Hollandia truffels: 30 gram - op nuchtere maag, een volledige 30 gram ineens naar binnengewerkt.
Wie? - ik, alleen op mijn appartementje, ergens in het centrum van een wereldstad.
De truffels beginnen kauwen, en volledig tot het einde blijven kauwen - uiteraard op een volledige nuchtere maag.
Voor volgende week heb ik alvast 60 gram in mijn ijskast liggen, truffels geven mij altijd zo'n teleurstellende, zwakke trip... - enfin, niet dat het niet lekker was, daar niet van: maar zeker en vast ook niet wauwie...
Na een uurtje begon ik me wat zweverig te voelen, ik voelde me een heel klein beetje euforisch en ik merkte een lichte high in mijn hoofd.
Iets later kwam het effect iets sterker op - met mijn ogen dicht en met wat trippy music op (alsook het bekijken van trippy visuals op mijn laptop in een volledig donkere kamer) - begon ik wel degelijk enige mooie visuals te krijgen.
Met mijn ogen open zag ik wel enige dissociatie of een meer 'heldere' (bij gebrek aan een beter woord: lees ook 'andere') realiteit waar te nemen, maar verder als dit ging het blijkbaar niet.
Dan besloot ik maar een fles Wodka open te draaien en naar binnen te kappen en ook een lekkere, vette joint (een stevige Haze) - reeds op voorhand gematst - te roken.
Niet dat dit mijn trip eigenlijk heeft doen toenemen, ik voelde me eerder stoned dan trippy.
Wel heb ik wat kleurveranderingen waargenomen in mijn kamer, misschien heel af en toe een klein beetje het gevoel alsof de muren en dergelijke 'ademden' (zoals ze dit vaak benoemen) - maar helemaal niets spectaculair.
Nu ben ik wel een heel ervaren 'psychonaut', maar toch geven truffels, althans mij, keer op keer het gevoel dat ik gewoon harder wil trippen en dat het gewoon maar niet tot dat punt komt.
En dat heb ik met truffels eigenlijk tot hiertoe meestal gehad (buiten beschouwing gelaten in combinatie met zuivere MDMA-kristallen en nog heel wat meer drugs).
Maar goed, daarna heb ik de Wodka dan maar verder leeggedronken, nog een vette joint gerookt, en uit teleurstelling en verveling uiteindelijk maar een (komische) film opgezet op televisie (opgenomen via digitale televisie).
Toen had ik wel degelijk enkele lach-kicks, maar of dit te wijten was aan de twee toeten of aan de truffels, ik durf het niet zeggen...
Hebben meer mensen onder jullie zulke teleurstellende ervaringen met truffels?
Alvast ga ik de truffels die nu in mijn ijskast liggen nog een weekje bewaren, om terug het volle effect te ervaren, en dan maar ineens 50 gram naar binnen werken - misschien dat ik dan eindelijk eens een heerlijke trip kan hebben zonder andere drugs bij te moeten nemen: we zullen zien...
Ondertussen zal ik het stellen met het roken van mijn Salvia Divinorum (40 x extract) en ook nog enkele DMT-kristallen en een LSD-zegeltje dat ik nog liggen heb - dat is pas trippen!
![:hearteyes:]()