Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD, alice in wonderland is waar.

LSD, alice in wonderland is waar.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als een mooie beleving! Wat me wel verbaasd is dat je het vies vond smaken. LSD heeft eigenlijk geen smaak in deze hoeveelheden en het enige wat je dus zou moeten proeven is het papier van het zegeltje. Had je ze laten testen?
a
annemarleyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey hey,

Nee niet laten testen (ja is dom) maar het was een hele vieze chemische smaak.
Het was ook de eerste keer dat ik LSD nam en na 1 zegel merkte ik pas wat wat ik ook best apart vond, maar de dealer zei dat ze heel sterk waren.

Die vriend die het met me mee deed die zag zondag alles nog bewegen en kon vandaag niet werken, is dat normaal? Ik heb zelf helemaal nergens last van, toen ik even had geslapen was alles al weg hoe komt dat?

Groetjes,
Annemarley
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm apart. lsd hoort niet heel chemisch te smaken en zou ook niet zo lang nog door moeten werken als bij die vriend van je. Als het echt sterke zegels zouden zijn, dan zou je een halfje ook moeten voelen. Maargoed ze zeggen altijd dat het sterk is. Mijn zegels bevatten maar 35mics en daarvan zou je een halfje niet echt merken waarschijnlijk.

Maar aangezien het lang duurde voor jullie het merkte en bij die vriend nog heel lang nawerkte lijkt het wel of er een DOx op heeft gezeten ipv lsd. Volgende keer zeker laten testen dus. Ik heb zelf al een keer zegels met DOC en 25i-nbome gekregen namelijk
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
I love shrooms zei:
Maar aangezien het lang duurde voor jullie het merkte en bij die vriend nog heel lang nawerkte lijkt het wel of er een DOx op heeft gezeten ipv lsd. Volgende keer zeker laten testen dus. Ik heb zelf al een keer zegels met DOC en 25i-nbome gekregen namelijk
Klik om te vergroten...

Ja daar zat ik dus ook aan te denken, o.a. 25i-NBOME wordt wel eens gevonden op zegels en kan iets vergelijkbare effecten geven (maar veel meer bijwerkingen). En voor zover ik weet smaakt dat chemisch.

LSD proef je niet...

Volgende keer eerst laten testen dus! (mocht je nog zegels overhebben kun je ze ook alsnog inleveren bij TC).
a
annemarleyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Vannacht mijn eerste zegeltje op mijn tong neergelegd zelf ben ik er nog van aan het bijkomen, wat is LSD een onwijs mooi middel ga ik het vaker doen? Ja maar met regelmaat, ben er meer uitgeput uitgegaan dan dat ik er in kwam hier komt het verhaal.

achtergrond informatie
We waren met zijn vieren ik & M gingen LSD doen, N ging 2CE doen en S ging XTC doen.

25 Oktober 2014
Rond half 12 werd ik wakker, de zenuwen waren weg het was veranderd na er onwijs veel zin in te hebben. Het was gewoon een zaterdag als elke wakker worden, rustig aan doen, naar mijn ouders, weer na huis.
Twee broodjes pindakaas gegeten en rond acht uur na mijn vrienden gegaan waar we de LSD zouden nuttige.

Bij vrienden thuis
Lekker aan het kletsen, blowtje komt te voorschijn die roken we eerst even op gaan we er ieder geval goed in.
Rond negen uur leggen we ons eerste halve zegeltje op onze tong het smaakte ontzettend vies, maar volgehouden om een kwartier op de tong te leggen en door te slikken.

22:00
Eigenlijk verneemde we heel weinig we voelde ons meer ontzettend stoned dan dat we aan het trippen waren, nog even een uurtje wachten.

23:00
Nee nog niets, laten we nog maar een halfje nemen want we willen natuurlijk wel KEI HARD trippen. de andere helft van het zegeltje lag weer op de tong en we waren er weer op aan het sabbelen.

Tijdbesef is weg
Geen idee hoe laat het was, maar ik keek na een orchidee en ik zag hem in ''bloei'' staan, damn het begon.
Echt alles bewoog, het was niet eng integendeel de ene lach kick na de andere kwam opborrelen ik gok dat we 5 uur met zijn alle hebben gelachen S die XTC had snapte er geen drol van en had het gevoel dat we haar uitlachten wat niet het geval was alles was gewoon ontzettend grappig.
er hing een fotoreeks aan de muur het was gewoon 3D portret, naast de bank stond een plantje met een ananas erin hij groeide en kromp en groeide weer en kromp wat een vaag gezicht.

Het idee was om Alice in wonderland op te zetten, na vijf minuten weer uitgezet want we snapte er helemaal niets meer van.
S ging in bad uiteindelijk toen ze in bad zat kwamen we met zijn drieën er bij zitten want god het was zo interessant al die lichtjes, alles bewoog weer het was weer een klein ''wereldje'' in het huis.
Naar de WC gaan was ook een hele beleving.

Rond vier uur (gok ik) ging M best wel slecht, hij vond zichzelf er ontzettend stom uitzien iedereen vond het natuurlijk niet zo want hij was nog steeds de zelfde persoon als 8 uur geleden tijden heeft hij dat gedacht S ging na bed en wij bedachten om de TV maar aan te zetten.
House, snapte het precies wist ook precies wat er met dat meisjes aan de hand was M voelde zich weer langzamer hand beter worden hij ging ook helemaal op in house.
Na house richting bed gegaan, 4x eruit gegaan want maakte me overal druk om waar is mijn huissleutel? he shit moet weer na de WC waar is mijn string? (HAHA)
Om zeven uur bewoog alles nog steeds, ik was er zelf best wel klaar mee want wou slapen.

8:30
We werden weer gewekt door M, want we moesten om 10 uur na huis, S moest werken maar hij dacht dat het half 10 was maar de klok ging een uur terug haha.
Om 10 uur opgehaald en thuis nog tot 1 uur geslapen, toen maakte me vriend me wakker en daarna weet tot vijf uur geslapen.

Conclusie :
Het is een onwijs goeie drug, mindfuck viel bij mij wel mee snapte niets meer maar bij mij gaf het niet elke keer dacht ik het gaat wel over en ik hoef ook niet alles te snappen.
Maar het is echt geen drug om even gezellig te doen met vrienden.
Voorbereiding, uitrusten, en geen verplichtingen is een must dan komt het helemaal goed vertrouw elkaar en wees heerlijk open!

Albert hoffman bedankt!

:)
Annemarley
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om te lezen dat je eerste keer lsd goed is bevallen! Is echt mooi spul. Houd er de volgende keer rekening mee dat het minstens 12 uur na inname duurt voor je kan slapen. Als je je ritme niet teveel wilt verneuken zal je dan wat eerder moeten beginnen.

Ik heb gister mijn 2e keer lsd gedaan, report volgt nog, teveel meegemaakt om zo snel op te schrijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."