Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Salvia: Salvia 20x

Eerste keer Salvia: Salvia 20x

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicmindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen
Ik ben net nieuw hier en vind het wel gepast dat ik nu is een keertje een tripreport schrijf. Heb al veel bijgeleerd door deze reports en ik hoop nu hetzelfde te doen voor anderen, enjoy!


Het begon allemaal direct na school afgelopen vrijdag. Zoals routine gingen we jointen roken in het park naast onze school. Goed geamuseerd daar met m'n vrienden, zo'n 4 à 5 jointen hebben we daar gedaan. Iedereen ging stilaan weg en uiteindelijk zat ik daar met 2 vrienden van een andere school die een anderhalf uur later waren gekomen. Rond 18.00 uur gingen we naar het frituur. We hadden besteld en ineens belt een goede maat (A) van me en vertelt me dat ik richting (D) zijn huis moet komen om de salvia te roken zoals gepland. Echter hadden we niks voorbereid dus wilde ik het eigenlijk niet meer doen. Na men frietjes te hebben gegeten, gingen ik en die 2 vrienden naar D thuis. Daar aangekomen vertelde ik dat ik het niet meer wilde doen. A was teleurgesteld en lichtelijk kwaad op me. Na een tijd arriveren de anderen die Salvia gingen gebruiken.

Na ong een halfuurtje gingen de 3 mensen die salvia gingen gebruiken samen met D, die al truffels had genomen en geen salvia ging gebruiken, naar D zijn kamer. Zij gingen de Salvia 10x doen maar we denken dat deze over datum was (weet niet of dit mogelijk is?). Na 45min. kwamen zij naar beneden en vertelden dat ze veel moeilijkheden hadden met de salvia te gebruiken. Na elks een paar hijsen hadden ze blijkbaar een 1 à 2 minuten durende trip. Na dit te hebben gehoord had ik spijt dat ik het niet had geprobeerd. Als poging om toch iet wat te voelen had ik nog 5gr High Hawaiian truffels gepakt (restjes van D). Uiteindelijk niets van gevoeld, zoals verwacht.

Blijkbaar had D zijn broer salvia 20x. Hij ging dit buiten op het terras doen. Na zijn trip ging ik naar buiten en hoorde van hem en de tripsitters hoe het was. Hij heeft wel wat ervaring met drugs en zei dat hij het goed meevallen vond. Hij bood mij aan dus nam ik de beslissing ook te nemen. Op dit moment had ik gigantisch veel zenuwen. Ik moest echt dringend naar toilet. Ik snel nog naar binnen om box te halen voor muziek. Eenmaal terug op het terras zette ik Alt-J - This is all yours full album op (een grote aanrader). Nu kon het beginnen, de dosis schat ik op 0.15g maar ben allesbehalve zeker. Ik neem de bong en neem een goede hijs, nu kon het beginnen. Ik blaas uit en zet de bong neer. Ik word weggeschoten. Dit alles speelt zich af zo'n 45min na inname 5gr truffels.

Ik voelde me direct gedissoriënteerd. Ik had geen controle over mijn lichaam en maakte steeds dezelfde beweging, ik strekte om te beurten mijn armen in een lichtelijke verticale draai. Hierbij kon ik enkel mijn ogen bewegen en ik voelde me een robot. Ook leek alles gigantisch, ik had het gevoel dat ik keek naar dingen als iets wat zo groot is als een bacterie. Toch zag ik mijn eigen lichaam wat echt heeeeeel gigantisch leek, alles was echt super gigantisch, alles. Terwijl ik deze beweging aan het doen was in deze toestand, was een heel goede vriend van me mij gerust aan het stellen. Hierdoor ging ik helemaal op in het moment, pure euforie. Dit heb ik naar 't schijnt 2 minuten gedaan, het voelde slechts 20 à 30 seconden aan. Tijdens deze beweging raakte ik met mijn rechterarm mijn been aan. Hierdoor had ik plots terug controle over mijn lichaam. Tijdens dat dit allemaal gebeurde, zag de broer van D iets verder op het terras zitten op een ander soort steen. Ik had het gevoel dat hij in heel andere wereld zat dan mij, een andere dimensie als het ware. En mijn vriend die me geruststelde zat op de rand van deze werelden. Heel vreemd, maar echt vet.

Na dit is de salvia trip hard afgenomen qua sterkte. Toch bleef ik het gevoel hebben dat alles echt gigantisch was. Plots kreeg ik erg veel zin in een joint. Dus ging ik even naar binnen om al mijn rol materiaal te nemen. Ik binnen uitleggen aan iedereen hoe ik vastzat in een beweging. Ik deed dit voor en zat direct terug vast in deze beweging. Hier kon ik wel direct met stoppen, toch voelde het echt vreemd. Ik direct naar de achterdeur lopen. Vlak voor ik de woonkamer uit ben, merk ik dat ik met heel mijn romp naar voor lopen, een soort hoek van 145°. Ik even stoppen en rechtzetten en weer verder. Blijkbaar heb ik 15 seconden met handen tegen de muur gestaan om vervolgens mezelf terug recht te zetten, kan me hier niks van herinneren.

Eenmaal terug buiten is er niet echt iets speciaals meer gebeurd, wel heeft dat gigantisch gevoel nog wel een tijdje aangehouden.

Ik vond dit een prachtige ervaring en echt leuk. Ik raad het zeker aan maar het is echt wel een buitenbeentje onder de psychedelics. Ik ga zeker in de toekomst proberen om nog een stapje verder te gaan.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een raar goedje is die salvia toch :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."