Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnachtje blow, bier, 2cb en speed

nachtje blow, bier, 2cb en speed

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZifnabLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond, wellicht wordt dit een wat lang, maar zo open mogelijk tripreport:

Het was zaterdagavond en geheel onverwacht kreeg ik bezoek van een maatje van me, Melvin. Ik had al wat zitten blowen en bier drinken en het was een leuke afleiding en ik kwam op het idee om een tripje te doen. Melvin had nog nooit getript, de gelegenheid was er en ik pakte mijn 2-cb. Het is in poedervorm, erg sterk spul. Ik zei tegen Melvin zijn vingertop nat te maken, in het zakje te steken en in zijn mond te steken, om vervolgens wat te drinken (2cb smaakt erg bitter). Hij deed het en ik besloot mee te doen, brr die smaak, getver ^^
We zaten wat te ouwehoeren en hij pakte een zakje uit zijn sigarettenpakje, hij had speed mee.
Ik had nog nooit speed gebruikt en ik snoof een lijntje, waar ik in eerste instantie weinig van merkte. Ik vroeg om nog wat meer, de eerste lijn was een voorzichtige en ik snoof de tweede lijn naar binnen. Ik zat daar en bam... ik snapte er werkelijk geen reet meer van en zei tegen Melvin dat ik ff ging liggen, maar dat hij af en toe maar ff moest checken. Ik ging op mijn bed liggen, op zich heb ik dat altijd wanneer een trip zich begint te manifesteren, maar met de speed erbij ging het tja.. sneller... ik was een soort van k.o., maar hoorde wel van alles om me heen. Melvin kwam inderdaad ff checken en ik kraamde echt uit dat het helemaal te geweldig ging, ik lag heerlijk te knorren ^^ De tweede keer dat Melvin kwam checken, ongeveer een uur later, bedacht ik me ineens da tik aan het trippen was en dat het zonde was om die uit te slapen, dus met wat moeite kwam ik van mijn bed af en was weer in de bewoonde wereld. Ik zag werkelijk alles golven, bewegen, mijn lichaam deed hetzelfde en mijn gedachtengang bevond zich op een plek zonder logica, wat op zich logisch is: in een trip past alles veel beter in elkaar zonder logica. We zaten wat youtube te kijken en ik had dorst... enorme dorst... mijn keel stond in brand en ik zei tegen Melvin dat het met deze dope erg verstandig was om veel te drinken (helder moment ^^)... Ik vulde de waterkoker en begon thee te zetten... thee op, nieuwe thee en ik goot ons vol met thee, want dat was belangrijk, we moesten drinken... (in een trip is dat dan ook ècht heel belangrijk... als je dan niet kan drinken word je gek, net als met "illegale" feestjes, mensen die aan het trippen zijn, moet je niet hun feestje afpakken, dan gaan ze bad). Afijn de trip... ik kreeg door de thee een spirituele bui en zette wat Spirits of Naturemuziek op, beetje Indianenmuziek met Keltisch, echt chill bij een trip, zeker wanneer je dat alleen doet, ga je lekker van mediteren...
Ik moest op een gegeven moment naar de wc... mijn darmen begonnen raar te doen, mijn keel voelde nog wat onprettig, maar was al aardig geblust en ik ging naar beneden, naar de wc.
Ik heb de ziekte van Crohn trouwens, dus het is niet raar dat ik mijn darmen voelde, 2cb legt soms (of altijd?) nadruk op minder goed werkende delen van je lichaam, dit is tijdens de trip en een dag erna, daarna is het weer normaal. Ik ging op de pot zitten en snapte er geen bal meer van... moest ik nou schijten of zeiken..? Ik spande me in, kwam alleen maar lucht uit en wanneer ik me ontspande dan voelde ik alles bewegen in mijn lichaam en ik bleef maar hangen in een tussenfase, je moet beide, maar geen van beide lukt, terwijl er geen reden is waarom het niet zou moeten lukken... uiteindelijk lukte het wel allemaal, het was alleen heel anders dan normaal, bizarre pleetrip ^^ Ik had de tweede keer dat ik eerst moest schijten, maar vergat te pissen en nadat ik opstond en mijn broek dicht had, bedacht ik me dat ik nog moest pissen, dus draaide me om, deed mijn broek weer open en piste me helemaal leeg. Ik heb geen idee hoe laat we de 2cb hebben genomen, ik gok om een uurtje of 11 a 12, want om een uur of 5 's-morgens vertrok Melvin in redelijke conditie m'n huis. Ik werd zelf ook weer wat wakker, was blij dat de wereld weer een beetje stil stond, pakte nog een biertje en rolde een joint. Ik heb de hele nacht tijdens het thee drinken ook zitten blowen trouwens, dat doe ik nu eenmaal graag ^^ Het bier leek acuut te gaan schuimen in mijn buik en ik bedacht me dat een deel van de purificatie ook nog overgeven was. Mijn darmen en blaas waren schoon, nu mijn maag nog... binnen een minuut had ik mezelf zo ziek gedacht, dat ik de wasbak nog kon vinden om mijn maag te legen en voelde me helemaal beter. Ik zette nog een kop thee, genoot van de merels die aan het fluiten waren, poetste mijn tanden en ben om 7 uur mijn bed ingegaan. Ik heb me ongeveer tot en met vandaag compleet verrot gevoeld, ik ben met mijn 39 ook de jongste niet meer, maar wat ging ik heerlijk uit mijn plaat! Ik begrijp alleen niet hoe ik in slaap donderde met de snuiven speed, dat klinkt me vrij ongebruikelijk eigenlijk :confused:
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe jij durft, zoveel door elkaar. vermakkelijk report wel.
Z
ZifnabLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ja, ik ben ook wel een beetje van het extreme, is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb ook eens 150mg (3x50) oxazepam (seresta forte) genomen... man, wat ging ik als een lijer, helemaal hyperdepieper! Daar loop ik zo een nacht op door en met speed pleur ik in slaap ^^
Maar ik heb nog nooit alleen speed genomen, dit was de eerste keer, best vet, maar was de rest van deze week zó verrot, dat doe ik voorlopig echt niet meer ^^
Ik neem niet veel van dingen omdat ik het stoer vind, maar op de één of andere manier trek ik dat gewoon redelijk goed. Ook tot zover hoor, als ik genoeg heb gehad, schakelt de boel zich uit en heb ik een heerlijke roes... tot ik een keer niet meer wakker wordt, maar daar heb ik dan ook geen last meer van (sinds ik dmt ben gaan gebruiken ben ik wat makkelijker over de onzinnigheid van ons bestaan gaan nadenken).
Ik zou best een standaardleventje willen leiden hoor, maar de maatschappij laat dat gewoon niet toe... je bent goed in iets, willen ze dat je een diploma haalt.. tja, ik zie het resultaat: allemaal idioten op plekken waar ze papieren voor hebben, maar presteren ho maar... als dat de huidige trend is, dan hoeft het voor mij allemaal niet... ik vind het maar een raar systeem waar we in geboren worden :stoned:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zifnab zei:
Haha ja, ik ben ook wel een beetje van het extreme, is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb ook eens 150mg (3x50) oxazepam (seresta forte) genomen... man, wat ging ik als een lijer, helemaal hyperdepieper! Daar loop ik zo een nacht op door en met speed pleur ik in slaap ^^
Maar ik heb nog nooit alleen speed genomen, dit was de eerste keer, best vet, maar was de rest van deze week zó verrot, dat doe ik voorlopig echt niet meer ^^
Ik neem niet veel van dingen omdat ik het stoer vind, maar op de één of andere manier trek ik dat gewoon redelijk goed. Ook tot zover hoor, als ik genoeg heb gehad, schakelt de boel zich uit en heb ik een heerlijke roes... tot ik een keer niet meer wakker wordt, maar daar heb ik dan ook geen last meer van (sinds ik dmt ben gaan gebruiken ben ik wat makkelijker over de onzinnigheid van ons bestaan gaan nadenken).
Ik zou best een standaardleventje willen leiden hoor, maar de maatschappij laat dat gewoon niet toe... je bent goed in iets, willen ze dat je een diploma haalt.. tja, ik zie het resultaat: allemaal idioten op plekken waar ze papieren voor hebben, maar presteren ho maar... als dat de huidige trend is, dan hoeft het voor mij allemaal niet... ik vind het maar een raar systeem waar we in geboren worden :stoned:
Klik om te vergroten...

Mooi/goed gezegd, het is ook onzinnig allemaal, en veel leven redelijk routineus, en echt bizar hoe waar de uitdrukking is van hoe je niet met je kop boven het maaiveld moet wilen uitsteken :rolleyes: ben zelf ook wel van de extremen, en genoeg nachten gehad waar je begint met de ene drug, tot die op is, en de ander volgt, tja, zolang het goed gaat, gaat het goed toch :wink:
Z
ZifnabLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thx :sunglasses:

Het drugsgebruik en vooral trippen heeft mij doen ontwaken uit iets en heeft mijn ogen geopend richting bepaalde zaken. Aangezien dit mijn eigen topic is, ga ik er gemakshalve vanuit dat ik binnen mijn topic niet off topic kan gaan en vrij ben in het veranderen van onderwerp, gezien het feit deze zijn gerelateerd aan het oorspronkelijke topic. actie>gevolg>reactie>>

We worden geboren binnen een elitair monetair systeem. De meeste Centrale Banken zijn privaat bezit van Rothschild en Rockefeller. Zij zijn particulieren die monopoly hebben op het creëren van geld uit niets om dit uit te lenen tegen rente. Wanneer je als enige geld mag maken en dit uitleent tegen rente, wil dit zeggen dat je altijd meer terug wilt hebben dan je gemaakt hebt, dus dat iedereen die jouw product bezit/gebruikt (het geld), in feite een schuld heeft bij de eigenaar ervan: Rothschild en trawanten.
Dit is een bijzonder kwalijke zaak en dient zo snel mogelijk gestopt te worden door onze overheden. Het IMF (Internationaal Monetair Fonds) heeft zojuist 15 miljard aan Oekraïne uitgeleend, dat tegen rente terugbetaald moet worden. Deze 15 miljard wordt gewoon uit het niets geschapen en de waarde is gebaseerd op de productie van Oekraïne in de toekomst. Het geld wordt verdiend met handel, de mensen die de handel produceren pissen het hardst naast de pot, de mensen die er het meest vandaan staan varen er wel bij en het lijkt wel alsof niemand dit ziet en/of wil zien, zolang we ons natje en droogje maar hebben en Nederland goed presteert op het E.K. ...
We leven in een gevangenis zonder tralies, dat is nog het ergste, de suggestie en illusie dat je vrij bent, maar ondertussen leven we in een fascistisch Nederland: je kan op ieder moment worden staande gehouden door een uniform dat jou om je identificatie vraagt. Toon je het niet? Dan ga je de cel in... ergens klopt dat ook wel: In WO2 heeft de koninklijke familie ons land verlaten en heeft daarmee grondwettelijk afstand gedaan van haar positie. Ik begrijp nog steeds niet hoe die weer terug op de troon zijn gekomen, tenzij de nazi's een plan hadden: Juliana trouwde met een top ss'er: Bernhard. Hij wilde haar nog uit de ouderlijke macht laten ontheffen ook, dit is niet gelukt. Vervolgens trouwt Bea ook met een halve nazi en is Wim-Lex voor zo een driekwart nazi... de familie van die Argentijnse dame is ook niet helemaal zuiver en iedereen staat te zwaaien met vlaggetjes en onze kinderen staan ze toe te zingen als in Korea... misschien draaf ik een beetje door in mijn betoog, maar ik wilde dit even kwijt.
Ik ben 39, heb best een hoop dope gebruikt en psychonautische ervaringen, volgens de standaard ben ik wellicht psychopaat, maar volgens mij valt het wel mee allemaal, zijn het de drugs die me maf maken, of zijn het de drugs die zorgen dat alle shit die we binnenkrijgen vanuit de industrie niet goed werkt? Het leven overleef ik toch niet, laat ik het dan maar leven, toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."