#1
Goedenavond, wellicht wordt dit een wat lang, maar zo open mogelijk tripreport:
Het was zaterdagavond en geheel onverwacht kreeg ik bezoek van een maatje van me, Melvin. Ik had al wat zitten blowen en bier drinken en het was een leuke afleiding en ik kwam op het idee om een tripje te doen. Melvin had nog nooit getript, de gelegenheid was er en ik pakte mijn 2-cb. Het is in poedervorm, erg sterk spul. Ik zei tegen Melvin zijn vingertop nat te maken, in het zakje te steken en in zijn mond te steken, om vervolgens wat te drinken (2cb smaakt erg bitter). Hij deed het en ik besloot mee te doen, brr die smaak, getver ^^
We zaten wat te ouwehoeren en hij pakte een zakje uit zijn sigarettenpakje, hij had speed mee.
Ik had nog nooit speed gebruikt en ik snoof een lijntje, waar ik in eerste instantie weinig van merkte. Ik vroeg om nog wat meer, de eerste lijn was een voorzichtige en ik snoof de tweede lijn naar binnen. Ik zat daar en bam... ik snapte er werkelijk geen reet meer van en zei tegen Melvin dat ik ff ging liggen, maar dat hij af en toe maar ff moest checken. Ik ging op mijn bed liggen, op zich heb ik dat altijd wanneer een trip zich begint te manifesteren, maar met de speed erbij ging het tja.. sneller... ik was een soort van k.o., maar hoorde wel van alles om me heen. Melvin kwam inderdaad ff checken en ik kraamde echt uit dat het helemaal te geweldig ging, ik lag heerlijk te knorren ^^ De tweede keer dat Melvin kwam checken, ongeveer een uur later, bedacht ik me ineens da tik aan het trippen was en dat het zonde was om die uit te slapen, dus met wat moeite kwam ik van mijn bed af en was weer in de bewoonde wereld. Ik zag werkelijk alles golven, bewegen, mijn lichaam deed hetzelfde en mijn gedachtengang bevond zich op een plek zonder logica, wat op zich logisch is: in een trip past alles veel beter in elkaar zonder logica. We zaten wat youtube te kijken en ik had dorst... enorme dorst... mijn keel stond in brand en ik zei tegen Melvin dat het met deze dope erg verstandig was om veel te drinken (helder moment ^^)... Ik vulde de waterkoker en begon thee te zetten... thee op, nieuwe thee en ik goot ons vol met thee, want dat was belangrijk, we moesten drinken... (in een trip is dat dan ook ècht heel belangrijk... als je dan niet kan drinken word je gek, net als met "illegale" feestjes, mensen die aan het trippen zijn, moet je niet hun feestje afpakken, dan gaan ze bad). Afijn de trip... ik kreeg door de thee een spirituele bui en zette wat Spirits of Naturemuziek op, beetje Indianenmuziek met Keltisch, echt chill bij een trip, zeker wanneer je dat alleen doet, ga je lekker van mediteren...
Ik moest op een gegeven moment naar de wc... mijn darmen begonnen raar te doen, mijn keel voelde nog wat onprettig, maar was al aardig geblust en ik ging naar beneden, naar de wc.
Ik heb de ziekte van Crohn trouwens, dus het is niet raar dat ik mijn darmen voelde, 2cb legt soms (of altijd?) nadruk op minder goed werkende delen van je lichaam, dit is tijdens de trip en een dag erna, daarna is het weer normaal. Ik ging op de pot zitten en snapte er geen bal meer van... moest ik nou schijten of zeiken..? Ik spande me in, kwam alleen maar lucht uit en wanneer ik me ontspande dan voelde ik alles bewegen in mijn lichaam en ik bleef maar hangen in een tussenfase, je moet beide, maar geen van beide lukt, terwijl er geen reden is waarom het niet zou moeten lukken... uiteindelijk lukte het wel allemaal, het was alleen heel anders dan normaal, bizarre pleetrip ^^ Ik had de tweede keer dat ik eerst moest schijten, maar vergat te pissen en nadat ik opstond en mijn broek dicht had, bedacht ik me dat ik nog moest pissen, dus draaide me om, deed mijn broek weer open en piste me helemaal leeg. Ik heb geen idee hoe laat we de 2cb hebben genomen, ik gok om een uurtje of 11 a 12, want om een uur of 5 's-morgens vertrok Melvin in redelijke conditie m'n huis. Ik werd zelf ook weer wat wakker, was blij dat de wereld weer een beetje stil stond, pakte nog een biertje en rolde een joint. Ik heb de hele nacht tijdens het thee drinken ook zitten blowen trouwens, dat doe ik nu eenmaal graag ^^ Het bier leek acuut te gaan schuimen in mijn buik en ik bedacht me dat een deel van de purificatie ook nog overgeven was. Mijn darmen en blaas waren schoon, nu mijn maag nog... binnen een minuut had ik mezelf zo ziek gedacht, dat ik de wasbak nog kon vinden om mijn maag te legen en voelde me helemaal beter. Ik zette nog een kop thee, genoot van de merels die aan het fluiten waren, poetste mijn tanden en ben om 7 uur mijn bed ingegaan. Ik heb me ongeveer tot en met vandaag compleet verrot gevoeld, ik ben met mijn 39 ook de jongste niet meer, maar wat ging ik heerlijk uit mijn plaat! Ik begrijp alleen niet hoe ik in slaap donderde met de snuiven speed, dat klinkt me vrij ongebruikelijk eigenlijk![:confused:]()
Het was zaterdagavond en geheel onverwacht kreeg ik bezoek van een maatje van me, Melvin. Ik had al wat zitten blowen en bier drinken en het was een leuke afleiding en ik kwam op het idee om een tripje te doen. Melvin had nog nooit getript, de gelegenheid was er en ik pakte mijn 2-cb. Het is in poedervorm, erg sterk spul. Ik zei tegen Melvin zijn vingertop nat te maken, in het zakje te steken en in zijn mond te steken, om vervolgens wat te drinken (2cb smaakt erg bitter). Hij deed het en ik besloot mee te doen, brr die smaak, getver ^^
We zaten wat te ouwehoeren en hij pakte een zakje uit zijn sigarettenpakje, hij had speed mee.
Ik had nog nooit speed gebruikt en ik snoof een lijntje, waar ik in eerste instantie weinig van merkte. Ik vroeg om nog wat meer, de eerste lijn was een voorzichtige en ik snoof de tweede lijn naar binnen. Ik zat daar en bam... ik snapte er werkelijk geen reet meer van en zei tegen Melvin dat ik ff ging liggen, maar dat hij af en toe maar ff moest checken. Ik ging op mijn bed liggen, op zich heb ik dat altijd wanneer een trip zich begint te manifesteren, maar met de speed erbij ging het tja.. sneller... ik was een soort van k.o., maar hoorde wel van alles om me heen. Melvin kwam inderdaad ff checken en ik kraamde echt uit dat het helemaal te geweldig ging, ik lag heerlijk te knorren ^^ De tweede keer dat Melvin kwam checken, ongeveer een uur later, bedacht ik me ineens da tik aan het trippen was en dat het zonde was om die uit te slapen, dus met wat moeite kwam ik van mijn bed af en was weer in de bewoonde wereld. Ik zag werkelijk alles golven, bewegen, mijn lichaam deed hetzelfde en mijn gedachtengang bevond zich op een plek zonder logica, wat op zich logisch is: in een trip past alles veel beter in elkaar zonder logica. We zaten wat youtube te kijken en ik had dorst... enorme dorst... mijn keel stond in brand en ik zei tegen Melvin dat het met deze dope erg verstandig was om veel te drinken (helder moment ^^)... Ik vulde de waterkoker en begon thee te zetten... thee op, nieuwe thee en ik goot ons vol met thee, want dat was belangrijk, we moesten drinken... (in een trip is dat dan ook ècht heel belangrijk... als je dan niet kan drinken word je gek, net als met "illegale" feestjes, mensen die aan het trippen zijn, moet je niet hun feestje afpakken, dan gaan ze bad). Afijn de trip... ik kreeg door de thee een spirituele bui en zette wat Spirits of Naturemuziek op, beetje Indianenmuziek met Keltisch, echt chill bij een trip, zeker wanneer je dat alleen doet, ga je lekker van mediteren...
Ik moest op een gegeven moment naar de wc... mijn darmen begonnen raar te doen, mijn keel voelde nog wat onprettig, maar was al aardig geblust en ik ging naar beneden, naar de wc.
Ik heb de ziekte van Crohn trouwens, dus het is niet raar dat ik mijn darmen voelde, 2cb legt soms (of altijd?) nadruk op minder goed werkende delen van je lichaam, dit is tijdens de trip en een dag erna, daarna is het weer normaal. Ik ging op de pot zitten en snapte er geen bal meer van... moest ik nou schijten of zeiken..? Ik spande me in, kwam alleen maar lucht uit en wanneer ik me ontspande dan voelde ik alles bewegen in mijn lichaam en ik bleef maar hangen in een tussenfase, je moet beide, maar geen van beide lukt, terwijl er geen reden is waarom het niet zou moeten lukken... uiteindelijk lukte het wel allemaal, het was alleen heel anders dan normaal, bizarre pleetrip ^^ Ik had de tweede keer dat ik eerst moest schijten, maar vergat te pissen en nadat ik opstond en mijn broek dicht had, bedacht ik me dat ik nog moest pissen, dus draaide me om, deed mijn broek weer open en piste me helemaal leeg. Ik heb geen idee hoe laat we de 2cb hebben genomen, ik gok om een uurtje of 11 a 12, want om een uur of 5 's-morgens vertrok Melvin in redelijke conditie m'n huis. Ik werd zelf ook weer wat wakker, was blij dat de wereld weer een beetje stil stond, pakte nog een biertje en rolde een joint. Ik heb de hele nacht tijdens het thee drinken ook zitten blowen trouwens, dat doe ik nu eenmaal graag ^^ Het bier leek acuut te gaan schuimen in mijn buik en ik bedacht me dat een deel van de purificatie ook nog overgeven was. Mijn darmen en blaas waren schoon, nu mijn maag nog... binnen een minuut had ik mezelf zo ziek gedacht, dat ik de wasbak nog kon vinden om mijn maag te legen en voelde me helemaal beter. Ik zette nog een kop thee, genoot van de merels die aan het fluiten waren, poetste mijn tanden en ben om 7 uur mijn bed ingegaan. Ik heb me ongeveer tot en met vandaag compleet verrot gevoeld, ik ben met mijn 39 ook de jongste niet meer, maar wat ging ik heerlijk uit mijn plaat! Ik begrijp alleen niet hoe ik in slaap donderde met de snuiven speed, dat klinkt me vrij ongebruikelijk eigenlijk

ben zelf ook wel van de extremen, en genoeg nachten gehad waar je begint met de ene drug, tot die op is, en de ander volgt, tja, zolang het goed gaat, gaat het goed toch