Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKambo

Kambo

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afsplitsing van: viewtopic.php?f=44&t=52314

Wie, waar & wat: Svali in Leeuwarden aan de Kambo.

We waren met z'n zessen en de sjamaan en z'n vrouw. Voordat je het gif toegediend krijgt moet je eerst twee liter water naar binnen werken om het overgeven makkelijker te maken. zodra de eerste het toegediend krijgt begint de tweede met drinken en zo voort. Ze branden dus gaatjes in je arm met een liaansoort en daarin brengen ze het gif aan.

Toen dat gebeurt was bij mij ging ik op een stoel zitten en kreeg een emmer in m'n handen gedrukt. Ik kreeg het eerst heel erg warm en voelde een druk op m'n hoofd, het leek wel alsof ik iets wegviel en kon me bij vlagen niet herinneren wat ik aan het doen was of waar ik was. Ik voelde me wel wat grieperig en begon te zweten, maar niet heel erg. Daarna moest ik naar de WC en daar viel ik weer even weg. Toen ik daarna bijkwam ben ik even gaan liggen maar voelde me eigenlijk wel weer in orde en ben weer gaan zitten.

De rest was wat langer bezig en terwijl hun allemaal druk bezig waren met overgeven, was ik al helemaal klaar. Daarna moesten de meesten ook even liggen om bij te komen en sommigen bleven overgeven terwijl de sjamaan en z'n vrouw druk bezig waren met zingen en gitaar spelen. Wel apart om aan te horen en te zien als je zelf helemaal bij bent.

Verder voel ik me wel goed maar niet bijzonder of zo. Ik heb ook niet overgegeven en het duurde rond de 5-10 minuten bij mij terwijl de rest aanmerkelijk langer bezig was. Of het verder nog wat gaat opleveren merk ik de komende dagen wel of niet. Soms heb je ook meerdere behandelingen nodig om wat te merken.

Ik ga het wel zien dus... :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké, vreemd. Wel fijn voor jou dat jij niet zo hoefde over te geven als de anderen, denk ik.. Laat even weten of je nog verschil merkt de aankomende tijd, ben wel benieuwd (:
H
HealthFreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben benieuwd of je als herboren eruit komt. Had er nog nooit van gehoord.
Kijk uit naar je reports. :grin: . Succes met de :kots: :P
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Oké, vreemd. Wel fijn voor jou dat jij niet zo hoefde over te geven als de anderen, denk ik.. Laat even weten of je nog verschil merkt de aankomende tijd, ben wel benieuwd (:
Klik om te vergroten...

Tot op heden geen verschil gemerkt. Kan ook komen dat het met trainen in m'n rug is geschoten dat maakt het er niet beter op natuurlijk.

Over een paar weken ga ik het weer doen, maar dan in combinatie met ayahuasca.

Overigens is dat overgeven juist iets wat bij het proces hoort, het loslaten van kwalijke stoffen. Overgeven tijdens ayahuasca bijvoorbeeld is echt een heel mooi proces, al klinkt dat vast niet zo. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."