht, hier een beetje heen en weer blijven wiebelen en genieten van de muziek. Meer een chille trip dus.
Het gekke vond ik dat ik steeds eigenlijk wel scherp was en me bewust was van wat ik deed. Ik dacht dan ook letterlijk van: wow, ik dans echt heel erg lelijk…jammer dan, het voelt wel lekker. Oh ik rook echt alsof ik niet wijs ben (sigaret half in de mond, kauwen, ingezogen wangen bij het inhaleren), geeft niks. Ik ben dan zo onzeker dat ik ook steeds naar anderen ga kijken en denk 'vergeleken met die daar, valt het mee'. Best lullig, ik bedoel het niet verkeerd.
Ik was me bewust van wat ik deed, maar ik kon me erover heen zetten. Daar heb ik nuchter altijd wel moeite mee, dan denk ik dat iedereen op me let en ben ik best onzeker daarover.
Ik kon niet meer plassen, maar ik had het prima naar mijn zin op de wc. Ik lag zo’n beetje in het hok, ook met ogen dicht, beetje dansen. En dan ineens dacht ik: oh shit ik moet terug, niet te lang hier blijven zitten. Hierna heb ik nog een of 2 keer mdma gelikt (wel minder als de eerste keer, want ik liet m'n vriend maar doseren voor de zekerheid), en ik had nog wel door kunnen gaan toen het was afgelopen. Maar ik kon het ook accepteren dat het was afgelopen en lekker naar huis te gaan. Toen de muziek stopte en de zaal leeg liep kreeg ik een heel raar gevoel in mijn maag en ik dacht dat ik moest overgeven. Dus even naar de wc, maar niks aan de hand.
Toen maar naar het station, nog allemaal praatjes gemaakt met mensen en leuke mensen in de trein ontmoet, ik voelde de liefde nog steeds wel. Lollies en kauwgums uitgedeeld. In de trein ook nog een klein mdma likje genomen. Ook nog allemaal eten en drinken gekocht, maar ik kreeg het echt niet weg, het was allemaal vies. Mijn ijskoffie uiteindelijk aan random mensen weggegeven, ik vond het zo zonde om weg te gooien. Die vroegen nog of er wat in de koffie zat? Nee, kunnen jullie er wat in doen dan? Nee. We vielen blijkbaar op tussen het nuchtere zondagsvolk. Tijd om de zonnebril op te zetten.
Soms werd ik een klein beetje misselijk onderweg, maar niet overheersend. Ik had mijn auto bij de bushalte staan, en mocht het toch niet kunnen gingen we lopen, maar ik voelde me prima in staat auto te rijden, dus lekker naar huis.
Thuis erachter gekomen dat we onze laatste speed zijn verloren op het feest (uit broekzak gevallen waarschijnlijk), wel jammer maar het had erger kunnen zijn. Filmpje aan gezet en in slaap gevallen.
Vriend voelt zich wel kut, ik heb totaal nergens last van. Geen dip, niet moe, ik rook lekker een jointje en morgen weer terug naar het echte leven.
Conclusie: De 2cb was onnodig, want hier heb ik niks van gemerkt. (Dit wil ik wel een nieuwe kans geven, in een thuissituatie, ben toch te benieuwd en hoor veel positiefs.) Ik ben heel blij dat ik zelf de drugs niet op zak houd, want ik wil steeds maar weer bijnemen, en dat is echt niet goed. Het was niet zoals verwacht, drugs sloegen anders in en ik voelde mezelf niet echt hard gaan (zo zag het er denk ik wel uit, maar voor mijn gevoel niet), wat ik af en toe best jammer vond. Ik had zin om helemaal vaag en van de kaart te zijn, en dat was ik niet. Maar, ik heb me de hele avond gewoon mega lekker gevoeld en het was zeker geslaagd. Al blijf ik achter met een gevoel van 'er had meer in kunnen zitten'.
Voetnoot:
Toentertijd heb ik dit verslag niet gepost. Maar ik ben achteraf wel een beetje 'geschrokken' van mezelf eigenlijk, dat ik bij mezelf dacht van: wow, waarom zoveel drugs en zoveel dingen combineren? Dit had ook mis kunnen gaan. Was het liggen op de wc en het 'wakker worden' daar, misschien wel tegen het randje van out gaan?
Hoe kan ik zo weinig voelen van zoveel drugs? Zeker omdat ik hiervoor een maand of 4 niks had gebruikt. Kwam het omdat ik me onbewust heel erg aan het inhouden was omdat mijn vriend zich niet prettig voelde?
Ik denk ook dat het wel een klap voor mijn lichaam geweest moet zijn, al voelde ik me erna niet slecht. Maar dit lijkt me heel neurotoxisch.
Aan de andere kant denk ik ook wel: de speed was bijna niks, 2cb deed niks, dan blijven er 4fmp/xtc/mdma over en dat is geen verkeerde of extreem heftige combinatie. Maar speed en 2cb zaten, ondanks de werking, wel in mijn systeem.
Misschien dat ik het verslag ook wel meer post voor meningen ofzo. Ik zit er niet mee en merk niks aan mijn lichaam na dit feest, ik heb ook een toffe avond gehad, maar ik moet niet vergeten dat er grenzen zijn en dat zoveel niet nodig was geweest.