Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Tripknollen.

Eerste keer Tripknollen.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat? - Tripknollen / Truffels. (7/8 gram Dolphin Delight)
Waar? - Mijn huis.
Wie? - "A" en ik.

Mijn eerste tripreportje, excuses als het niet helemaal perfect is.

A en ik hadden na het proberen van Cannnabis, XTC, Pep en enkele uppers ook wel interesse gekregen in paddo's en truffels, dit mede door de hallucinaties op XTC de eerste keer.

A kwam op een dag naar school en liet me een doosje truffels zien, gelijk een big smile op mijn gezicht natuurlijk want ik was die vrijdag alleen thuis. We hadden dus afgesproken ze die vrijdag bij mij thuis te nuttigen. Na veel geleden te hebben over de slechte smaak maar even 3 repen chocolade gehaald om het weg te krijgen. Half 5 begonnen we met eten en ik vond de smaak nog erg mee vallen, de structuur had wat weg van een walnoot vond ik. Na 3 kleine stukjes begon de slechte smaak te overheersen en heb ik de chocolade er maar bij gepakt, vervolgens hebben we in 15 minuten alles opgegeten. Na ongeveer 10 minuten na het laatste stukje begonnen de eerste kussens al te ademen dus maakte we het ons gemakkelijk door op de bank te gaan zitten, lekkere reaggeaton muziek op en met grote verwachtingen wachten op de trip.

Op mijn kamer heb ik gekleurde led lichten die ik van kleur kan veranderen, ik heb deze kleuren nog nooit zo intens zien veranderen. Toen we zoon beetje op de piek zaten hoorde ik de voordeur open gaan, mijn ouders waren thuis, zo leuk als het was zo eng werd het nu. Ik was bang dat ze zouden zien dat mijn kamer een kinderspeeltuin was geworden, want ja zo zag het er ongeveer uit voor mij. Gelukkig merkten ze niks, zelfs niet van A die met z'n grote doppen gewoon een gesprek startte met mijn vader...

Ik heb voor een groot deel een mooie trip gehad, erg jammer dat ouders er veel te vroeg waren. Aan de andere kant wel van geleerd dat je 100% zeker moet weten dat je alleen thuis bent tot je trip afgelopen is.

Als jullie tips of verbeter punten hebben hoor ik dat graag!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk om te lezen, had graag meer details gehoord over gedachtestromen en visuals en onderwerpen waar je het dan overr hebt.

lesje geleerd met lekker vrij kunnen zijn tijdens je trip. Volgende keer zal het vast stuk(je) aangenamer zijn nu je het een beetje kent.

Dank voor het delen!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hihihi dat je door je xtc-hallucinaties je bent gaan interesseren voor tripmiddelen, dat had ik precies hetzelfde zo :"D Vroeger leek het me altijd eng, tot ik me elke keer echt helemaal rotlachte om al die random dingen op het einde van een nachtje pillen..
Maar klinkt leuk! Ik vond het ook echt naar toen wij even buiten waren om tussen andere mensen rond te lopen, toch het idee alsof 'DRUGS GEBRUIKT!!!!!!!' op je voorhoofd staat geschreven. En ook dat je denkt van, jezus waar laat ik m'n armen normaal? Hoe beweeg ik m'n lichaam normaal ? Wel knap dat je nog normaal hebt kunnen doen tegen je ouders hoor. Fijn dat je een goede trip hebt gehad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."